"אנחנו משוגעים" - שרוטונים והתקווה שש בקמפיין חדש להעלאת המורל הלאומי
בהפקה חדשה ומושקעת, 'המנון הלוחם' של להקת התקווה 6 מקבל פרשנות חדשה מ'השרוטונים' ומכניס זריקת חיוביות חיונית למורל הישראלי
בהפקה חדשה ומושקעת, 'המנון הלוחם' של להקת התקווה 6 מקבל פרשנות חדשה מ'השרוטונים' ומכניס זריקת חיוביות חיונית למורל הישראלי
חשבתם שלקוחות קונים את המוצרים או השירותים שלכם רק בגלל המחיר או האיכות? תחשבו שוב. יריב עמית, מייסד Brand Academy והאיש שעומד מאחורי כנס המיתוג השנתי בשיתוף וואלה, מציין 6 שלבים עיקריים ליצירת מיתוג רגשי שיגרום ללקוחות שלכם להרגיש
מה זה פוסט פרודקשן? מה עושים עובדי הענף, אילו כלים עומדים לרשותם, ואיך מתחילים לעבוד בתחום? לרגל המיזוג המדובר של שני בתי הפוסט המובילים בישראל, תפסנו לשיחה את מנהלות SCREEN כדי להבין איך נראית העבודה מאחורי הקלעים, ומה הן צופות מהמיזוג החדש עם ברודקאסט
קרה לכם פעם שנכנסתם לחנות כדי לקנות דבר ספציפי, ויצאתם עם עגלה מלאה בפריטים שלא היו בתכנון שלכם כלל? כנראה שנפלתם קורבן לשיווק פסיכולוגי. אז איך זה קרה?
הנפגעת העיקרית ממהפכת ה-AI היא ללא ספק תעשיית העיצוב והקריאייטיב. האם השאיפה להעלות את ההספק תבוא על חשבון הניצוץ האנושי? כיצד תוכל קהילת המעצבים להישאר חדשנית ומעודכנת מבלי לאבד את האופי היצירתי שלה? שוחחנו עם מעצבים מחברות מובילות ויצאנו מופתעים
חיבור להווה, מענה לקהל מגוון, ויצירת עומק, תוכן וקהילתיות - אלה היו הערכים שהנחו את טל אקר ושותפיו בזמן שמיתגו מחדש את "מקום בלב", מוסד קולינרי מהוותיקים בשרון, שעבר בשנה האחרונה מתיחת פנים רוחבית. כעת הוא משתף בתובנות מהתהליך, וממליץ ליזמים לקחת סיכונים
שילוב כלי AI בתהליכי העבודה שלכם יכול להפוך גם אתכם לסוכנות דיגיטל של איש אחד. אז איך בוחרים את הכלים המתאימים ולמה זה הולך להשתלם לכם בענק?
יוטיוב, האתר השני הכי מבוקר בעולם, שינה את האופן שבו אנחנו צורכים תוכן ויצר הזדמנויות ענק למותגים. אז אילו סוגי תוכן עובדים הכי טוב עבור מותגים בפלטפורמה, ואיך ניתן למנף אותם כדי לעורר מודעות ולהניע צופים לפעולה? כתבה ראשונה בסדרה
תחרות גרנות, שמודדת מצויינות קריאייטיבית בענף הפרסום, תתקיים ביום חמישי במכללה למנהל. ישבנו לשיחה עם מייסד התחרות, מירן פחמן, כדי להבין בשביל מה בכלל צריך תחרות קריאייטיב בישראל, אילו קריטריונים היא מודדת, והכי חשוב: מי יהיו הפיינליסטים?
בין האסטרטגיות הרבות המשמשות היום אנשי מקצוע בעולמות השיווק, המיתוג והקריאייטיב, ניצבים שני קצוות של אותה סקאלה המייצגים דרכים שונות לפנות לצרכנים ולרכוש את אמונם. אז מתי נכון לפנות לרגש של הצרכן ומתי לשכל שלו?
ההייפ סביב טכנולוגיות AI עדיין בשיאו, ומפתחים, אנשי תוכן ומנהלים בהייטק הישראלי כבר עושים בו שימוש נרחב כדי לבצע משימות שונות בעבודה ואפילו לצאת להפגין. שוחחנו עם כמה מהם וקיבלנו ים של רעיונות להמשך
השינויים בנוף הפרסום הדיגיטלי והיכולות החדשות שנוספו לסל הכלים השיווקי מקרבים אותנו אל גילוי הפוטנציאל של מה שהמדיה הדיגיטלית יכולה להיות באמת, מבלי לשלם במידע אישי. אז למה זו עדיין לא הנורמה?
ה- A/B Testing, תהליך שהפך לחלק אינטגרלי מכל קמפיין פרסומי, מאפשר לנו למקסם את יכולת הטרגוט, החשיפה ונתוני המכירה, אך מכריח אותנו להשתעבד לתהליך ולבצע אותו אינסוף פעמים. כיצד בינה מלאכותית משנה את התמונה?
חודשים אחרי שכלי גרפיקה מבוססי AI כמו DALL-E ו- MIDJOURNY פרצו לחיינו, ערכים, אסטרטגיה מובהקת ובידול עדיין נעדרים מהתוצרים שלה. כיצד יוכלו אנשי הקריאייטיב להסיר את האיום על המקצוע ולצאת מנצחים?
כרטיס ביקור - וואלה! שיווק ודיגיטל
בשיתוף אונליין שמונליין, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
ההשלכות שהקורונה הביאה איתה בשנתיים האחרונות הניעו הרבה מאוד עסקים לצאת מהקיבעון ולהראות נוכחות גם בצד השני של המפה - אל העולם העסקי והמקוון
מאז ומתמיד קמפיינים ללא תמורה עבור ארגונים היוו הזדמנות עבור משרדי הפרסום לפרוץ גבולות ולזכות בפרסים בתחרויות. בשנתיים האחרונות זירת הדיגיטל הופכת לדומיננטית יותר
כחלק מחתימת ההסכם לשיתוף פעולה בין "הבצפר" לארגון העולמי ADC ארטדיירקטורס קלאב, יריד גיוס העובדים הנערך בו זמנית בכל מדינות העולם, יערך גם בנמל תל אביב
אחרי 20 שנה בתפקיד: מנהל הקריאייטיב של מחלקת הפיתוח השיווקי בקשת, ביקש לסיים את תפקידו. במסגרת עבודתו שימש כבמאי וכמנהל הקריאייטיב של מספר עבודות שזכו בפרסים בינ"ל