פרסום בגוגל - מהיום הרבה יותר קל גם לעסקים קטנים
כל בעל עסק מבין שפרסום בכלל ופרסום באינטרנט בפרט חשוב להצלחתו, אבל לא כולם יודעים להתמודד עם מערכת הפרסום של גוגל. כעת, איזי אדס הופכת את התהליך לפשוט
בשיתוף איזי אדסכל בעל עסק מבין שפרסום בכלל ופרסום באינטרנט בפרט חשוב להצלחתו, אבל לא כולם יודעים להתמודד עם מערכת הפרסום של גוגל. כעת, איזי אדס הופכת את התהליך לפשוט
בשיתוף איזי אדסמותגים רבים מבצעים פעילות ענפה ב-YOUTUBE וברשתות החברתיות, אבל לא תמיד יודעים להגיע לקהלים. טל נברו מסבירה כיצד עושים זאת נכון
לדרך בה מותג פונה לקהל היעד שלו ברשתות החברתיות ישנה השפעה רבה. מחקרים חדשים בנושא מציגים תובנות מעניינות - קבלו את תמציתן כאן
כל אחד יכול להקים היום עסק ולהרוויח - כך טוען מנכ"ל חברת ג'נסיס, יניב פרץ. לטענתו הנוסחה שפיתחה החברה שלו מסוגלת לספק ללקוחות תכנית פרסום מתאימה שתגרום לכל עסק להגיע ליעדיו. ב"אסקייפ סיטי" של ליאור סושארד כבר נעזרו בשירותיו
חברת פריטסטינג משיקה אפליקציה המאפשרת לבעלי טלפונים חכמים וטאבלטים לקלוט מסרים פרסומיים בזמן צריכה של תוכני וידאו או אודיו שבהם הוטמע קוד אודיו דיגיטלי ייעודי
ש"ס מגנה על אלי ישי בגוגל. מי שיחפש מחרוזות דוגמת "אסון הכרמל" ו"דו"ח המבקר" יקבל פרסומת לסרטון שמטרתו לנקות את התדמית של אלי ישי בכל הקשור לאסון הכרמל
על פי דו"ח הבידור והמדיה השנתי של פירמת ראיית החשבון הבינלאומית, שוק הפרסום בישראל צפוי לחזור לצמיחה לאחר הירידות בשנים שלאחר המשבר הכלכלי והשפעת המחאה החברתית
בלי הרבה הברקות יצירתיות, בלי מדידה של אפקטיביות הפעילות ועם יותר מדי תחרויות לייקים. מה קורה לפרסום במדיה החברתית בישראל?
מדו"ח של חברת זניט מדיה עולה כי הצטמצמות שוק הפרסום בישראל החלה כבר בפברואר 2011. התחזיות לשנה הקרובה אינן אופטימיות: "גם 2012 צפויה להיות מאתגרת". תמונת מצב עגומה
לראשונה מזה תשע שנים נרשמה ירידה גם בהיקף הפרסום באינטרנט; ענף העיתונות רושם ירידה מתונה יחסית; המרוויחות הגדולות: תחנות הרדיו עם גידול של 9%
על פי הדו"ח השנתי של "זניט מדיה", שיעור הפרסום באינטרנט ובעיתונות המודפסת גבוה מהממוצע העולמי. לעומת זאת, הפרסום ברדיו ובשילוט החוצות מפותח בהרבה במדינות המערב מאשר בישראל
70 מליון ש"ח בשנה הולכים לפרסום מודעות קטנטנות בעיתונאים שאף אחד לא רואה. רועי שגב חושב שהממשלה יכולה וצריכה לדאוג לאזרח ולא למו"לים הגדולים
בבחירות הנוכחיות הפנו המפלגות תקציבי שיא לפרסום ברשת: כ-10 מיליון שקל. משנה למנכ"ל וואלה: "העוצמה של הטלוויזיה ירדה בוודאות"