הספירה לאחור החלה: עידן העוגיות של גוגל מתקרב לסיומו
המסע לעבר עידן חדש בפרסום הדיגיטלי סוף סוף מתחיל. מבלי לשים לב, הפכנו את הלקוחות שלנו לחשדנים ושחוקים. האם נצליח סוף סוף לגשר בין חווית גלישה פרסונלית לשמירה על פרטיות הגולשים?
המסע לעבר עידן חדש בפרסום הדיגיטלי סוף סוף מתחיל. מבלי לשים לב, הפכנו את הלקוחות שלנו לחשדנים ושחוקים. האם נצליח סוף סוף לגשר בין חווית גלישה פרסונלית לשמירה על פרטיות הגולשים?
רכישת לקוחות חדשים באמצעות פרסום ממומן הפכה יקרה מאוד ומותגים מחפשים דרכים חדשות כדי לשמור על המכונה עובדת. אבל מה אם נגיד לכם שרוב הכסף כבר נמצא אצלכם?
לפני מספר שנים הופיע בג'ונגל הדיגיטלי בעל חיים חדש שטיפס לראש שרשרת המזון. עם למעלה מ-2 מיליארד הורדות ברחבי העולם, טיקטוק הפכה למגנט חזק של תשומת לב, עוקבים ולידים, אבל האם באמת כדאי לבסס עליה את האסטרטגיה השיווקית?
בעוד שיותר ויותר משתמשים עוברים לחפש את המידע שלהם ב-ChatGPT ודומותיה, נפח התנועה בגוגל הולך ויורד והמשמעות עלולה להיות הרסנית לכל מי שהשקיע בקידום אתרים, אורגני או ממומן
במקום לשים את כל הביצים בסל אחד, שיווק רב ערוצי מאפשר לתפוס הזדמנויות שמותגים ומפרסמים שמריצים קמפיינים לא יכולים להרשות לעצמם לפספס. ומה אומרת גרטנר?
אם עוד לא העברתם את האתר או האפליקציה שלכם לגוגל אנליטיקס 4, כדאי שתתעוררו, או שהנתונים שלכם ימצאו את עצמם חסרי בית. אז איך עוברים למערכת המשודרגת של גוגל אנליטיקס 4 בלי לאבד מידע חשוב בדרך? המדריך המלא לעסקים שנרדמו בשמירה
דו"ח איגוד האינטרנט הישראלי חשף את רשימת האתרים שהישראלים מבקרים בהם הכי הרבה. טיקטוק נוסקת, נטפליקס מובילה את שירותי הסטרימינג, וספקיות הטלוויזיה המסורתיות מאבדות את כוחן. מה המשמעות למפרסמים? וואלה! שיווק ודיגיטל מנתחת
רוב מקצועני הפרסום הדיגיטלי כבר יודעים לדקלם מתוך שינה את המשפך השיווקי ואת הכלים המתאימים לכל שלב, אבל לפעמים, גם מה שעל פניו נראה פשוט ובסיסי טומן בחובו ניואנסים חשובים שמשמעותם הוא ההבדל בין הצלחה לכישלון
פלטפורמת המדיה של המגזר העסקי מציגה לראשונה שורה של כלים שיעזרו לאנשי מקצוע בתחום השיווק והמכירות לזהות את הקהלים המתאימים להם ביותר
השינויים בנוף הפרסום הדיגיטלי והיכולות החדשות שנוספו לסל הכלים השיווקי מקרבים אותנו אל גילוי הפוטנציאל של מה שהמדיה הדיגיטלית יכולה להיות באמת, מבלי לשלם במידע אישי. אז למה זו עדיין לא הנורמה?
היום לפני 17 שנה, הרבה לפני עידן האינסטגרם, הטיקטוק והרילס, יוטיוב היתה הפלטפורמה הראשונה בעולם שאיפשרה לגולשים להעלות סרטונים לרשת ולנהל ערוצי וידאו עצמאיים. לרגל יום הולדתה, חזרנו לאירועים ההיסטוריים שעיצבו את פני החברה והפכו אותה למעצמה שהיא היום
אחרי שנים של צמיחה בכל מחיר, חברות ההייטק מצמצמות את ערוצי הכסף ומחלקות שיווק שלמות נאלצות להמציא את עצמן מחדש. אז איך עושים יותר בפחות כדי להגדיל את רווחיות הפרסום?
מטא שמה סוף למודעות רכב ונדל"ן עסקיות בפייסבוק מרקטפלייס, אבל התכניות החדשות שלה למפרסמים אלה מנותקות מהמציאות המקומית
הפרסום הממומן הפך להיות כל כך טכנולוגי ומבוסס דאטה שלעיתים מרוב אטריביושן לא רואים את שורת הרווח. אז מהם המודלים הנפוצים של אטריביושן ולמה הם כל כך מאתגרים את השוק?
כלי ניהול הקמפיינים של גוגל אדס, מטא ואחרות ממשיכים להשתכלל כל הזמן ואפילו שינוי קטן יכול לעשות את ההבדל בין כישלון והצלחה. הכירו את העמוד המתעדכן הכי חשוב במועדפים שלכם שיעזור לכם להישאר בעניינים
עוגיות צד ג' עומדות להפוך לנחלת העבר, אבל הפתרונות המוצעים לסוגיית הפרטיות ולמפרסמים מפספסים את העיקר
"קמפיינים שרצים תמיד, או 'בשוטף' כבר הפכו לחלק מהנורמה", אומר ניב דשא ומזהיר: מפרסמים שלא ישכילו לשחק במשחק ה- Always ON עתידים למצוא עצמם מהר מאוד ב- Always OFF
על רקע המעבר לתכנים קצרים וויזואליים בטיקטוק ואינסטגרם, קבוצות פייסבוק חוות רנסנס, ויש שיגידו שהן הדרך היחידה לייצר שיח משמעותי עם הקהל שלכם. אבל אם חשבתם שקבוצות פייסבוק הן עניין של "הגדר ושכח"- תחשבו שוב. הנה כמה עקרונות חשובים שאתם לא רוצים לפספס
זה לא הצונאמי של טיקטוק או של אלגוריתמים שמחליטים מה יעסיק את המחשבות שלנו. זה עולם חדש של תקשורת ושל הדיאלוג בין תוכן "מערכתי" ל"מסחרי". מי שיבין את זה מוקדם יידע לשווק בעידן החדש. תחזרו לתוכן שהוא יותר מ"5 דברים שיעזרו לכם ל..", עכשיו, לפני שיהיה מאוחר.
מותג הקוסמטיקה הבינלאומי Stendhal פריז, המשווק באופן בלעדי ברשת חנויות הביוטי אפריל, יעלה בשבוע הקרוב בקמפיין טלוויזיה, דיגיטל ושילוט חוצות בכיכובה של הדוגמנית קורל סימנוביץ'
כוכבת הרשת והבלוגרית הלן הוד (33), רעייתו של הזמר רגב הוד, נבחרה להוביל את קמפיין הדיגיטל של בית האופנה GOLBARY, לרגל השקת קולקציית פריטי ספורט ופנאי. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב-450 אלף שקל
בשיתוף B144, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
בעולם הקמפיינים בדיגיטל יש כל כך הרבה מושגים שנזרקים לאוויר, ובעלי עסקים לא תמיד יודעים את הפירוש של כולם. אז בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! תום דביר, ממשרד הפרסום גו, עם המילון השלם למושגים בדיגיטל
כוח הקנייה של המגזר החרדי מהווה 11.3% מכלל האוכלוסייה במדינת ישראל ומוערך בכ-10.5 מיליארד שקל בשנה. המאבק על ליבם של הצרכן החרדי כולל גם פרסום דרך קבוצות ה-WhatsApp, קידום פרסומות 'כשרות' ושימוש במשפיעני רשת. שיחה עם הפרסומאי דויד גלפרין, מנכ"ל "גיל גרופ"
בשיתוף B144, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
מה ההבדל בין קמפיין גוגל למודעות בפייסבוק, האם אני חייב דף עסקי, מה זה טאבולה ואילו יתרונות בולטים יש לפרסום דיגיטלי עסקי ב-B144? קבלו ארבע חבילות פרסום, עם הסברים ברורים - לטובת העסק שלכם
מבשלים קמפיין: המותג מאסטר שף, שסיים בימים אלה תהליך מיצוב אסטרטגי חדש, יעלה בתחילת חודש מאי בקמפיין רחב, במקביל לשלבי הסיום המותחים של תכנית הפריים-טיים ב"קשת"
בשיתוף B144, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
אביחי בן צור, מנהל תעשייה בגוגל, עוזר לנו להבין מהם היתרונות של קמפיין פרסום במנוע החיפוש המפורסם ומה קובע את מיקום המודעה. צפו בסרטון וגלו את כל התשובות המפתיעות
בשיתוף איזי אדס, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
כל בעל עסק מבין שפרסום בכלל ופרסום באינטרנט בפרט חשוב להצלחתו, אבל לא כולם יודעים להתמודד עם מערכת הפרסום של גוגל. כעת, איזי אדס הופכת את התהליך לפשוט
כל אחד יכול להקים היום עסק ולהרוויח - כך טוען מנכ"ל חברת ג'נסיס, יניב פרץ. לטענתו הנוסחה שפיתחה החברה שלו מסוגלת לספק ללקוחות תכנית פרסום מתאימה שתגרום לכל עסק להגיע ליעדיו. ב"אסקייפ סיטי" של ליאור סושארד כבר נעזרו בשירותיו
חברת פריטסטינג משיקה אפליקציה המאפשרת לבעלי טלפונים חכמים וטאבלטים לקלוט מסרים פרסומיים בזמן צריכה של תוכני וידאו או אודיו שבהם הוטמע קוד אודיו דיגיטלי ייעודי
ש"ס מגנה על אלי ישי בגוגל. מי שיחפש מחרוזות דוגמת "אסון הכרמל" ו"דו"ח המבקר" יקבל פרסומת לסרטון שמטרתו לנקות את התדמית של אלי ישי בכל הקשור לאסון הכרמל
על פי דו"ח הבידור והמדיה השנתי של פירמת ראיית החשבון הבינלאומית, שוק הפרסום בישראל צפוי לחזור לצמיחה לאחר הירידות בשנים שלאחר המשבר הכלכלי והשפעת המחאה החברתית
בלי הרבה הברקות יצירתיות, בלי מדידה של אפקטיביות הפעילות ועם יותר מדי תחרויות לייקים. מה קורה לפרסום במדיה החברתית בישראל?
מדו"ח של חברת זניט מדיה עולה כי הצטמצמות שוק הפרסום בישראל החלה כבר בפברואר 2011. התחזיות לשנה הקרובה אינן אופטימיות: "גם 2012 צפויה להיות מאתגרת". תמונת מצב עגומה
לראשונה מזה תשע שנים נרשמה ירידה גם בהיקף הפרסום באינטרנט; ענף העיתונות רושם ירידה מתונה יחסית; המרוויחות הגדולות: תחנות הרדיו עם גידול של 9%
על פי הדו"ח השנתי של "זניט מדיה", שיעור הפרסום באינטרנט ובעיתונות המודפסת גבוה מהממוצע העולמי. לעומת זאת, הפרסום ברדיו ובשילוט החוצות מפותח בהרבה במדינות המערב מאשר בישראל
70 מליון ש"ח בשנה הולכים לפרסום מודעות קטנטנות בעיתונאים שאף אחד לא רואה. רועי שגב חושב שהממשלה יכולה וצריכה לדאוג לאזרח ולא למו"לים הגדולים
בבחירות הנוכחיות הפנו המפלגות תקציבי שיא לפרסום ברשת: כ-10 מיליון שקל. משנה למנכ"ל וואלה: "העוצמה של הטלוויזיה ירדה בוודאות"