נתן אלימלך בשיתוף Smart, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
מ-200 אלף ל-20 מיליון בשנה - איך עשינו את זה?
ראיון עם נתן אלימלך על ניהול תקציבי פרסום, ROI 7 וצמיחה אמיתית
נתן אלימלך בשיתוף Smart, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
ראיון עם נתן אלימלך על ניהול תקציבי פרסום, ROI 7 וצמיחה אמיתית
מיוניליוור ועד ג'ורג' ראסל - קשת המפרסמים שנעזרים ב-AI כדי להניע מכירות היא רחבה ומגוונת וכך גם התוצאות שלהם. בכירי מטא התכנסו עם לקוחותיהם הבכירים ביותר כדי להציג את כל הכלים החדשים למפרסמים, ואיך אפשר לנצל אותם כדי להגיע לקהלים חדשים
אחרי שנים של עליה עקבית בעלויות הפרסום, חברת הטכנולוגיה AdScale מדווחת על זינוק מעודד ברווחיות הפרסום הדיגיטלי לאתרי איקומרס ישראלים ב-2024. איך זה קרה ומה השתנה?
בעוד שלכל סוכנות פרסום ודיגיטל התמחות ספציפית משלה, פיזור הפעילות השיווקית בין מספר סוכנויות עלול להתברר כסיכון מיותר. מאידך, הסתמכות יתר על ספק שירות בודד גם היא לא אידיאלית. אז מה עדיף - עבודה עם משרד פרסום אחד או חלוקת התקציב בין מספר סוכנויות?
למרות שטרם נאמרה המילה האחרונה בעניינה של טיקטוק, הטלטלה שעברה הפלטפורמה סביב החוק האוסר על אפליקציות סיניות לפעול בתחום ארה"ב הספיקה כדי להניע משתמשים למחוזות בטוחים יותר. מה זה אומר מבחינת מותגים שמשווקים ומתחרים בשוק האמריקאי ואיך ממשיכים מכאן?
הנתונים שהוצגו בכנס השיווק השנתי לצעירים של איגוד השיווק הישראלי בשיתוף סוכנות TEENK מדברים בעד עצמם: 89% זכירות למותג בקמפיינים של שילוט חוצות לדור ה- Z. מספר מדהים שמספר את הסיפור כולו - אבל למה זה קורה דווקא עכשיו, ודווקא עם הדור הזה?
הכירו את הכוכבת החדשה של לאומית שירותי בריאות - "כוכבה שביט" מ"קופה ראשית" (קרן מור) נבחרה לשמש כפרזנטורית לצדה של החסידה
לאחר סבב גיוס מוצלח ופורטפוליו לקוחות הכולל את המותגים הגדולים בעולם, אסף ינאי, מייסד ומנכ"ל Alison.AI ודור שני לשושלת BDI, משתף את וואלה במסע היזמי שעבר וחוזה את עתיד הפרסום בעידן ה-AI
הארי רייכנבאך, אגדת יחסי הציבור והשיווק, היה חלוץ בתחום הרבה לפני עידן הרשתות החברתיות והמשפיענים. בעזרת טכניקות נועזות שהקדימו את זמנן, הוא הפך את השיווק לאמנות והעניק השראה אינסופית לאנשי המקצוע מאז ועד היום
קמפיין זוגי: כוכבת 'רוקדים עם כוכבים': ג'וליה שחר ובן זוגה יוגב מלכה, נבחרו כשגרירים החדשים של מותג האופנה לי קופר. הקמפיין הזוגי הראשון שלהם יחד, שהושקעו בו כ-1.5 מיליון שקל, יעלה לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2024/5
הסטנדאפיסט והשחקן עידן אלתרמן נבחר לפרזנטור החדש של רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע והחשמל". אלתרמן יוביל את מהלך המיתוג מחדש בהשקעה של כ-7 מיליון שקל
רשת טיב טעם עולה בקמפיין יום הולדת למועדון הלקוחות TivClub בהשקעה של 1,200,000 שקל. במסגרת החגיגות ייהנו חברי המועדון מ-50% הנחה על מאות מוצרים
המותגים המובילים מקטגוריית החזרה לבית הספר, משתפים במבצעים שיתקיימו בקבוצת קניוני עופר. קמפיין בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי, יעלה לקידום המהלך
חברת לידרס, סוכנות דיגיטל המתמחה בשיווק באמצעות משפיענים נמכרה לענקית הפרסום סטאגוול. המנכ"ל ערן ניזרי: "העסקה עם סטאגוול מסמנת פרק חדש ומרגש בהתפתחות של לידרס"
כבר במאה ה-19, חברות צרפתיות היו הראשונות בעולם להשתמש בטכניקות פרסום חדשניות כמו שלטי חוצות ומודעות בעיתונות. לכבוד המשחקים האולימפיים בפריז, חזרנו אחורה בזמן כדי להיזכר מאיפה הכל התחיל
מותג הטונה האיטלקי 'ריו מרה' עולה בישראל עם קמפיין לסדרת אינסלטיסימה - ארוחות מהירות מיועדות לאכילה גם בבית אבל בעיקר בחוץ כפתרון לארוחה שלמה בקופסה שניתן לקחת לדרך. הסלוגן שיוביל את הקמפיין: 'ריו מרה - להתענג בכל רגע!'
בסוף החודש הבא (אוגוסט) יצאו לדרך משחקי הקיץ הפראלימפיים בפריז לשנת 2024 ותמונת המצב עבור המשלחת הישראלית השנה מורכבת מאי פעם. התגובות בעולם כלפי ישראל, כנגד נציגי ישראל בתחרויות עולמיות, חיזקו את ההבנה כי נדרשת להם רוח גבית מהבית
בעידן הנוכחי, פרסום בדיגיטל הפך לכלי מרכזי בשיווק של כל עסק וחברה מוכרת. פלטפורמות אלו מציעות גישה ממוקדת ומדויקת לקהלים מגוונים, אבל מה שהרבה מנהלים ואנשי שיווק לא יודעים הוא שכל העסק יכול לקרוס בכל רגע נתון ושהמים יכולים להפוך סוערים ללא אזהרה
אחד הזוכים הגדולים של תחרות גרנות 2024 שהתקיימה לאחרונה הוא אבירם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן, המשרד שגרף הכי הרבה פסלונים השנה. מירן פחמן ישב איתו לשיחה על מה זה אומר "משרד בהנהלה חדשה". האזינו
משפחה כבדת שמיעה, משפחה כהת עור, בני זוג גברים ושחקן קטוע יד תופסים את הפוקוס בקמפיינים לגבינת סימפוניה של שטראוס. כך נולדה היוזמה שמיישמת גיוון והכלה בפרסום המציגה את הפסיפס הישראלי הרחב בקדמת המסך תחת אג'נדה סדורה ש"שיווק מעצב מציאות"
עד לפני פחות משנה מתן גרומי היה במאי ובעל חברת הפקה לפרסומות והיום הוא מנהל הקריאייטיב העולמי של חברת פיקה המדוברת בעולם ה-AI. בשיחה עם מירן פחמן הוא מסביר למה כל איש קריאייטיב יהיה חייב להמציא את עצמו בקרוב מחדש. האזינו
בשלוש השנים האחרונות כיהן כמנכ"ל בלנדר ישראל. במהלך שנים אלו העביר סתיו את הפעילות בישראל לרווחיות והפיכתה לשחקן משמעותי בתחום האשראי הצרכני
על המלחמות של משרדי היח"צ מול משרדי הפרסום כשכולם דורכים על הרגליים של כולם, ולמה צריכים לתרגם אותו אחרי שהוא יוצא מהחדר בהפגנתיות. דני לוי, בעלים של דני לוי תקשורת, מסביר
אלקטרה מיזוג אוויר מציגה את נבחרת השגרירים החדשה שתוביל את הקמפיין החדש לקיץ שצפוי להיות לוהט במיוחד. הנבחרת, שכוללת את מאמן הכדורגל ברק בכר, לירון ויצמן ודר זוזובסקי, תופיע החל מהערב בערוצי התקשורת השונים, בהפקה שהושקעו בה כ-12 מיליון שקל
קמפיין טלוויזיוני חדש ומרגש עולה בימים אלו לרשת רמי לוי שיווק השקמה. התשדיר מציג את הפסיפס הישראלי שמורכב מאוכלוסייה מגוונת של חילונים, דתיים/מסורתיים, חרדים וחיילים שחולקים שולחן שבת מסורתי ושרים יחד את "מלאכי השלום" - תכינו את הממחטות
האינטרסים הכלכליים של התקשורת לרוב חבויים, וכך גם ההטיות המשפיעות על האופן שבו היא מתווכת לנו את המציאות. את זה אתם כבר יודעים. השאלה מה עושים. בדיוק בשביל זה פרסם העיתונאי תומר אביטל מדריך ובו "הוראות הפעלה" מיוחדות. טור אורח
תחרות הקריאיטיב תתקיים השנה בסימן ההסברה למען משפחות החטופים. בימים אלה מתקיים שלב ההגשות במגוון קטגוריות: סרטים פרינט, רדיו, דיגיטל סושיאל, דיירקט, מדיה, יח"צ, ותוכן
בצל המלחמה, יותר ויותר חברות מבינות את חשיבותה של אחריות חברתית ומשקיעות בכך כספים ומשאבים רבים, בעוד שאחרות מצליחות להביא ערך דומה גם בתקציב נמוך. התוצאה: נאמנות גבוהה מצד עובדים ולקוחות כאחד
אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, משקיעה כ-1.5 מיליון שקלים בקמפיינים פרסומיים עבור מותגי הקבוצה בתחום הבישול, האירוח ואופנת הבית, ורדינון ונעמן
רשת קניוני עופר תשקיע 3 מיליון שקל בקמפיין שיעלה מחר (3.4) בהובלת השחקנית עדי אשכנזי לרגל מבצע מתנות לפסח ב-20 שקל
צילומי הקמפיין החדש של "דלק" ו-"ג'ו דלק", בכיכובו של רד אורבך, יתקיימו בימים הקרובים כשתקציב הקמפיין צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל
דור ה-Z כבר לא צופה בפרסומות, אבל בעזרת גיימיפיקציה ועולמות וירטואליים, תוכלו ליצור חוויה ייחודית שתניע את הלקוחות שלכם לפעולה. איך עושים את זה? בועז פסקו, סמנכ"ל השיווק של באפ טכנולוגיות, מסביר
מוערך בכ- 5.2 מיליארד דולר; מודיעה על שיתוף פעולה ראשון עם פלטפורמת פרסום מקומית בסין, Way.io
אחרי ארבעה עשורים בתעשיית הפרסום וכשמאחוריו שורה של קמפיינים מכוננים בתרבות הישראלית, יורם באומן ישב לראיון נדיר עם מירן פחמן ופתח את כל הקלפים
סופר-פארם יוצאת בקמפיין בשיתוף עמותת נט"ל בליווי השיר "אתה לא לבד". הקמפיין ילווה את שיתוף הפעולה של השתיים שמטרתו להנגיש כלים להתמודדות ראשונית עם מצבי טראומה וחרדה
יוצרת התוכן, היזמית ומשפיענית הרשת, מירן בוזגלו, נכנסת לנעליה של הפרזנטורית הוותיקה, אילנית לוי, ותככב בקמפיין חדש למותג מוצרי הניקוי טאצ'
כמעט 5 חודשים לתוך המלחמה, המותגים הישראלים מנסים לחזור לשגרה אבל יש דברים שלעולם לא יהיו אותו דבר. איך מפרסמים במציאות החדשה ועל מה חשוב לשים דגש? נגה בנר-סוארי, סמנכ"לית שיווק ביוניליוור ישראל, משתפת
מה קורה כשרן דנקר לוקח אורחת לסיבוב בסיב הכי מהיר בישראל? סלקום משיקה קמפיין חדש תחת המסר "סלקום - הסיב הכי מהיר בישראל" בכיכובו של הפרזנטור רן דנקר, אליו מצטרפת אורחת מיוחדת - השחקנית עדי חבשוש, זוכת העונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים"
באיגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי החליטו להעניק ליורם באומן את הפרס היוקרתי על תרומתו הרבה לענף הפרסום כבר מעל ארבעה עשורים. הפרס יוענק בטקס הכרזת הזוכים של תחרות ה-Effie אשר יערך ב-18.2.24
בימים אלו, מכבב הזמר-לוחם כנר בפרסומת לחברת נדל"ן: "כשהם מפיצים שנאה - אנחנו מנצחים באהבה", הוא טוען שם ומשתמש בעוד שלל קלישאות. מנגד, הקליט לאחרונה שיר חדש עם סאבלימינל והצל, לא בדיוק דמות שעסוקה בקירוב לבבות. התוצאה: צלילים צורמים של זיוף
ניב סולטן שנבחרה כפרזנטורית למותג הסלטים 'אחלה' תגיש לצופים את נקודות הדמיון של המשפחות השונות בחברה הישראלית באמצעות דילוג בין סיטואציות שכיחות ביומיום של כולנו, תוך הדגשת הערכים משפחתיות, קרבה ושייכות שהמותג מייצג
פלאפון משיקה היום (28.1) מועדון הטבות חדש ללקוחות הדור החמישי של החברה. את ההשקה ילווה קמפיין פרסום שיעלה הערב בטלוויזיה בכיכובו של יהודה לוי
בהמשך לגידול של 400% בהזמנות בהשוואה לשנה קודמת, עולה הקמפיין לכבוד השקת הדגם החדש Galaxy S24 בכיכובו של אלי פיניש שמגלם את צורי - הישראלי שיודע הכל
דנית גרינברג, פרזנטורית מותג התכשיטים הבינלאומי Pandora בישראל, הצטלמה לקמפיין Valentine שכולו אהבה
באיחור של שנים אחרי טלגרם, מטא סוף סוף נכנסת למשחק הערוצים וסוחפת את המשתמשים בסערה. האם מדובר בסוג חדש של דיוור ישיר או שגם הטרנד הזה ידעך כלעומת שבא?
ד"ר טובית שלומי נחשבת לחלוצת הפרסומאיות בישראל. את הדרייב שהביא אותה להקים משרד פרסום בימים שבהם קריירה לאישה הייתה בגדר קוריוז, היא מקווה להביא גם אל רשימת הגמלאים לעיריית תל אביב
קהילת מנהלי שיווק מצייצים מפרסמת את הסקר השנתי שלה בסימן מלחמה: 45% מהמפרסמים עצרו קמפיינים, חמישית העידו שיקטינו תקציבים ב-2024 ו-60% יגדילו תקציבים בטיקטוק
אוניברסיטת ת"א, חברת שיח מדיקל, וחברת- OiG מצטרפות למשרד הפרסום. המנכ"ל: "שמח וגאה שסיטימדיה ממשיכים לצמוח גם בתקופה כזו"
מאז השבת השחורה, חברות רבות בישראל גילו סולידריות אמיתית למצב, כאשר חלקן בחרו לעשות זאת ע"י הקלה בתשלומים כאות הזדהות כלכלית וחלקן (האמיצות) נקטו בהזדהות רגשית והתחברו להחזרת החטופים. כך הן עשו זאת מבלי להיתפס כמי שעושה שימוש ציני בקודש הקודשים של המדינה
בדומה ליוזמות לאספקת ציוד, ביגוד ומזון לחייליים ולמפונים, רשימה לא קצרה של אזרחים הקימו "מפעלי הסברה פרטיים" לתקשורת הבינ"ל. שיחה עם כמה מהם מעלה הסכמה מקיר לקיר: אף פעם לא סיקרו את ישראל בהיקף הזה, ומשרד ההסברה לא קיים