חדשות המותגים: וודקה וקוויאר לסוף שנה ומעצב העל שחבר למותג אופנה
הבושם שנולד מתשוקה לאמנות, ארוחות שף עם בלוגה, תכשיטים מעצימים, קפסולה אופנתית, פנינים בחלל, מטפחים את השיער, מים עם שף וכשנקניק מהגולן פוגש חרדל מצרפת
הבושם שנולד מתשוקה לאמנות, ארוחות שף עם בלוגה, תכשיטים מעצימים, קפסולה אופנתית, פנינים בחלל, מטפחים את השיער, מים עם שף וכשנקניק מהגולן פוגש חרדל מצרפת
מותג היופי הנוסטלגי מתחדש, הסטורי של הבשמים, משקפיים לנשים בלבד, חורטים על תכשיטים, מוצרים ייעודיים לעור יבש, מצעירים את הפנים, המנות שיגרמו לכם לצרוח מעונג, הסופגניות ששוות חטא והפודינג שכבש את הדונאטס
קולקציית איפור למותג העל, הסדרה שמתרחבת, ניקוי עור הפנים המותג שמביא את הטיפול בקליניקה הביתה ובנוסף דואג לעור הבוגר, טכנולוגיה בשרות היופי, אופנה עם אחריות סביבתית, הבושם שזכה בפרס בדובאי, שווארמה אותנטית במטבח שלכם ויין לפתיחת השנה החדשה
המותגים BERSHKA ו- PULL&BEAR פותחים חנויות דגל בקניון בהשקעה של 12 מיליון שקלים
אופנה בהשראת נגני הג'ז, המותג שמחויב לעתיד בר-קיימא, מראה עור זכוכית, נולדים מחדש, פי'גמות מפנקות, חנוכיית החטופים, לחמים נטולי גלוטן, הפיצה שגדלה וכשתה פוגש עוגיות | כל החידושים הכי שווים של המותגים המוכרים
כשניחוחות פרובנס מגיעים לישראל, הסטילטו המושלם של קרולינה הררה, נאמנים למסורת של רוברטו קוואלי, כשקטיפה פוגשת סאטן, הקרמים שמתחדשים, נבחרת המרססים, אטריות מדליקות וגריסי פנינים. המותגים המובילים מביאים לישראל את החורף במלואו
טעות הדפסה על אריזות בובות Wicked החדשות שלה הובילה לכך שהקישור הפנה לאתר פורנו. המשבר הציב את מאטל באור בעייתי מול הציבור ושותפיה העסקיים בשיא עונת החגים. כיצד מתכננת החברה להתמודד עם האירוע?
המותג שחוגג עשור שלישי, הפתעה במזוודה האדומה, אופנה ישראלית, חזיות או לא להיות, הבית למותגי אינדי מתרחב, מזמינים במזומנים, בירה של גיבורים וגלידות בחורף | כל מה שצריך לדעת
התחרות מתמקדת בקמפיינים שיווקיים שהשיגו תוצאות מרשימות בטיקטוק תוך יצירת תוכן מבדר עם התמקדות באופי ובפונקציות של הפלטפורמה. הזוכים יוכרזו ב-11.11 באירוע סיכום השנה של טיקטוק, ה-TikTok Awards בהנחייתן של קורין גדעון וקים אור אזולאי
מתנה עם ערך לקהילה, המעצב שנרתם להעלות את המודעות, לא לגברים בלבד, צלליות או לא להיות, ניחוחות ברי קיימא, מזינים את העור, היין שמגיע הישר מספרד וההפתעה של פיצה האט | חדשות המותגים
הלקוחות שלכם נוטשים? ייתכן שאתם פשוט משעממים! מדד נאמנות הלקוחות השנתי הרביעי של SAP Emarsys קובע שבמיוחד בדורות הצעירים, גם הלקוחות הכי נאמנים ינטשו את המותג שלכם אם ירגישו משועממים ממנו
כשעולם היופי פוגש את העולם הגסטרונומי, חגיגה בעולם התחתון, דבש וזוהר לשפתיים, הולכים על ספרד, מתנות כחול לבן, מפרגנים ליין ישראלי, אוכלים אורז עולמי ומתבשמים בניחוחות מפרובנס
כל מותג רוצה לשדר אותנטיות ולשמור על האופי הייחודי שלו, אבל איך עושים את זה כשחצי מהעבודה הקריאייטיבית מתבצעת על ידי אלגוריתמים? מנכ"ל Alison.AI מסביר ומביא טיפים מעשיים
מגיעים לשיא בלילה, המאיירת שמטיילת, איך להשיג מראה שיער חלק בבית בלי לשרוף את השיער, התנין שגדל, מותגי אופנה מובילים שמשיקים בשמים, עוגות הדבש שימתיקו לכם את השנה וקטן-קטן אבל גדול
אחרי עשורים של דומיננטיות בשוק מוצרי הפלסטיק, טאפרוור (Tupperware), המותג ששינה את פני המטבח האמריקאי והפך לסמל של סדר וארגון, מגיע לסיומו העצוב ומכריז על פשיטת רגל. איך זה קרה ומה יכלה החברה לעשות אחרת?
אהבה חשובה לביסוס מערכות יחסים בין חברות לצרכנים, אבל היא רק חלק מהסיפור. במקום עוד פרסומת נוגעת ללב שתגרום להם לפתוח את הארנק, מה שצרכנים באמת רוצים לראות זה חברות ומותגים שעומדים מאחורי ההבטחה שלהם
עונת הקניות האמריקאית היא תקופה משמעותית עבור כל מי שעוסק באיקומרס. "ספציפית בארה"ב, מדובר ברבעון שלם של קניות ומבצעים בהיקפים עצומים בהרבה ממה שאנחנו מכירים בישראל", מסבירה נטע לינזן, מנהלת תחום אופנה ואקססוריז במטא ישראל
גורם ההפתעה באסטרטגיה הוא אחד הכלים העתיקים וההכרחיים ביותר להישרדות. זה נכון גם בקרב חיות ועל אחת כמה וכמה בעסקים. בתורת השיווק קוראים לזה דיסרפשן - שיבוש. אז איך נשארים רלוונטיים בעולם משתנה ולמה לפעמים אין ברירה אלא לערער את היסודות?
בין ים המותגים שפועלים ברשתות החברתיות יש כמה שבולטים במיוחד, עם שפה שונה מלאה בהומור עצמי שלא מפחדת לדבר עם הקהל ולהתייחס לאירועים אקטואליים. הקהל מגיב בהתלהבות ויש אפילו הצעות נישואין לקופירייטר, אבל מיהם האנשים שמאחורי הקופי? יצאנו לבדוק
הרשת שמגשימה חלום, משתזפים ולא בשמש, בקבוקים בהשראת מעצב העל, ללכת על סוכריות, מעצבים תכשיטים, מבשמים את הבית, ארוחה טעימה ללא מאמץ
לוח ההשראות שהפך למותג, קפה לפנים, פריצה עולמית, הלקים שיצבעו את הקיץ, כשאייריש קרים וטרמיסו נפגשים, עיצוב הבית בהשראת יפן וסקנדינביה, עולם הספורט מתרחב
ניחוחות יוניסקס, מותג האופנה שנחת לחודש בקניון, מעצבים את הגבות, בייבי באזז, סרומים ממוקדים, הקפה שישדרג לכם את הקיץ והגלידות שימתיקו אץ התקופה
להשתזף בלי להיחשף לשמש, קיילי ג'נר משיקה, קונים ונופשים בנמל תל-אביב, המותג הבריטי שנחת בישראל, שמן רב תכליתי ומוצרי שיער מטפחים, חגיגת בירות וחוזרים ללימודים בזול
אחרי שנים שרשת בתי הקפה המצליחה מייחסת את הצלחתה לתכנית הנאמנות, כולל צמיחה דו ספרתית בהכנסות ומעבר לרווחיות, ב-PRET הודיעו השבוע על ביטול ההטבה למנויים. אז איפה ההגיון העסקי ומה מחקרים אמפיריים מלמדים אותנו על כדאיותן של תכניות נאמנות?
כבר במאה ה-19, חברות צרפתיות היו הראשונות בעולם להשתמש בטכניקות פרסום חדשניות כמו שלטי חוצות ומודעות בעיתונות. לכבוד המשחקים האולימפיים בפריז, חזרנו אחורה בזמן כדי להיזכר מאיפה הכל התחיל
נופי איטליה כהשראה, ריהאנה מרגשת ומחדשת, יופיים של הפרחים, שמן גוף מגן, חוזרים ללימודים, פיצה בהקלקה קלה ויינות לבנים ונעימים
חשבתם שבני נוער מבלים יותר מדי זמן בטלפון? בגיל 13, אורן להב עשה מזה קריירה. מה לא אמרו עליו? שהוא שמן, שהוא עושה מעצמו צחוק, ושיש כשרונות שעדיף להשאיר חבויים, אבל היום, כשהוא מוקף בקהילה אוהבת ומתפרנס ממה שהוא הכי אוהב, זה הדבר האחרון שיעצור אותו
מייק-אפ שמעניק זוהר, סל עטור פרסים, הרמת עפעפיים לא פולשנית, הטיפול שיעניק אור לעור, טינט בעל פעולה כפולה, המותג שיחסוך לכן שימוש במראה, שומרים על עור התינוק והקופסאות המדליקות
מותג הבושם הניו-יורקי מתחדש, ניחוח בשיק פריזאי, הבית לטיפולים אסתטיים, המותג שחדשנות הי נר לרגליו, קופסאות מדליקות, מוגנים מהשמש, יינות קיץ מרעננים, כשמילקי פגש את גולדה
חייבת בלרינות שאנל אך אזלו המידות? לא מתכננת גיחה לחו"ל אך מעוניינת לשים ידך על בירקין הנחשק והחמקמק? תגידי היוש לקניינות האישית. אור לוזון כמו רבות כבר התמכרה לקונספט, אז התיישבנו לשיחה צפופה עם גלית גורנשטיין, aka "השופרית מלונדון" - ועשינו סדר בדברים
מותג המעצבים שמטפח גנים קהילתיים, בשמי יוקרה בהשראת עולמות בציר הענבים, הישר מבריטניה לאתר OH!GLOW המעצבת שהגשימה חלום, מביאים את הספארי הביתה, על פסטות אורגניות והקאם-בק של הגלידה
חוף הים מגיע לקניון וים המלח מגיע לאמבטיה, טיפולי יופי לגוף ולפנים כמו באיטליה, איפור שווה במחיר נוח, קיילי לא נחה, הכי מיקונוס בישראל ומה נקנה למורים ?
תיקים שיקיים, בשמים לגברים וסכיני גילוח לנשים, קונים צמידים ומעלים את המודעות, להשתזף בלי לצאת מהבית, עוגות עושים מהר, מנקים כחול-לבן ומטליות נשלפות
צמד הבשמים היפה שלא תרצו לוותר עליו, עושים עיניים, מפולין לירושלים, השקדים מגיעים לאמבטיה, קפה בהשראת הקיץ, חודש אסייתי טעים, הגבינות המשובחות והרטבים שמשדרגים
משקפיים קונים הרבה, איך נלחמים בכתמי עור ואיך נלחמים בקמטים, המוצרים שיוסיפו מגע משי לפנים, ניחוח של ים לגבר, פינוקים לשיער הפתעות לשבועות ומעצבים את הבית
חוויית ביוטי מדהימה מפריז, תכשיטים בהשראת האוקיינוס ובושם בהשראת חצאית טוטו, מסקרה מושלמת ועיפרון עיניים מהפכני, מוצרים לשיקום העור, בלוגר האוכל שחבר לרשת המאפים הנחשקת ותנובת הארץ בפריחה
משפיעניות הפכו את מותג הקוסמטיקה פרומיס להצלחה ברשתות. כעת, מייסדי המותג מסבירים כיצד עשו זאת וגם מחלקים המלצות למותגים מתחילים שרוצים להתבסס ברשת
קונסילר הקסמים, בשמים שערורייתיים, משקפיים ממותגים, תה ירוק לפנים, הסרום שיעניק לכם זוהר, הלבשה תחתונה אבל עליונה, פסטה מושלמת לשבועות, בלינצ'ס שכולם יתעלפו וגלידה שכולם ילקקו
תחייתו של בד הג'ינס, הרימונים שמסייעים לפנים, העדשות שמתכהות בשמש, המותג שתומך בקהילות מוחלשות ופגיעות כלכלית, עולם התינוקות משתדרג, מתקנים 7 סימני הזדקנות, שותים בירה משקמים את הפאבים בעוטף
מותג האופנה Fashion Nova מציג "טופ סטרפלס עם אבזם ברייאה" שהיא למעשה חולצה שנראית ומרגישה כמו חגורה רחבה. ברשת סירבו לעבור על כך בשתיקה
מי החברה שפיתחה בד ייחודי, המוצר שיציל את השיער, מותגי הביוטי והלייף-סטייל שיגיעו בקרוב לישראל, משקפיים קונים הרבה, בשמים ממוספרים ובושם באווירת רטרו, סרום לילה מרים, תוסיפו טאץ' ליום העצמאות
כשמרבית נקודות המפגש עם מותגים הן דיגיטליות, החשיבות של בניית אמון הצרכנים במותג גדלה משמעותית. אז איך מטפחים את אמון הצרכנים ובמה זה כרוך?
מקדמים יצירה ישראלית, איך להשיג גבות עוצמתיות, מקיבוץ שמיר לעולם, ניחוחות אביביים בורוד, אופנה נינוחה, הסירים שהפכו לבסט סלר ומה קורה כאשר משלבים אייריש קרים ושוקולד ?
הניחוח שקם לתחיה לאחר 30 שנה, הולכים על רגעים איטלקיים, ניחוח של בית מלון בוטיק בבית, אנטיאייג'ינג דרמטי לעור הפנים ללא התערבות כירורגית, מעצבים את הבית, היין הישראלי שמוגש במסעדות מישלן, המתוקים שימתיקו את החג וצובעים את הבית
בצל המלחמה המתמשכת והחשש הגובר מהתלקחות חזיתות נוספות, אסטרטגיות השיווק של המותגים צריכות להיות דינמיות ומחוברות למציאות. כיצד נראתה האבולוציה של השיווק במהלך ששת החודשים האחרונים ולאילו כיוונים היא צפויה להתפתח?
טרנד בשמי הנישה כובש את העולם, מותג האופנה שחוגג 90 ומותג היופי שחוגג 40, חוויה הוליסטית ליולדות, מוצרים בהשראת פריחת הברגמוט, סיפורי השראה לעיצוב השולחן והכי מיוחדים לפסח
המותג שמלביש את הבית, אווררו את הרגליים והציצו ללהיטי אביב-קיץ 2024, המותג שיפיח חיים בעור והסרום שימריץ את העור, הניחוחות שיעשו לכם את האביב, גרביים עם אחריות לכל החיים, מה עושים כשרוצים לאכול ארוחה מבושלת אך אין מוזה לבשל ואיזה סירים שווים נוחתים במטבח
טכנולוגיה חדשה בעולם הקרמים, היקב שמאזן בין אדמה, צומח וחי והיין שמביא את ניחוחות ספרד לישראל, קפסולות קפה מתכלות, בגדי הים שיעשו לנו את הקיץ, המותג שמשיק מארזי טיפוח לשיער, ניקיון בניחוח לימונים ואורנים
מותג העל שמציע ניחוחות חדשים לאישה ולגבר, מכונות קפה שישדרגו את המטבח, מוצר האיפור האייקוני מתרחב, המותג האמריקאי שמציג את רוח הנעורים, פילינג הגוף שהשתדרג, מארזים מיוחדים לחגים, לעצב את שולחן האוכל לפי טעמכם והיינות שיככבו על שולחן החג
הדובי שעושה קאמבק, בקבוק הבושם לובש שמלה אייקונית, קפה קטן-חיבור גדול, שפתונים עם שמן פרחים אדומים של נשים, הקרם שיחדיר לחות קלילה ואוזני המן שימתיקו לכם את החג