המרוץ ל-AI: דור ה-Z ודור ה-Y לא מחכים לאמא ואבא
מחקר של סיילספורס חושף כי בעוד הדור הצעיר דוהר לעבר עתיד גנרטיבי, הבומרים ודור ה-X ממשיכים לחשוש מהבינה המלאכותית - אבל צמאים ללמוד עליה עוד
מחקר של סיילספורס חושף כי בעוד הדור הצעיר דוהר לעבר עתיד גנרטיבי, הבומרים ודור ה-X ממשיכים לחשוש מהבינה המלאכותית - אבל צמאים ללמוד עליה עוד
נשות דור ה-Z מאמצות את טרנד היציאה מהבית ללא חזייה - ונראה שההחלטה מעוררת סערה ברשת. אתגר ה'ללא חזייה' הפך ויראלי וצבר כבר למעלה מ-9 מיליון צפיות. זה אולי נשמע מעט מיני, אבל אין זו המטרה
מתי התחלנו לסווג קהלי יעד לפי קבוצות גיל, ומה המשמעות של מונחים כמו בייבי בומרס, דור ה-X ומילניאלס? וואלה! שיווק ודיגיטל עושה סדר
מחקר של אפליקציית ההיכרויות Bumble מעלה תובנות מרתקות על הרגלי הדייטינג של דור המסכים ושופך אור על הערכים, ההרגלים וההעדפות הייחודיות לו
עצלני דור ה-Z בחרו בטרנד טיפולי המכונה "הירקבות במיטה", שכשמו כן הוא: קורא לאנשים לשכב כל היום במיטה בלי לזוז. פרופסור לשיווק מבית הספר לעסקים יוצא נגד הטרנד: "כך לא תתקדמו מקצועית ורומנטית. צאו מהבית!"
לבנות דור ה-Z נמאס להתחשב באחרים: יותר ויותר צעירות מאמצות את טרנד "אופנת העירום" ויוצאות לבלות בלבוש מינימלי כי "אין לנו במה להתבייש"
הם נולדו משנת 2010 לתוך עידן מקוון, מגיפת הקורונה וחוסר וודאות פוליטי וכלכלי. מה יקרה עם הדור החדש ומה קרה לאלו שנולדו לפניהם?
סקר גלובלי שערכה Fiverr בחן העדפות עבודה בקרב בני דור ה-Z ומצא כי 40% מעוניינים להיות עוסקים חופשיים ובעיני רובם תואר אקדמי אינו מדד להצלחה. על פי הממצאים, בעיצומו של מיתון כלכלי הדור הצעיר מחפש גמישות ועניין בעבודה ודוחק "משרות שכירים" לסוף סדר העדיפות
הדרישה הגוברת למנהלי אימפקט מעידה על שינוי סדרי העדיפויות של חברות וארגונים, אבל מה באמת המשמעות של הטייטל הזה ואיך זה קשור לדור ה-Z?
הדור שצמח ממצעד האקלים ומהקורונה מעורב בנושאים חברתיים וסביבתיים הרבה יותר מקודמיו. יותר ויותר צעירים מחפשים היום במותגים את הערכים החברתיים החשובים להם, ומותגים שהשכילו להבין זאת יוצאים נשכרים
השאיפה ל"וורק-לייף באלאנס" התחזקה בעקבות הקורונה והקפיצה את תופעת מיתוג המעסיק, אבל לא בטוח שהצליחה לבסס לעצמה מקום ברור. כתבה ראשונה בסדרה בה נשות המקצוע מהחברות המובילות בישראל מגלות איך הן מגדירות מיתוג מעסיק, ואיך זה באמת קורה בארגונים
ההאשטאג #workoutfits צובר תאוצה בטיקטוק כשבנות דור ה-Z ודור המילניום הצעירות חושפות כיצד הן מתלבשות לעבודה משרדית. את החליפות הפורמליות הן החליפו בחצאיות קצרות ועליוניות שקופות
אחרי שנים שנהנתה משליטה מלאה בשוק החיפוש, גוגל היא כבר לא מנוע החיפוש המועדף על הדור הצעיר, ויתכן שבקרוב גם על חלק מהמפרסמים
"קמפיינים שרצים תמיד, או 'בשוטף' כבר הפכו לחלק מהנורמה", אומר ניב דשא ומזהיר: מפרסמים שלא ישכילו לשחק במשחק ה- Always ON עתידים למצוא עצמם מהר מאוד ב- Always OFF
בעידן שבו הצרכנים יכולים להחליף את הבנק או חברת הסלולר בלחיצת כפתור, נדרשות החברות להשקיע יותר בטכנולוגיות שמחזקות את האמון ביניהם על מנת לשמרם. אבל איך מעדיפים הצרכנים לתקשר עם החברות? סקר חדש שופך אור על האתגר הגדול - לגשר על הפער הבין דורי
ההנחה שצעירים בישראל לא יכולים לקנות דירה הפכה כבר לאקסיומה מסוכנת, שמביאה אנשים בגיל שלושים ואחרי שני תארים, להביט בעיניים כלות בדירה המתרחקת. אבל במקום להתלונן על מחירי הדירות, למה לא פשוט לקנות אחת?
סקר חדש מצא ש-49% מילידי דור ה-Z בישראל, אלו שנולדו בשנת 2000 ואילך, בוחרים את יעד החופשה שלהם לפי צילומים ופוסטים ברשתות החברתיות. וכמה הם מושפעים מסלבס שהעלו סטורי מהנופש שלהם?
בשיתוף אוניברסיטת אריאל, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
מחקר בינלאומי בדק את אמינות התקשורת בקרב צעירים באמצעות קמפיין רשת מדומה. ד"ר דורית צימנד-שיינר, ראש המסלול לתקשורת אסטרטגית בביה"ס לתקשורת באוניברסיטת אריאל, עמדה בראש הצוות הישראלי: "בדקנו איך דור ה-Z מגיב למה שמוכרים באינטרנט וכמה הוא מאמין בתקשורת"
לבני דור ה-Z ולבעלי משפחות יש דרישות שונות, ולעיתים מנוגדות, ממקום העבודה. איך יכול המנהל לשמור שכל העובדים יקבלו את מה שהם רוצים ולתרום להצלחת העסק? מדריך
בני דור ה-Z שנולדו אחרי שנת 1995, גדלים לתוך עולם ללא ציפיות לרכישת דירה. איך ייראה השוק בעוד 25 שנה? באילו דירות יתגוררו ילדינו?
את החברה, תחת השם "Z", ינהל גיא בורנשטיין, שבחר להשיק את המותג החדש במהלך ויראלי ולתפוס את פרופילי הסנפצ'ט של מאה המותגים המובילים בישראל