170 עסקים נסגרים כל יום בישראל: האם יש תקווה לעסקים חדשים?
המציאות הקשה בישראל בשנה החולפת לא פסחה על בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, שרבים מהם כבר ויתרו והיתר ממשיכים להיאבק על חייהם. אז איך מנצחים את הסטטיסטיקה והופכים את המשבר להזדמנות?
המציאות הקשה בישראל בשנה החולפת לא פסחה על בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, שרבים מהם כבר ויתרו והיתר ממשיכים להיאבק על חייהם. אז איך מנצחים את הסטטיסטיקה והופכים את המשבר להזדמנות?
דירוג מעלה לאחריות סביבתית, חברתית וממשלתית נחשף. בין הנתונים השנה ניתן לראות קפיצה משמעותית בסך התרומות, עלייה בשיעור ההתנדבות ומעטפת רחבה שגיבשו החברות לתמיכה בעובדיהן על רקע מצב החירום
טירוף ה-Purpose-driven marketing של 20 השנה האחרונות הוביל למצב שאפילו השופטים בקאן כבר מרימים גבה. האם מותגים הלכו רחוק מדי והאם אנחנו בדרך לעולם של פוסט-אג'נדה?
ב-2024, אחריות תאגידית סביבתית וחברתית חייבת להיות חלק מהמודל העסקי של כל ארגון, אך ללא שיווק נכון של המהלכים, הצעת הערך לצרכן עלולה להתפספס. לכבוד יום כדור הארץ, שאלנו סמנכ"ליות מהחברות המובילות בישראל איך משווקים היום קיימות והופכים אותה ליתרון תחרותי?
בצל המלחמה, יותר ויותר חברות מבינות את חשיבותה של אחריות חברתית ומשקיעות בכך כספים ומשאבים רבים, בעוד שאחרות מצליחות להביא ערך דומה גם בתקציב נמוך. התוצאה: נאמנות גבוהה מצד עובדים ולקוחות כאחד
רק בגלל שהצמדתם סרט צהוב ללוגו שלכם לא הופך אתכם לאחראים חברתית. מתי "יחד ננצח" הפך למכבסת מילים, איך קרה שכל הפרסומות נראות אותו דבר, ומה קורה כשהמסר השיווקי-חברתי לא תואם או אפילו סותר את הנעשה בפועל?
אתיקה בעסקים היא לא רק עניין של נכונות מוסרית, היא מהווה אבן יסוד לבריאות והצלחת החברה בטווח הארוך. כמו שרגל חזקה ויציבה מונעת פציעות, כך גם עמידה בעקרונות אתיים תורמת לאורך החיים וההצלחה של כל מותג. ומה החשיבות שלה ברמה המדינית?
בשבועיים הראשונים לאחר השבת השחורה, כמעט לא נחשפנו לקמפיינים שיווקיים ובלי תיאום, כולם התיישרו לפי הקו המנחה שקבע כי 'בימים קשים אלו' לא ראוי לפרסם ולשווק את הצרכים העסקיים. כעת זה מתחיל להשתנות והשאלה הגדולה היא איך יראו הקמפיינים של 2024?
האמירה המזעזעת של עורך הדין ארי שמאי בערוץ 14 השבוע היתה נוראית מספיק כשלעצמה גם לולא מחיאות הכפיים ביציע, שהוכיחו אחת ולתמיד כי הקהל בערוץ מורעל. כעת, שטראוס ודלק מוטורס מודיעות על הפסקת החסויות לאלתר ומפרסמים נוספים צפויים ללכת בעקבותיהן
הדרישה הגוברת למנהלי אימפקט מעידה על שינוי סדרי העדיפויות של חברות וארגונים, אבל מה באמת המשמעות של הטייטל הזה ואיך זה קשור לדור ה-Z?
הדור שצמח ממצעד האקלים ומהקורונה מעורב בנושאים חברתיים וסביבתיים הרבה יותר מקודמיו. יותר ויותר צעירים מחפשים היום במותגים את הערכים החברתיים החשובים להם, ומותגים שהשכילו להבין זאת יוצאים נשכרים
בעוד שכלכלות שלמות קורסות לנו מול העיניים, ענקיות הטק צוברות הון וכוח חסר תקדים שמאפילים על הסדר העולמי. האם מותגים יוכלו להחליף את מקומן של מדינות? טור דעה היפותטי על מצב אפשרי בהחלט
ארגון 'מעלה' בוחן ומדרג בכל שנה את העשייה החברתית והסביבתית של החברות הגדולות במשק. באירוע חגיגי שנערך בבורסה לניירות ערך בת"א, זכתה קבוצת התקשורת פרטנר זו השנה התשיעית ברציפות בציון הגבוה ביותר, פלטינה+, בדירוג 'מעלה ESG' לאחריות תאגידית
משקיעים בעתיד: המחויבות לאיכות הסביבה היא כבר מזמן לא מס שפתיים, אלא כאן כדי להישאר ולהוביל את כולנו לעולם נקי יותר. כדי לבחון איך מדינת ישראל והעולם העסקי נערכים לעידן האנרגיה ירוקה, כינסנו פאנל מומחים מתחום האנרגיה וההשקעות
התאגידים הגדולים אינם נוקטים את הצעדים הנכונים גם כשהם יכולים כדי להקטין את ההשפעה השלילית שלהם על הסביבה. שיחה ביקורתית, ודי פסימית, עם פרופ' יוסי שפי על הפער בין קיימות לבין אחריות תאגידית
במהלך 2016 המשיך הבנק לטפח את העסקים הקטנים בארץ, להשקיע בחברה הערבית ובעובדיו. פינטו: "האחריות התאגידית היא חלק בלתי נפרד מפעילותנו"
792 מיליון שקל זה הסכום שתרמו החברות הציבוריות לקהילה ב-2015, מתוך רווח כולל של 64 מיליארד שקל