אינסטגרם משיקה חשבונות נוער ומעבירה את האחריות להורים
אחרי שורה ארוכה של הליכי חקיקה ותביעות ייצוגיות, מטא מציגה את חשבונות הנוער החדשים שלדבריה "יתנו שקט נפשי להורים". האם מדובר בכפרה אמיתית של ענקית המדיה או ניסיון להעביר את האחריות להורים?
אחרי שורה ארוכה של הליכי חקיקה ותביעות ייצוגיות, מטא מציגה את חשבונות הנוער החדשים שלדבריה "יתנו שקט נפשי להורים". האם מדובר בכפרה אמיתית של ענקית המדיה או ניסיון להעביר את האחריות להורים?
בעולם העסקים כולם כבר מבינים ששיפור מתמיד של חוויית הלקוח הוא תנאי הכרחי להצלחה, אבל רק 6% מצליחים ליישם. מאיפה נובע הפער ומה אנחנו מפספסים?
בסביבה הדיגיטלית המתפתחת, אינטראקציות חלקות בין לקוחות, עובדים וארגונים הן מפתח חיוני להצלחה. גישה חדשה לפיתוח חוויה טוטאלית לא רק משפרת את שביעות הרצון של המשתמשים, אלא גם מקדמת חדשנות בתוך ארגונים
בעולם האיקומרס התחרותי של ימינו, חוויית משתמש איכותית וסוחפת היא המפתח להצלחה, אבל איך אפשר לייצר בידול אמיתי כשנדמה שכבר ראינו הכל?
כלי AI ו-NO CODE הפכו את מעצבי חווית המשתמש (UI/UX) למפתחי מוצר על מלא. מה זה אומר על ההזדמנויות שמחכות לכם בשוק העבודה ואילו יכולות מומלץ לסגל כדי לעמוד בדרישות המעסיקים והלקוחות? גיל רבי סוקר ומסביר
חווית הקניות בעידן ה-AI תהפוך לסרט עתידני, עם ברקוד וירטואלי במקום קופות, מדפים שידעו בדיוק מה להציע לכל קונה ורובוטים שיחליפו את המוכרים בחנות. יותם לין, CTO חטיבת הדיגיטל באלעד דאטה, סוקר את כל מה שחדש וחדשני
WSC Sports מתחדשת בשפה מיתוגית חדשה ומכריזה על קו מוצרים טכנולוגיים שמשנה את חווית הצפייה בתכני ספורט. דניאל שיכמן, מנכ"ל ושותף מייסד: "ההתפתחות האסטרטגית והמוצרית שלנו כחברה תביא את עולם הספורט לשלב הבא בחווית צפייה מותאמת אישית"
70% מהעגלות באתרי האיקומרס ננטשות לפני השלמת הרכישה וגורמות להפסדים אסטרונומיים. טכנולוגיית AI כחול לבן שמנטרת את התנהגות הצרכנים מסייעת למוכרים להקדים תרופה למכה
רשת rebar משדרגת את חווית הקניה: רשת rebar משיקה שירות משלוחים חדש דרך האפליקציה שלה, שיאפשר ליהנות מהטבות ולהמשיך לצבור גודיז, גם כשמזמינים משקאות הביתה
בחודש שעבר נחתמה עסקה שעתידה לשפר את החיים של כולנו. דואר ישראל, מונופול הדואר הממשלתי שסובל כבר שנים מסחבת וגרירת רגליים, הצטרף למועדון הלקוחות של סיילספורס ועומד בפני טרנספורמציה דיגיטלית. איך נראה תהליך כזה בחברה כל כך ותיקה ומה המשמעות לצרכנים?
הזמנים המשתנים מצריכים הצטיינות יתרה מכל מי שחולם בגדול. אז איך תכבשו את לב הצרכנים בשווקים חדשים? עינת בנימיני מונה 5 מפתחות לשמירה על חוויית לקוח טובה - גם בחו"ל
מה החשיבות של אסטרטגיית AI בשיווק? למה בכלל צריך אחת כזאת ואיך בונים אותה נכון? רוב גארף, סמנכ"ל ריטייל והאיש שעומד מאחורי המחקרים של סיילספורס העולמית חושף את כל מה שחשוב לדעת
למרות שתהליכי דיגיטציה הם ברובם טכנולוגיים, הם כרוכים בראש ובראשונה בשינוי גישה - כזאת ששמה את הלקוח ראשון ואת השקיפות כאג'נדה. האם זה אומר שנוכל סוף סוף לקנות ולמכור רכבים בראש שקט?
משתמשי טוויטר ניסו לצאת מאפליקציית X החדשה והגיעו לדף הבית; שינוי הלוגו האחרון של פייסבוק מכחול לכחול כהה יותר עורר תגובות משועשעות בכל העולם; אז מה קורה כששינוי עיצובי קריאייטיבי בא על חשבון חוויית המשתמש? מסתבר שזה יותר נפוץ ממה שחשבנו
טכנולוגיית המציאות הרבודה (AR) שמגיעה לסופר-פארם, תאפשר חוויית קנייה חדשנית וראשונה מסוגה בישראל. באמצעות סריקת המדף באמצעות מצלמת הסמארטפון, תוכלו לאתר את המוצרים שאתם מחפשים, לרכוש במהירות ואפילו לקבל עליהם מידע משלים, שאינו מופיע על גבי המוצר
המסע לעבר עידן חדש בפרסום הדיגיטלי סוף סוף מתחיל. מבלי לשים לב, הפכנו את הלקוחות שלנו לחשדנים ושחוקים. האם נצליח סוף סוף לגשר בין חווית גלישה פרסונלית לשמירה על פרטיות הגולשים?
הלקוח המתוחכם של 2023 לא מוכן לפשרה כלשהי בחוויה - ולו הקטנה ביותר - והוא נמצא בכל רגע במרחק נגיעה ממתחרה שמציע חוויה משופרת. אז איך ניתן בכל זאת לזכות ביתרון תחרותי בדיגיטל? מסתבר שהכל מתחיל בנתונים
טל שפיגלר, מנהל תחום ה-Experience במטריקס חושף מה הוא מחפש באנשי ה-UX/UI שהוא מעסיק, מה חייב להיות בתיק העבודות, ומה דעתו על שורת ההשכלה בקורות החיים
בעוד שתחום האיקומרס ממשיך להתפתח והביקושים עולים, שלל פתרונות טכנולוגיים כחול לבן מספקים לאתרי מסחר אלקטרוני שפע של הזדמנויות להתייעל ולשפר את המדדים. אז מהם האתגרים העיקריים כיום ואילו פתרונות קיימים בשוק הישראלי? יצאנו לבדוק
תיק עבודות שבנוי כמו שצריך יכול להיות כרטיס הכניסה שלכם למשרת שתמיד חלמתם עליה, אבל איך בכלל מתחילים לבנות אותו ומה חשוב שיהיה בו?
במקום לבצע שרשרת פעולות שמשלבת מספר רב של בעלי תפקידים ולעיתים אף מסרבלת את התהליך, חברות רבות מצאו פתרון יעיל בדמות תפקיד ה-User Acquisition. אז מה זה אומר ומה בדיוק עושים בתפקיד? כיצד הוא קשור ל"מסע הלקוח" ומה ההבדל בינו לבין מנהל השיווק והמכירות בחברה?
כמעט כל יום נכנסים פיצ'רים חדשים לפלטפורמות המדיה במטרה לבדוק את מעורבות המשתמשים, עד שהם הופכים לתכונות קבע או נעלמים כלעומת שבאו. אז אילו שינויים נכנסו לאחרונה לאינסטגרם, וכמה זמן הם יחזיקו מעמד?
שוק הסייבר הוא אחד השווקים המובילים והיציבים בישראל, אבל האופי הטכני של המוצרים שלו מצריך אינסוף הסברה וחינוך צרכנים. איך צולחים את האתגר השיווקי? צללנו לשיחה עם מנהלי שיווק מהתחום כדי לעשות זום-אין על הפתרונות שכולנו צריכים, אבל לא ממש מבינים למה
קשה לדמיין טופס שיכול להיות פשוט יותר: שני שדות, שני כפתורים וקישור אחד. עם זאת, מסתבר שהטופס הזה מנע מלקוחות לרכוש מוצרים מאמזון בסכום של 300 מיליון דולר בשנה. גרוע מכך, למעצבי האתר לא היה מושג שיש אפילו בעיה
בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI) היא אחת הטכנולוגיות המלהיבות ביותר שראינו מזה עשרות שנים. עם אחוזי אימוץ והטמעה מאוד גבוהים, מנהלי מערכות מידע ו-IT נדרשים לתכנן כיצד היא תבוא לידי ביטוי בארגון וזה הזמן להביט קדימה
פיסות המידע הקטנות שמופיעות על מסכי האפליקציות שכולנו משתמשים בהן הן תוצאה של ניסוח מוקפד והדוק, והן עושות את כל ההבדל בין חוויית משתמש ייחודית ונעימה לכזו שתגרום לנו לנטוש ולא לחזור. ומה קורה כשלא מקפידים על הכללים? כל הטעויות הכי מביכות כבר בפנים
בעידן בו מורים נדרשים יותר מתמיד לגשר על המתח שבין שמירה על רמת הקשב בכיתה לבין פיתוח תוכן פדגוגי איכותי, שיר בוים שוורץ, מנהלת היחידה לעיצוב חווית למידה במטח מסבירה איך עושים את זה נכון
פטנט ישראלי חדש מאפשר לגלות אם המשתמש מרוצה מהאפליקציה - תוך שדרוג ההגנה על פרטיותו
מסתבר שלא כל הקונים עברו לאונליין. ענקיות מסחר כמו אמזון ובסט-ביי משקיעות סכומי עתק בשיפור חווית הקנייה בחנויות ומסמנות מגמה חדשה בתחום הקמעונאות: פיזיטל, קווים לדמותו
לצד התרחבות סל הכלים הטכני-שיווקי, גם ב-2023 אין תחליף לטאצ' אישי. כשחוויית הלקוח היא הכל, טכנולוגיה היא אמצעי, לא מטרה
כמו במאי קולנוע, מנהלי מותג מצוינים לא מסתפקים בחוויית לקוח 'טובה' אלא חותרים להותיר רושם עמוק שהלקוח לא יפסיק לדבר עליו
כרטיס ביקור - וואלה! שיווק ודיגיטל
הנטיה שלנו לצד ה"טכני" של העולם הדיגיטלי מובילה אותנו לחשוב טכני, שלא לומר צר. קידום אתרים הוא הרבה יותר מביטויי מפתח, מטא תגים וקישורים. גוגל עוקבת "מקרוב" אחרי מה שקורה אחרי הקליק לאתר שלכם, ואתם צריכים להיות מארחים טובים יותר. אבירם צור מזכיר לנו איך.
כרטיס ביקור - וואלה! שיווק ודיגיטל
אז מה אתם יודעים באמת על UX? אם אתם מכירים קצת את העולם הדיגיטלי, כנראה שכבר שמעתם על מכללת BEX - כמה צעירה, ככה מושכת... בואו לשמוע את הסיפור האמיתי מאחורי הבאזז!
כמעט בכל תהליך פיתוח טכנולוגי מגיע הרגע בו מתברר כי משהו "לא עובד". זיהוי נכון של הרגע הזה והתמודדות איתו הם שיבדילו בין עסק כושל לאקזיט מוצלח. איך עושים זאת?
מעצב אתרים שמתמנה לעצב אתר פורנו ונערים שמוקסמים מסידור המדפים בסופרמרקט מככבים בספרה המדובר של נועה סוזנה מורג, על עולם שמשתכלל אך גם נהיה קהה יותר, ועל דור שלם