הטעויות שמבריחות לקוחות: כך תגדילו את העסק שלכם
אין עסק, קטן או גדול, שלא מעוניין להתפתח ולצבור לקוחות חדשים. אבל לא תמיד השאיפות האלה מתגשמות. כך תוכלו לדאוג שגרף הצמיחה ימשיך לטפס. מדריך
אין עסק, קטן או גדול, שלא מעוניין להתפתח ולצבור לקוחות חדשים. אבל לא תמיד השאיפות האלה מתגשמות. כך תוכלו לדאוג שגרף הצמיחה ימשיך לטפס. מדריך
שימור לקוחות חשוב מאוד להצלחת העסק אך פעמים רבות הוא נזנח כשמתאמצים להגיע לקהלים חדשים. איך תוכלו לדאוג שמי שקנה אצלכם פעם אחת ירצה לחזור שוב ושוב? מדריך
בעלי עסקים שמפעילים אתר סחר מקוון מכירים את התופעה היטב:: הלקוח כבר התחיל את הצ'קאאוט - ופתאום נעלם. מה צריך לעשות כדי לדאוג שהלקוח ישלים את התהליך? מדריך
מקסום הפוטנציאל של העסק, בין אם קטן ובין אם חברה גלובלית, תלוי בין היתר ביצירת אתר אינטרנט נגיש ומזמין שיעזור בהשגה ושימור של הלקוחות. איך בונים אתר מוצלח? מדריך
כמה מעצבנים ומוזרים יכולים לקוחות להיות? לא תאמינו עד שתראו עם מה נאלץ קורנליוס האיום להתמודד מדי יום ביומו
עבר בקריאה טרומית: אם הטכנאי יאחר הצרכנים יהיו זכאים לפיצוי של 300-600 שקל. ח"כ כבל: "הימים שבהם הצרכנים היו בני ערובה של טכנאים וספקי שירות אחרים יגיעו לסיומם"
העם אמר את דברו לא רק בבחירות לכנסת: סיכום סקר החברות המובילות מגלה כי הלקוחות של החברות הגדולות לרוב פחות מרוצים מלקוחות של חברות קטנות יותר
הכנסת הוציאה תקנה שלפיה מותר לקונה המחזיר מוצר שקנה ולא השתמש בו לקבל כסף חזרה. מיכאל אתגר טוען, כי הטענה כי ההחזר ינוצל לרעה משקפת דעות מיושנות על הצרכן הישראלי
יורוקום מארחת בתא שקנתה ב-100 אלף דולר בנוקיה, בכירי המשק מוזמנים לארוחת גורמה בדיוויד אינטרקונטיננטל. הלקוח מלך
כל עולה מבדיקת מכון מרקטסט ו-TheMarker. סונול מובילה ברוב המדדים. פז מדורגת אחרונה ברוב הפרמטרים