58% מהצרכנים מצמצמים הוצאות - כך תציעו ערך אמיתי ותגרמו להם לבחור בכם
בעידן של חוסר וודאות כלכלית, הבחירה בין אסטרטגיית דחיפה למשיכה יכולה להכריע את גורלו של כל עסק. איך תגרמו ללקוחות להעדיף אתכם דווקא עכשיו?
בעידן של חוסר וודאות כלכלית, הבחירה בין אסטרטגיית דחיפה למשיכה יכולה להכריע את גורלו של כל עסק. איך תגרמו ללקוחות להעדיף אתכם דווקא עכשיו?
זה סיפור על לקוח תמים שבסך הכל ביקש לשתות מיץ או לפחות לקבל את הכסף חזרה, וגילה שעליו לפנות לשירות הלקוחות ולחכות להחזר. למה החוק לביטול עסקה פוגע לפעמים דווקא בנו הצרכנים? "יהיה צריך להוכיח מסכת ארוכה מאוד של טרטורים"
בסביבה הדיגיטלית המתפתחת, אינטראקציות חלקות בין לקוחות, עובדים וארגונים הן מפתח חיוני להצלחה. גישה חדשה לפיתוח חוויה טוטאלית לא רק משפרת את שביעות הרצון של המשתמשים, אלא גם מקדמת חדשנות בתוך ארגונים
החברה ביטלה את ההנחה במשלוח למי שמזמין סל גדול מ-750 שקל והחל מאתמול כל המשלוחים עולים 30 שקל ללא קשר לגודלם; הלקוחות מאוכזבים וכועסים: "אני איתם סיימתי, שיחפשו אותי"; שופרסל: "בעקבות התייקרותם של מגוון גורמים עודכנו דמי השירות למשלוחים"
לפני חודש הפסיקה קמעונאית הענק את צבירת המטבעות לשני מיליון חברי מועדון, אך לא השיקה במקומה תוכנית חדשה כפי שנהוג והובטח על ידי הבעלים הקודמים. הלקוחות הקבועים מאבדים סבלנות
70% מהעגלות באתרי האיקומרס ננטשות לפני השלמת הרכישה וגורמות להפסדים אסטרונומיים. טכנולוגיית AI כחול לבן שמנטרת את התנהגות הצרכנים מסייעת למוכרים להקדים תרופה למכה
לאחר השקת כרטיס המועדון של קרפור קלאב בשיתוף פעולה עם חברת כאל, אפליקציית bit ו-Visa, החברה גאה להודיע על הצטרפותן של 42 חנויות אדידס המופעלות בזיכיון על ידי אלקטרה, למגוון הפורטפוליו של מותגי מועדון הלקוחות
מחקר חדש מוכיח כי התנהלות לא נכונה של אנשי מכירות מסכנת עסקאות - מערכות AI חדשות מסוגלות לזהות את הסיכונים ולנטרל אותם
לאחרונה נסגרו כמה מהמרקטפלייסים הגדולים בישראל. עזריאלי סגרה את עזריאלי.קום, שופרסל סוגרת את המרקטפלייס שחנכה לפני פחות משנה, ומליסרון מוותרת על גרו ובאליגם שרכשה לפני כשנתיים. האם דינם של שאר המרקטפלייסים יהיה דומה?
לאחר ששיבשה תעשיות שלמות מן היסוד, כניסתה של הבינה המלאכותית גם לתחום שירותי הייעוץ היא לא פחות ממהפכה, ששמה את הזרקור על מה שחשוב באמת
הלקוח המתוחכם של 2023 לא מוכן לפשרה כלשהי בחוויה - ולו הקטנה ביותר - והוא נמצא בכל רגע במרחק נגיעה ממתחרה שמציע חוויה משופרת. אז איך ניתן בכל זאת לזכות ביתרון תחרותי בדיגיטל? מסתבר שהכל מתחיל בנתונים
רשת טיב טעם, יוצאת במהלך אסטרטגי ומשיקה לקראת חגי תשרי ומשיקה מועדון לקוחות חדש תחת השם: TivClub, עם תכנית המבוססת על צבירה ופריקה של מטבעות דיגיטליים (TivCoins) אותם יוכלו לקוחות המועדון לממש בסניפי הרשת או במגוון מסעדות בכל הארץ
בעוד שתחום האיקומרס ממשיך להתפתח והביקושים עולים, שלל פתרונות טכנולוגיים כחול לבן מספקים לאתרי מסחר אלקטרוני שפע של הזדמנויות להתייעל ולשפר את המדדים. אז מהם האתגרים העיקריים כיום ואילו פתרונות קיימים בשוק הישראלי? יצאנו לבדוק
רכישת לקוחות חדשים באמצעות פרסום ממומן הפכה יקרה מאוד ומותגים מחפשים דרכים חדשות כדי לשמור על המכונה עובדת. אבל מה אם נגיד לכם שרוב הכסף כבר נמצא אצלכם?
מערכות לניהול לקוחות (CRM) כבר הוכיחו את עצמן כמרכיב משמעותי בצמיחה של חברות, אבל האם הצוותים בארגון שלכם באמת מנצלים את כל היכולות שיש להן להציע?
מדוע לקוחות יעדיפו להיעלם במקום להגיד שהם לא מעוניינים, ואיך ניתן להתגונן מפני התופעה? ד"ר לינקדאין יצא לבדוק
במקום לבצע שרשרת פעולות שמשלבת מספר רב של בעלי תפקידים ולעיתים אף מסרבלת את התהליך, חברות רבות מצאו פתרון יעיל בדמות תפקיד ה-User Acquisition. אז מה זה אומר ומה בדיוק עושים בתפקיד? כיצד הוא קשור ל"מסע הלקוח" ומה ההבדל בינו לבין מנהל השיווק והמכירות בחברה?
במקרה הטוב הם יעכבו את הצמיחה וישרפו תקציב יקר. במקרה הרע הם יובילו להפסדים: ל"ג בעומר זה בדיוק הזמן להיפטר מכל מה שמבזבז לחינם את תקציב השיווק שלכם, ולשרוף את ההרגלים הרעים שלא משרתים אתכם בעסק
על רקע אי הוודאות הכלכלית בארץ ובעולם, היכולת של סטארטאפים להשתנות ולהתאים את עצמם לשוק הופכת קריטית מתמיד. אז מתי כדאי להתחיל תהליך של פיבוט, ואיך בעצם עושים את זה?
כשהבטחות ללידים מציפות את הרשת, ארגונים ועסקים משקיעים הון בשירותי ייעוץ, אאוט-סורסינג וכלים דיגיטליים כדי לייעל את תהליכי המכירה שלהם, אך בשונה מתהליכי ייצור אחרים, מידת ההשקעה והתוצאות הצפויות הן בגדר נעלמים. אז איך מתחילים לחשב רווחיות?
מחקרים מראים ש-80% מעסקאות המכירה בעולמות ה-B2B נסגרות בשיחה החמישית ומעלה - אז למה אנחנו לא עושים יותר פולו-אפ?
טרנדים, רותחים יותר או פחות, תמיד יקבלו את קדמת הבמה, אבל כמה מהם באמת שווים שנאמץ אותם, ואיך מבדילים בין הייפ חולף לשינוי פרדיגמה?
שיווק בהתאמה אישית הוא לא עוד סיסמה חלולה, הוא צו השעה. למה לקוחות רוצים שידברו איתם כמה שיותר? ולמה העידן המודרני שינה את כללי המשחק?
לצד התרחבות סל הכלים הטכני-שיווקי, גם ב-2023 אין תחליף לטאצ' אישי. כשחוויית הלקוח היא הכל, טכנולוגיה היא אמצעי, לא מטרה
קבוצת Yango, הידועה בישראל עם שירות המוניות, שירות Yango Deli המספק משלוחי סופר מהירים ושירות הקורקינטים השיתופיים המתקדמים Wind, מרחיבה את פעילותה בישראל ומשיקה היום את Yango Plus - מועדון לקוחות המעניק הטבות למשתמשים באפליקציה
למרות ההייפ סביב דאטה וטכנולוגיה, מרבית החברות עדיין לא עושות בהן שימוש נכון והתוצאה היא מסעות לקוח מייגעים שמתסכלים את העובדים והלקוחות. גיל שגיב מציע שינוי תפיסה
בעידן שבו הצרכנים יכולים להחליף את הבנק או חברת הסלולר בלחיצת כפתור, נדרשות החברות להשקיע יותר בטכנולוגיות שמחזקות את האמון ביניהם על מנת לשמרם. אבל איך מעדיפים הצרכנים לתקשר עם החברות? סקר חדש שופך אור על האתגר הגדול - לגשר על הפער הבין דורי
המסע לגילוי העבר המשפחתי מציין אבן דרך ציון משמעותית: MyHeritage חוגגת את המנוי המשלם המיליון. המייסד והמנכ"ל, גלעד יפת: "שמחים על השליחות שלנו שמחברת מיליונים בעולם אל העבר שלהם"
רגע לפני חגיגת הקניות של נובמבר, קהילת "רעות תקני לי" משיקה כרטיס אשראי חדש בשיתוף עם Max. הכרטיס יקנה הנחות קבועות והטבות במגוון מותגים ואתרי סחר ישראליים
קבוצת שופרסל משיקה תכנית חדשה למועדון הלקוחות שלה: שופרסל SUPREME, שמציעה לכ-2 מיליון לקוחות חווית משתמש פרסונלית עם חיבור קל ומהיר לארנק הדיגיטלי PayBox. זאת לצד תכנית צבירה של "מטבעות וירטואלים", אותם ניתן יהיה לממש ב-150 רשתות וחנויות
מה ההבדל בין מועדון לקוחות לבין מועדון צרכנות? אילו מועדוני צרכנות גדולים קיימים בישראל? ומי מהם עשוי להקל משמעותית על הכיס של חבריו לקראת עליית המחירים הצפויה?
אין עסק, קטן או גדול, שלא מעוניין להתפתח ולצבור לקוחות חדשים. אבל לא תמיד השאיפות האלה מתגשמות. כך תוכלו לדאוג שגרף הצמיחה ימשיך לטפס. מדריך
שימור לקוחות חשוב מאוד להצלחת העסק אך פעמים רבות הוא נזנח כשמתאמצים להגיע לקהלים חדשים. איך תוכלו לדאוג שמי שקנה אצלכם פעם אחת ירצה לחזור שוב ושוב? מדריך
בעלי עסקים שמפעילים אתר סחר מקוון מכירים את התופעה היטב:: הלקוח כבר התחיל את הצ'קאאוט - ופתאום נעלם. מה צריך לעשות כדי לדאוג שהלקוח ישלים את התהליך? מדריך
מקסום הפוטנציאל של העסק, בין אם קטן ובין אם חברה גלובלית, תלוי בין היתר ביצירת אתר אינטרנט נגיש ומזמין שיעזור בהשגה ושימור של הלקוחות. איך בונים אתר מוצלח? מדריך
עבר בקריאה טרומית: אם הטכנאי יאחר הצרכנים יהיו זכאים לפיצוי של 300-600 שקל. ח"כ כבל: "הימים שבהם הצרכנים היו בני ערובה של טכנאים וספקי שירות אחרים יגיעו לסיומם"
העם אמר את דברו לא רק בבחירות לכנסת: סיכום סקר החברות המובילות מגלה כי הלקוחות של החברות הגדולות לרוב פחות מרוצים מלקוחות של חברות קטנות יותר
הכנסת הוציאה תקנה שלפיה מותר לקונה המחזיר מוצר שקנה ולא השתמש בו לקבל כסף חזרה. מיכאל אתגר טוען, כי הטענה כי ההחזר ינוצל לרעה משקפת דעות מיושנות על הצרכן הישראלי
יורוקום מארחת בתא שקנתה ב-100 אלף דולר בנוקיה, בכירי המשק מוזמנים לארוחת גורמה בדיוויד אינטרקונטיננטל. הלקוח מלך
כל עולה מבדיקת מכון מרקטסט ו-TheMarker. סונול מובילה ברוב המדדים. פז מדורגת אחרונה ברוב הפרמטרים