רק 14% מעסקי האיקומרס מצליחים להתרחב לחו"ל - איך מנצחים את הסטטיסטיקה?
אחרי שנים של צמיחה חסרת תקדים בשוק האיקומרס, מחקר חדש שפורסם על ידי תימור גורדון בשיתוף חברת מטא מצביע על תחילתה של נסיגה. האתגר החדש: לצאת מגבולות המסך
אחרי שנים של צמיחה חסרת תקדים בשוק האיקומרס, מחקר חדש שפורסם על ידי תימור גורדון בשיתוף חברת מטא מצביע על תחילתה של נסיגה. האתגר החדש: לצאת מגבולות המסך
מאז הנפקתה ב-2021, טרמינל X מעולם לא רשמה רווח ושנה אחר שנה היא הציגה הפסדים שהסבו אכזבות רבות למשקיעים. בעוד הדו"חות של הרבעון הרביעי ושל השנה כולה טרם פורסמו, האם ניתן כבר להעריך ש-2024 תהיה השנה שבה החברה, לאחר שנים של הפסדים, תעבור סוף סוף לרווחיות?
האם חייבים לאפשר ביטול של עסקה? מה אומר החוק על הנגשת אתרים? ואיזה מידע חייב להופיע באתר סחר אלקטרוני? עו"ד עינת וינר, מומחית לצרכנות ושותפה במשרד ש. פרידמן אברמזון ושות', עושה לכם סדר
דמיינו חנות שבה לקוחות נכנסים, ממלאים עגלות במוצרים, ויוצאים בלי לקנות כלום. נשמע הזוי? זו בדיוק המציאות שאיתה מתמודדים קמעונאי אונליין מדי יום. למרות המאמצים לספק ממשק נוח, ברור ויעיל, שיעורי נטישת העגלות ממשיכים להיות גבוהים בכל הענפים. אז מה עושים?
כצרכנים, התרגלנו להנות מחוויות לקוח דיגיטליות מושקעות ומותאמות אישית, אבל בעולם העסקי, מרבית העסקאות עדיין מתנהלות בדרכים מיושנות. פתרונות מבוססי AI שמצמצמים את הפער הטכנולוגי מייעלים את עולם המסחר והתעשייה באופן דרמטי
בפרק 37 של הפודקאסט Mastermind, עמוס שחם, מנכ"ל בואה אידיאס, בוחן כיצד הטכנולוגיה משנה את כללי המשחק של האיקומרס הבינ-עסקי ומה צפוי למשווקי B2B בעתיד הקרוב
חודש הקניות הישראלי, שכמעט ונעלם מהתודעה הציבורית בשנה שעברה בצל האירועים הקשים, חוזר והפעם בדגש על תמיכה בעסקים מקו האש. האם הוא יצליח להניע הכנסות משמעותיות לאלה שאיבדו הכל?
אחרי שנים של צמיחה בהן צרכנים הורגלו לקבל שירותים ומוצרים במהירות שיא, באו החרם הטורקי ומתקפות החות'ים מתימן והפכו את כל תחום האיקומרס (מסחר אלקטרוני) ליקר ומאתגר. אז איך מתגברים על עליות המחירים, השיבושים והעיכובים מבלי להתפשר על איכות השירות?
בעולם האיקומרס התחרותי של ימינו, חוויית משתמש איכותית וסוחפת היא המפתח להצלחה, אבל איך אפשר לייצר בידול אמיתי כשנדמה שכבר ראינו הכל?
טוויק בשיתוף Smart, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
מהו עתיד המסחר האלקטרוני בישראל? על פי כנס האיקומרס השנתי, עסקים קטנים שיידעו לנצל את ההזדמנויות הטמונות בתחום המסחר האלקטרוני, תוך התמודדות עם האתגרים העומדים בפניהם, יוכלו לצמוח ולשגשג גם בעולם תחרותי זה
בדיקת הרשות להגנת הצרכן ורשויות אכיפה נוספות בעולם מצאה כי 75.7% מהאתרים והאפליקציות משתמשים בדפוסים אפלים בשיווק שירותי מנויים על מנת לגרום לצרכנים לקנות יותר או להמשיך לרכוש מוצר או שירות מסוים, לבזבז יותר על קניה או לספק יותר מידע אישי ממה שהתכוונו
ענקית הסחר האלקטרוני Flipkart משיקה תכנית האצה ליזמים ישראלים ומציעה גישה לשוק עצום בהיקפו: חצי מיליארד משתמשים הודים שרעבים לטכנולוגיה ישראלית
בכירי תעשיית הסחר האלקטרוני יידונו בוועידת ה- Go E-Commerce, על האתגרים וההזדמנויות של הענף בעת מלחמה
חווית הקניות בעידן ה-AI תהפוך לסרט עתידני, עם ברקוד וירטואלי במקום קופות, מדפים שידעו בדיוק מה להציע לכל קונה ורובוטים שיחליפו את המוכרים בחנות. יותם לין, CTO חטיבת הדיגיטל באלעד דאטה, סוקר את כל מה שחדש וחדשני
לופים או "חורים" בממשק המשתמש, שנגרמים מתכנון לקוי והיעדר אסטרטגיה, עלולים למנוע מלקוחות להשלים רכישות ולהשפיע לרעה על שמן הטוב אפילו של חברות מהשורה הראשונה. למה זה קורה ומה אפשר לעשות?
בעידן הדיגיטלי, אחוז הולך וגדל מהקניות של צרכנים מתבצע אונליין, אך מה עושים עסקים המשווקים מוצרים מורכבים בעלי אחוז החזרות גבוה? ברשת זאגה החליטו לשלב כלים טכנולוגיים מתקדמים ועלו על נוסחה מנצחת
70% מהעגלות באתרי האיקומרס ננטשות לפני השלמת הרכישה וגורמות להפסדים אסטרונומיים. טכנולוגיית AI כחול לבן שמנטרת את התנהגות הצרכנים מסייעת למוכרים להקדים תרופה למכה
חוויית המסחר האלקטרוני של וולמארט המושקת בימים אלה על גבי פלטפורמת המשחקים הפופולרית רובלוקס, מעניקה למשתמשים חוויית קניה ייחודית המשלבת בין המשחק לחיים האמיתיים, אך מעלה מחדש את הדאגות של הורים ואנשי חינוך בכל הקשור לשיווק לילדים
ענקיות הדיגיטל שינו את תרבות הצריכה והעלו את קרנן של חנויות הדיגיטל הקטנות. צרכנים שהתרגלו לקנות ברשת ומחפשים מוצר נישתי יחפשו אותו קודם כל באינטרנט. אז אילו נישות מבטיחות קיימות היום בשוק המסחר האלקטרוני, ולמה שווה להשקיע בהן?
רוצים להגדיל מכירות? במיוחד כשמדובר בחנויות באינטרנט, קמפיינים פרסומיים הם לא תמיד התשובה. אביב מאירמן, מומחית לאתרי איקומרס, מביאה 7 טיפים מנצחים שיעזרו לכם לנצל את הטראפיק שכבר מגיע לאתר שלכם ולשפר את אחוזי ההמרה שלו
לאחרונה נסגרו כמה מהמרקטפלייסים הגדולים בישראל. עזריאלי סגרה את עזריאלי.קום, שופרסל סוגרת את המרקטפלייס שחנכה לפני פחות משנה, ומליסרון מוותרת על גרו ובאליגם שרכשה לפני כשנתיים. האם דינם של שאר המרקטפלייסים יהיה דומה?
פחות מחודש אחרי שסגרה את אתר האיקומרס שלה, שיתוף פעולה ראשון בין שופרסל ו-3 ענקיות קמעונאות בינלאומיות יזניק חברות סטארט-אפ נבחרות בתחום הריטייל-טק
אתר האונליין המוביל בישראל נסגר בטענה שהשוק אינו מפותח דיו ושהרגולציה מחמירה עם האתרים המקומיים. מה זה אומר על המרקטפלייס הישראלי והאם זה הסוף של אתרי האיקומרס הישראליים?
באתר מועסקים כ-70 עובדים אשר רובם יפוטרו. בחברה הסבירו כי "שוק המסחר האלקטרוני בישראל עדיין אינו מפותח דיו, עם אחוז חדירה נמוך ונוכחות משמעותית של אתרים גלובליים"
בתקופה סוערת זו, לא חסרים גורמים עוינים שמנצלים את המצב הרגיש במדינה. צרכנים ומותגים ישראליים ברשת חשופים יותר מתמיד למתקפות סייבר ונדרשים לערנות יתר. אז איך מתגוננים ומה עושים?
שפע של כלים שימושיים שנכנסו לחיינו בשנה שחלפה מספקים הזדמנות פז לכל מי שחלם להיכנס לתחום האיקומרס, אבל איך מאתרים מוצרים מנצחים שאשכרה יימכרו?
ישראלים רבים יוצאים לקניונים לרכוש מתנות, בגדים, רהיטים וכלי בית. אך במקביל מתרחש מעבר הדרגתי לקניות באונליין. יצאנו לבדוק מה אנחנו קונים - ואיך לוודא שהמשלוח יגיע בזמן?
תקופת החגים, המאופיינת בצרכנות מוגברת, החלטות קניה מהירות, ועוררות רגשית גבוהה, יכולה להיות להיות הזדמנות מצוינת להגדיל את קהל הלקוחות הקבועים, אם רק נשכיל לתת להם את מה שהם באמת צריכים
בעוד שתחום האיקומרס ממשיך להתפתח והביקושים עולים, שלל פתרונות טכנולוגיים כחול לבן מספקים לאתרי מסחר אלקטרוני שפע של הזדמנויות להתייעל ולשפר את המדדים. אז מהם האתגרים העיקריים כיום ואילו פתרונות קיימים בשוק הישראלי? יצאנו לבדוק
אחרי הצמיחה הפתאומית שחווה בתקופת הקורונה, שוק האיקומרס כבר לא מתרגש מביקוש יתר ובעיות בשרשרת האספקה. האתגר החדש: פרסונליזציה ומיקסום הרווח מלקוחות קיימים
קנית פסטה, לא תוסיף גם רוטב עגבניות? הפרסומות הממוקדות והמותאמות אישית של עולם האונליין מגיעות גם למרחב הפיזי של הסופרמרקט. מה האתגרים שעומדים בפני התחום ולאן הוא עוד צפוי להתפתח?
במסגרת חגיגות יום הביטקוין-פיצה ברחבי העולם, חברת המטבעות הדיגיטליים Bits of Gold תעניק ביטקוין בשווי 50 ש"ח לכל מי שיקנה מחר פיצה, בכל פיצרייה ובכל סניף ברחבי הארץ
ענף המסחר האלקטרוני, מהענפים הצומחים בישראל ובעולם, התכנס הבוקר לדון באתגרים לצד ההזדמנויות שהוא מציע. בועידת Go E-Commerce השנתית שהתקיימה היום זו הפעם ה-10, עלו לשיח היבטים בולטים כמו: טכנולוגיות פורצות הדרך, השחקנים החדשים, שדרוג חוויית הלקוח ועוד רבים
מגיימינג ועד פוסטים באינסטגרם: בין ראיונות עבודה ושיטוטים בלינקדין, מפוטרי ההייטק ממנפים ידע קודם לטובת הכנסה דיגיטלית מהבית. איך הם עושים את זה? הנה שלוש דרכים ישימות.
אתרי התוכן הגדולים בעולם נשענים על שיטת ה-Content Commerce כדי לייצר רווחים, אבל השיטה הזאת, שהסיכון בה כמעט אפסי, רלוונטית גם לעסקים קטנים ולכל מי שרוצה להגדיל הכנסות ב-2023. איך עושים את זה? דרור בנגל מסביר
בעוד טכנולוגיית בלוקצ'יין ממשיכה לחלחל למיינסטרים ולממסד הפיננסי, מטבעות דיגיטליים לאומיים משרטטים מחדש את גבולות הדמוקרטיה ועשויים לבשר על אופק חדש למסחר בינלאומי
לקראת כריסטמס והשנה האזרחית החדשה, הרשתות החברתיות ממשיכות להתמסחר וההבדלים בין איקומרס לסושיאל מטושטשים מתמיד
פלטפורמת האיקומרס הותיקה לשוחרי אמנות ועבודות יד משיקה חיפוש ויזואלי ואנחנו תוהים איך לא חשבו על זה קודם?
תהיתם פעם כמה מבקרים יש לגוגל מדי חודש? דוח של אחד מגופי הדיגיטל המובילים בעולם חשף את נתוני התנועה של האתרים הפופולריים ביותר בעולם, והצליח להפתיע אפילו אותנו
אז החלטתם להקים חנות איקומרס ולמכור מוצרים ברשת. מה עכשיו? עירית פרנק מביאה לכם את רשימת שבע השאלות שיעזרו לכם לאפיין את הצרכים של העסק שלכם ויחסכו לכם טעויות יקרות
השירות החדש שמשיקה פדקס לסוחרי איקומרס שואף לאזן בין משלוחים מהירים למחירים אטרקטיביים, אבל התעמקות במחירון מראה שאין חדש תחת השמש
בתקופת הפוסט קורונה נפתחו הרבה עסקים עם ההבנה כי ללא פלטפורמה דיגיטלית כמעט ואין להם זכות קיום. מה עושים עסקים קטנים שאין להם את ההבנה הדרושה בנושא? אילו כלי עזר עומדים לרשותם ויסייעו להם לשחות נכון באוקיינוס העסקים הגדול ממידותיהם? בחנו 3 פלטפורמות
אולי אין מדינה לאהבה, אבל נדמה שיש מדינה (או אפילו יבשת) לקמעונאות. קוראים לה אמזון ואפשר בקלות ללכת בה לאיבוד. רוצים לטעום מהחלום המסחרי שיש לה להציע? הכירו שני מודלים להצטרפות עם סיכון מופחת. מה שבטוח, הכנסה פאסיבית זה לא.
יוקר המחיה והקורונה החזירו לכותרות את הביטוי "הכנסה פאסיבית", כזו שאינה מצריכה השקעה גדולה או משרה מלאה. דרופשיפינג היא שיטת המסחר שעונה בדיוק על שני הקריטריונים האלה, אבל לא כל הנוצץ - זהב. אם כבר החלטתם להיכנס, קחו מדריך שיעזור לכם להזיז עניינים.
בתחילת מגיפת הקורונה בשנת 2020, האבולוציה של המסחר האלקטרוני עברה להילוך גבוה. קמעונאים מתמודדים עם דרישות חדשות של צרכנים, עם אתגרי שרשרת האספקה ועם הסתמכות רבה (מדי) על מסחר מקוון - בדקנו מה צופן העתיד לעולם הקניות ועל אילו חידושים עובדים ממש עכשיו
בשיתוף טוויק, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
בשנת 2020 נחגג יום העצמאות הבלתי רשמי של החנויות הווירטואליות, עם השקת אפליקציית הפרסונליזציה של טוויק: האפליקציה שמגדילה מכירות באופן אוטומטי בחנויות שופיפיי. כעת האפליקציה עולה מדרגה, עם בוסטרים שנותנים דחיפה חזקה נוספת למכירות
פייסבוק ישראל וחברת לייטריקס, בשיתוף עיריית ירושלים קיימו אתמול (שני) סדנת תוכן דיגיטלי ייחודית לבעלי עסקים קטנים. האירוע נערך לקראת חגי תשרי, תקופת שיא של עסקים, שגם השנה תתקיים תחת הגבלות הקורונה, אבל הפעם עם נוכחות דיגיטלית שתסייע במכירות
Wix eCommerce, פלטפורמה להקמה וניהול של חנויות אונליין, מרחיבה את הפעילות בישראל והשיקה לאחרונה שיתופי פעולה אסטרטגיים עם פתרונות השילוח והתשלומים bit, Wolt ו-PDQ, במטרה להתאימן לשוק המקומי ולספק פתרון מלא לבעלי עסקים מקוונים
מגפת הקורונה האיצה את המעבר למסחר האלקטרוני בחמש שנים, מה שמאלץ עסקים קטנים לאמץ קדמה אל העולם הדיגיטלי כדי לשרוד. האם עסקים קטנים צריכים לחשב מסלול מחדש?
משבר הקורונה האיץ את עולם המסחר האלקטרוני וחידד את התובנה שסחר אלקטרוני הוא צורך חיוני עבור כל בית עסק. כאל משיקה בימים אלו את Cal-Commerce, מדריך להשתלבות בעולם המסחר אונליין, עם כלים לבניית אתר עסקי וניהולו