היחסים בין מותגים לצרכנים מתהדקים - אלה המגמות שיובילו ב-2025
דוח המגמות של קוואלטריקס לשנת 2025 מציג תמונה מדויקת של השינויים העמוקים שמתרחשים ביחסים בין צרכנים למותגים. למה ניתן לצפות ואיך מומלץ להיערך?
דוח המגמות של קוואלטריקס לשנת 2025 מציג תמונה מדויקת של השינויים העמוקים שמתרחשים ביחסים בין צרכנים למותגים. למה ניתן לצפות ואיך מומלץ להיערך?
טיקטוק חשפה את דוח מגמות השיווק שלה לשנת 2025. הדוח מציג תחזית מגמות שנועדה לספק למשווקים תובנות ונתונים בנוגע לרצונות והצרכים המתפתחים של קהילת המשתמשים בטיקטוק
מלחמת חרבות ברזל שינתה את פני המשק הישראלי בדרכים רבות ומגוונות כאשר לצד המשבר העמוק, חברות ישראליות הפגינו חוסן, יצירתיות ויוזמה. שוחחנו עם בכירים בענף השיווק כדי לנסות להתחקות אחר המגמות הבולטות שאפיינו את השנה שחלפה ואלה שישארו איתנו גם בחודשים הבאים
טרנדים, רותחים יותר או פחות, תמיד יקבלו את קדמת הבמה, אבל כמה מהם באמת שווים שנאמץ אותם, ואיך מבדילים בין הייפ חולף לשינוי פרדיגמה?
לצד התרחבות סל הכלים הטכני-שיווקי, גם ב-2023 אין תחליף לטאצ' אישי. כשחוויית הלקוח היא הכל, טכנולוגיה היא אמצעי, לא מטרה
עיצוב מודולארי וחכם, צבעוניות נועזת, חומרים חדשניים במראה טבעי וגם חזרה אחורה אל הרטרו ואל פריטים עגולים ורכים. 2023 כבר עוד רגע כאן, אז בדקנו איך היא תשפיע על עיצוב חללי הפנים שלנו
זאפ, קבוצת אתרי הצרכנות, מציגה את דו"ח הצרכנות לשנת 2021, בו מוצג הפרופיל של הצרכן הישראלי לשנה שזה עתה נפרדנו ממנה. הדו"ח מציג ניתוח שימושים של הצרכן הישראלי: החיפושים, המגמות הצרכנות והשפעת מגפת הקורונה על הרגלי הצריכה
בכירי ענף היין והאלכוהול הישראלי, מסכמים את המגמות הבולטות של שנת תשפ"א. נאמר זאת כך. אם גם לכם נראה ששתיתם בשנה שעבר יותר מאי פעם, אתם ממש לא טועים
היחסים בין הלקוחות למעצבים עדיין טעונים שיפור, ותמיכה ממשלתית ראויה היתה עושה פלאים לתחום. ועדיין, גלית גאון אופטימית לגבי מצבו של עולם העיצוב, שהפך לרגיש, בעל מודעות, מפוקח ומכבד יותר. רק מילה לשואפים להיות מעצבים כוכבים - זמנכם עבר. ראיון חג
מדור 'חולצת רשת' מוצא את האח הגדול של האופנה - אתר מהפכני שעוקב אחרי הצבעים שאנשים לובשים ברחוב ומרכיב תחזית לגוונים הכי נכונים לעונה