מה עושים עם טרנדים, מגמות, והמרדף המתמיד אחר "הדבר הבא"
טרנדים, רותחים יותר או פחות, תמיד יקבלו את קדמת הבמה, אבל כמה מהם באמת שווים שנאמץ אותם, ואיך מבדילים בין הייפ חולף לשינוי פרדיגמה?
טרנדים, רותחים יותר או פחות, תמיד יקבלו את קדמת הבמה, אבל כמה מהם באמת שווים שנאמץ אותם, ואיך מבדילים בין הייפ חולף לשינוי פרדיגמה?
לצד התרחבות סל הכלים הטכני-שיווקי, גם ב-2023 אין תחליף לטאצ' אישי. כשחוויית הלקוח היא הכל, טכנולוגיה היא אמצעי, לא מטרה
עיצוב מודולארי וחכם, צבעוניות נועזת, חומרים חדשניים במראה טבעי וגם חזרה אחורה אל הרטרו ואל פריטים עגולים ורכים. 2023 כבר עוד רגע כאן, אז בדקנו איך היא תשפיע על עיצוב חללי הפנים שלנו
זאפ, קבוצת אתרי הצרכנות, מציגה את דו"ח הצרכנות לשנת 2021, בו מוצג הפרופיל של הצרכן הישראלי לשנה שזה עתה נפרדנו ממנה. הדו"ח מציג ניתוח שימושים של הצרכן הישראלי: החיפושים, המגמות הצרכנות והשפעת מגפת הקורונה על הרגלי הצריכה
בכירי ענף היין והאלכוהול הישראלי, מסכמים את המגמות הבולטות של שנת תשפ"א. נאמר זאת כך. אם גם לכם נראה ששתיתם בשנה שעבר יותר מאי פעם, אתם ממש לא טועים
היחסים בין הלקוחות למעצבים עדיין טעונים שיפור, ותמיכה ממשלתית ראויה היתה עושה פלאים לתחום. ועדיין, גלית גאון אופטימית לגבי מצבו של עולם העיצוב, שהפך לרגיש, בעל מודעות, מפוקח ומכבד יותר. רק מילה לשואפים להיות מעצבים כוכבים - זמנכם עבר. ראיון חג
מדור 'חולצת רשת' מוצא את האח הגדול של האופנה - אתר מהפכני שעוקב אחרי הצבעים שאנשים לובשים ברחוב ומרכיב תחזית לגוונים הכי נכונים לעונה