סובארו פורסטר החדש בישראל: החל מ-206 אלף שקלים
הדגם החדש בשושלת סובארו פורסטר הגיע לישראל, שומר על הנעה כפולה ושימוש במנוע הבוקסר 2.5 ליטרים, אבל עם התקדמות משמעותית בתא הנוסעים ובתחום מערכות הבטיחות
הדגם החדש בשושלת סובארו פורסטר הגיע לישראל, שומר על הנעה כפולה ושימוש במנוע הבוקסר 2.5 ליטרים, אבל עם התקדמות משמעותית בתא הנוסעים ובתחום מערכות הבטיחות
אחרי התאוששות שוק המשומשות, חזרת מסלולי ה-0 ק"מ והמבצעים, חוזרות גם ההנחות על רכב חדש אצל היבואניות. הפעם זו דאצ'יה שיוצאת עם תמחור חדש הכולל הפחתות ענק במחירים
הונדה אלוויט מתבסס על הונדה סיטי שמאות ממנה נמכרו בישראל בשנה האחרונה, וחוץ מהגובה יש לו יתרון אחד משמעותי על פניה
משבר הזהות של הקרוסאוברים בעידן החשמל, החיפוש הקדחתני של היצרניות אחרי עוד תת נישה, הרצון למתוח כל דגם לכמה שיותר שווקי יעד - כל התשובות מכוונות לתצורת הסדאן. הפעם על עקבים
נתניהו וסמוטריץ' בלמו השבוע את התייקרות הבנזין באמצעות סבסוד ממשלתי, אבל הדרך הכי טובה להתמודד עם עליית מחירי הדלק היא לעבור לרכב היברידי. גם כשמדובר בג'יפונים: טויוטה קורולה קרוס או רנו ארקנה?
שנתיים בדיוק אחרי הצגת הסנטה פה ולמרות שאיבדו את הטבת המס, הגרסאות ההיברידיות של הקרוסאובר מתייצבות באולמות התצוגה בינואר
יבואנית רנו מחזירה את הקוליאוס לעוד סיבוב. כמו בעבר מדובר בקרוסאובר 5 מושבים נדיב מידות. בשונה, הוא משווק כעת עם מנוע בנזין לא דיזל
טכנולוגי, מתקדם, מעוצב, מוקפד ועם שורה ארוכה של חידושים. רנו נכנסת שוב לזירה של הקרוסאוברים הבינוניים. את הקלף החזק שלה אתם בכלל לא יכולים לראות
טיוטה מצרפת מתחרה חדשה לשוק המתפקע של קרוסאוברים, הפעם עם שם מוכר - טויוטה קורולה שמוסיפה ס"מ לגובה ואת הכינוי קרוס לשם. מה ההצעה הייחודית שלה?
יבואנית יונדאי לישראל מתחילה בשיווק הבאיון. קרוסאובר קטן שיכנס לרווח בין הווניו לבין הקונה בהיצע הדגמים הנרחב מאוד של היצרנית. המחיר, הפרטים והתחרות בפנים
בבקשה לאישור תביעה ייצוגית שהוגשה לאחרונה, מציפה מה שנראה כמו תקלה סדרתית במיצובישי אאוטלנדר החדש הגורמת למכסה המנוע לרעוד בצורה מוגזמת. היבואנית מזמינה את הלקוחות לבדיקה
בפסגת ההיצע של קיה ספורטאז' נמצאת גרסת הפלאג אין. עם רשימת אבזור נוחות, בטיחות, כוח ואפשרות לכסות עשרות ק"מ בכוח החשמל, אתם רק תצטרכו להתגבר על תג המחיר
אחרי שנים בהן המתחרים שלהם חוגגים על סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים-יוקרתיים, אלפא נכנסת לתמונה עם הטונאלה. אלו הפרטים המלאים על השיווק המקומי שלו
משפחת ה-2008 של פיג'ו כבר לא צעירה, אבל בשוק רעב לקרוסאוברים קטנים תמיד אפשר לחדד ציפורניים ולנעוץ אותה בעוד נישה, גם אם המחיר מפולפל מאוד
כחצי שנה אחרי הצגת מתיחת הפנים של סקודה קארוק הוא מגיע לישראל. אין שינוי במנוע, שינויי העיצוב קלים, מפרטי האבזור שונו, אבל המחיר זינק משמעותית
מאזדה CX-3 מחזיר את מנוע ה-2.0 ליטרים להיצע של הדגם ומוסיף רמת גימור חדשה לגרסאות ה-1.5 ליטרים. כמה זה יעלה?
השווינו אותו לגרסה הקודמת, נסענו איתו בכביש, ירדנו איתו לשטח, נכנסו לבוץ, לחולות, למסלול הטכני ואפילו שנתקענו המסקנה היא אחת - הוא עדיין מצוין!
הקרוסאובר הקומפקטי של ג'יפ חוזר אלינו עם תא נוסעים משופר, ושינויים חיצוניים קלים. אל נוכח התחרות המתחזקת, האם זה מספיק כדי להצדיק טווח מחירים בין 190 ל-230 אלף שקל?
יש לו את המראה הנכון, האבזור עשיר, הביצועים טובים ולמי שיעז הוא יציע גם יכולות שטח נאות בגרסת ההנעה הכפולה. האם שברולט טרייל בלייזר הוא הקרוסאובר הכי טוב שאתם מפספסים?
המצטרף הטרי למצעד הקרוסאוברים הקטנים הוא אופל מוקה. הוא מצודד, שונה, עם אפיל גרמני, וברק שלא רק בלוגו. אבל איך הוא במבחן הדרכים שלנו?
מנועי הטורבו על שפע הכוח הזמין והמומנט שלהם מציעים ביצועים מעולים מנפחי מנוע צנומים, אבל לפעמים פחות זה גם יותר. יונדאי טוסון האטמוספרי מוכיח את זה
רגע לפני שמחליף אותו דגם חדש לחלוטין, קיה ספורטאז' מציע את רמת הגימור "אורבן" יחד עם מנוע ה-1.6 ליטר טורבו 177 כ"ס. המחיר: 155 אלף שקלים
פחות או יותר מאז שהגיע לפה, סקודה קודיאק היה ה"נחשב" מבין ג'יפוני 7 המושבים. אבל את התואר צריך לתחזק, וזו בדיוק העבודה של מתיחת הפנים שלו
המעבר של וולוו להנעה חשמלית טהורה מתחיל מלמטה, מדגם הכניסה שלהם, ה-XC40 שבגרסת ה-P8 מתחשמל בשני מנועים ורק נראה כמו XC40 רגיל
לניסאן קשקאי יש מניה של כבוד בייסוד קטגוריית הקרוסאוברים, אבל כבר שנים שהמתחרים התעלו על המקור. הדור החדש שלו תובע בחזרה את הכבוד הראוי לו
גם בגרסה האירופית שלו, הכיוון של קיה ספורטאז' הוא עיצוב קיצוני ובולט במיוחד. המרכב ובסיס הגלגלים קצרים יותר, ואנחנו גם יודעים מתי הוא יהיה פה
מתיחת פנים קלה, עוד קצת אבזור, מנוע בנזין חזק ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד. דאצ'יה דאסטר האוטומטי חוזר לשוק
עם מימדים קומפקטיים ועל הפלטפורמה הקטנה של פולקסווגן, אבל עם עיצוב "קופה" אופנתי, הטאיגו ינסה להכניס קצת צבע וסגנון להיצע הקרוסאוברים של היצרנית
סוזוקי משדרגת את ויטארה הוותיק במערכת היברידית קלה שמסייעת בצמצום צריכת הדלק, ומייקרת במעט את המחיר. לקחנו את הקרוסאובר המשודרג כדי לבדוק בכמה הוא באמת השתפר
להיט המכירות של מיצובישי הוחלף בדגם חדש לחלוטין, משודרג מפגוש עד פגוש. בטווח מחירים בין 179,000 ל-225,000 שקלים, איזה חותם הוא יטביע בשוק הרכב המבעבע?
אז מי ייצא מפה הפעם המנצח? זה שעשה את זה בכל הפעמים הקודמות? השחקן החדש והמרשים? חביב הקהל או העסקה שפשוט אי אפשר לומר לה לא? יצאנו, נהגנו, חזרנו עם תשובות
יבואנית סוזוקי מוסיפה מערכות היברידיות קלות לקרוסאובר ולויטארה. שינויים קלים ברמות האבזור, הצהרה על צריכת דלק נמוכה יותר והתייקרות במחיר
הדור החדש של יונדאי טוסון גדול, מאובזר ואיכותי יותר מקודמו. אבל עדיין עושה שימוש ביחידות ההנעה הוותיקות וברמות הגימור הגבוהות שלו מציג תג מחיר גבוה מאוד. אבל צריך הרבה יותר מזה כדי שלא יהפוך ללהיט שוב
תחת כנפי טלקאר, יבואנית קיה וסאנגיונג מתחיל שיווק סרס 3. כמו אצל המתחרים שלו, את הבשורה החשמלית הסינית האמיתית לא תמצאו בגל המוצרים הראשון
במסגרת עדכון הדגם שעובר מאזדה XC3, מתחילה היבואנית בשיווק גרסת 1.5 ליטר לצד מנוע ה-2.0 ליטרים. מחיר הכניסה יורד ב-19 אלף שקלים. מערכות בטיחות? רק למי שישלם יותר
הדור החמישי של ראב4 מקבל הנעה היברידית-נטענת; הוא חוסך דלק וזיהום, ומפתיע לטובה בסעיף ביצועי המנוע. אבל כמה צריך לחסוך כדי להצדיק 255 אלף שקלים?
קיה סורנטו החדש הוא ג'יפון 7 מושבים מגודל, מרשים, מרווח, מאובזר, בטיחותי ועם יחידת ההנעה ההיברידית גם מציע ביצועים לצד צריכת דלק מעולה. הבעיה הגדולה שלו חונה לידו באולם התצוגה
ה-SERES 3 EV הוא הדגם הראשון של היצרנית הסינית שישווק בישראל. הספק של 163 כ"ס, טווח של 301 ק"מ, טעינה מהירה ושני מתחרים מרכזיים. הפער הקריטי: אביזרי בטיחות דלים
הדור הרביעי של יונדאי טוסון הגיע לישראל. הגדילה במימדים החיצוניים מתונה, אבל המרווח בתא הנוסעים שופר. המנועים נותרו זהים לאלו של הדור היוצא והמחיר מתחיל ב-160 אלף שקלים
סקודה פרסמה תמונות ופרטים אודות הקודיאק המעודכן. זריקת הרענון של הדגם הוותיק התמקדה בנגיעות קוסמטיות בעיקרן. ההגעה לישראל צפויה ברבעון השלישי של השנה
שלושה חודשים אחרי שהוצג, הקרוסאובר החשמלי הקטן של מרצדס מגיע לישראל עם טווח של 414 ק"מ, יותר סוסים ואבזור מגרסת הבנזין המקבילה, ובמחיר כמעט זהה לה
אופל גרנדלנד X בגרסת הפלאג אין הייבריד מציע ביצועים מצוינים, חסכנות מופלגת בדלק ורשימת אבזור נאה מאוד. אבל קהל הלקוחות שלו מצומצם לכתחילה והתחרות מבית לא תעשה לו חיים קלים
הגרסה הבכירה ביותר של טויוטה ראב4, רב המכר של היצרנית תציע שילוב של טווח חשמלי מוצהר של 75 ק"מ עם תאוצה של מכונית ספורט. המחיר: 255 אלף שקלים
מנוע ה-1.6 טורבו של קונה סיפק מלכתחילה 177 כ"ס, יותר מכל קרוסאובר מקביל. מתיחת הפנים מעדנת מעט את עיצוב המרכב, ומגדילה את מניין הסוסים ל-198. יצאנו לבדוק למי זה נחוץ, ומה עוד התחדש?
שוק הרכב הישראלי עומד בחודשים הקרובים בפני מבול של דגמים חדשים או עדכונים לדגמים הקיימים שנמכרים פה. אלו המכוניות ששווה להמתין למחליפות שלהן ולדחות רכישה שלהן להגעת הדור החדש
סקודה מציגה ג'יפון חדש, במימדים החיצוניים של הקאמיק אבל במחיר זול משמעותית. המטרה: לבסס את המותג בשוק ההודי המתפתח במהירות
מתיחת הפנים של יונדאי קונה מגיעה לישראל עם עדכוני עיצוב קלים ופאנץ' מתחת למכסה המנוע עם 198 כ"ס. יונדאי טוסון החדש מקבל גרסת N ליין במראה ספורטיבי
יבואנית ג'יפ לישראל תתחיל לשווק את הקומפאס ברמת גימור מוזלת של 169 אלף שקלים וכן בגרסת פלאג אין במחיר של החל מ-229 אלף שקלים
2020 הייתה, איך נאמר, שנה מאתגרת במיוחד לתעשיית הרכב. משבר כלכלי ובריאותי, סגרים, קשיי ייצור, מעבר להצגת דגמים בריבועי זום במקום תערוכות רכב. אז החלטנו גם לסכם את השנה הזו באופן אלטרנטיבי
יבואנית רנו החלה היום בשיווק של הדור השני של רנו קפצ'ור. הדגם החדש גדול, מאובזר ועם רשימת מערכות בטיחות ארוכה יותר מבעבר. אבל גם יתחרה בשוק צפוף בהרבה