מבחן השוואתי: ב.מ.וו M135i מול אודי S3
הגרסאות החמות של שתי מכוניות פרימיום קומפקטיות גרמניות מתייצבות להתמודדות ראש בראש שמוכיחה שדמיון על הנייר ומציאות הם שני דברים שונים לחלוטין
הגרסאות החמות של שתי מכוניות פרימיום קומפקטיות גרמניות מתייצבות להתמודדות ראש בראש שמוכיחה שדמיון על הנייר ומציאות הם שני דברים שונים לחלוטין
תכירו את ה-S של אודי לתערוכת פאריז. זה ה-SQ2, הגרסה הספורטיבית לQ2. מה יש לג'יפון קטן כמו אודי Q2 לעשות עם 300 סוסים? איזו מין שאלה - אולי להאיץ ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות?
קיה משיקה בישראל את הסטינגר, המכונית הספורטיבית של החברה, הנעה אחורית, שפע אבזור ומחיר שמתחיל ב-280 אלף שקלים. הדובדבן: גרסת ה-GT עם 370 כ"ס. קיבלנו טעימה וזה מה שיש לנו לומר
אלברט בירמן, ראש חטיבת N והאיש שאחראי להכניס דינאמיות במכוניות יונדאי מספר על הדגמים הבאים שיצטרפו לחטיבת הביצועים. זה כולל ג'יפון, מכונית היברידית והפתעה אחת
עם יחס הספק-משקל דומה מאוד לגולף GTI המקורית ולפיז'ו 205GTI מהנדסי סוזוקי מצהירים חתיכת הצהרה - הנוסחה 'מכונית פשוטה + יותר כוח = מכונת נהיגה נגישה' חזרה מהעבר. נו, זה עובד?
מצד אחד עוד כוח היה הדבר האחרון שחסר לסופר-קומפקטית של אודי, מצד שני, חלילה שנתלונן על 400 סוסים באגרוף המחץ של חטיבת הספורט של אודי
לא הגיונית, לא נוחה, פרועה, יקרה להחריד אבל אוי, כמה שהיא עשתה לנו טוב. אבארט 595 קומפטיציונה עם 180 סוסים על מכונית מיני זערורית מוקשחת בטירוף, היא כמו להוסיף טבסקו לפלפל חריף, זה כל כך כואב ואתה כל כך אוהב את זה
טיפוס למחירים גבוהים מ-80 אלף שקלים פותח דלת אל אפשרויות בשני השווקים - המשומש והחדש. מה יש, מה אין, וכמה זה שווה לכם?
בחלק ג' לפרוייקט הספורטיביות, עולות על הבמה מכוניות הקופה החתיכות, צרפתיה מוכשרת, וכמה יפניות מושחזות ואלופות עולם לשעבר
כשחוצים את מחסום 30 אלף השקלים בדגמי הספורט, אנו פוגשים בשורה כלי-רכב קצת יותר יקרים, אבל מגרים ומפתים לצאת מייד לכבישים. חלק ב'