ה-X פקטור השיווקי: איך למנף לקוחות, עובדים ומכרים ליצירת לידים חמים?
בעוד שעסקים ומפרסמים הופכים עולמות כדי להשיג לידים איכותיים, פיתרון אמיתי ופשוט בהרבה יושב להם ממש מתחת לאף. אז איך מנצלים את מעגל הכוח שלכם כדי להזרים לקוחות לעסק?
בעוד שעסקים ומפרסמים הופכים עולמות כדי להשיג לידים איכותיים, פיתרון אמיתי ופשוט בהרבה יושב להם ממש מתחת לאף. אז איך מנצלים את מעגל הכוח שלכם כדי להזרים לקוחות לעסק?
בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים חייבים לאמץ אסטרטגיות יעילות על מנת לייצר לידים באיכות גבוהה ולהישאר לפני כולם
כשהבטחות ללידים מציפות את הרשת, ארגונים ועסקים משקיעים הון בשירותי ייעוץ, אאוט-סורסינג וכלים דיגיטליים כדי לייעל את תהליכי המכירה שלהם, אך בשונה מתהליכי ייצור אחרים, מידת ההשקעה והתוצאות הצפויות הן בגדר נעלמים. אז איך מתחילים לחשב רווחיות?
פלטפורמת המדיה של המגזר העסקי מציגה לראשונה שורה של כלים שיעזרו לאנשי מקצוע בתחום השיווק והמכירות לזהות את הקהלים המתאימים להם ביותר
יזמים, משקיעים, מנהלים ואנשי B2B כבר מתמשים בפלטפורמה העסקית הגדולה בעולם כמנוע צמיחה, וכח הקניה שלהם גדול פי 2 מבכל פלטפורמה אחרת
מה ההבדל בין שיטת Win Win לשיווק דיגיטלי ואיך זה באמת עובד?
אולפני וואלה! בלב תל אביב - הבית שלכם להפקות, כנסים וירטואליים, הרצאות, תכניות אולפן תכניות ברודקאסט ותכנים יעודיים לסושיאל
בעלי עסקים רבים משקיעים כסף גדול ברכישת לידים (פניות מלקוחות חדשים), אבל חלק מהפניות הללו אובדות ולא מייצרות הכנסה ראויה. איך ניתן למנוע זאת? באיזו מערכת חכמה משתמשים העסקים המצליחים בישראל?
ה"לידים", שעוזרים לחברות ועסקים לחשוף את המוצרים לכמה שיותר לקוחות, הפכו בעידן הנוכחי לסחורה חמה ומבוקשת. מומחי ZEBRA CRM מסבירים