בעלי מותג הטחינה שתמכה בלהט"ב: "ירו עליי שנאה, חשבתי שהחיים נגמרו"
ג'וליה זהר, מנכ"לית חברת טחינת אל-ארז, הכריזה על תרומה לאגודה למען חברי הקהילה הגאה במגזר הערבי - ומאז סוערות הרוחות. למרות שהנזק הכלכלי מסתמן כזניח, החרם והתגובות הקשות גבו מחיר נפשי. למחרימים היא אומרת: "שיירגעו קצת, אחר כך נוכל לדבר"
