מחסור במותגים פרטיים: "המכות" של הצרכן הישראלי
חוקי כשרות מסורבלים, מסים גבוהים על צריכה ועוד: ב-2018 הצרכנים סובלים לא מעט, אבל כל מה שהם צריכים זה להבין מה גורם למוצרים להתייקר במקום סתם להתלונן
חוקי כשרות מסורבלים, מסים גבוהים על צריכה ועוד: ב-2018 הצרכנים סובלים לא מעט, אבל כל מה שהם צריכים זה להבין מה גורם למוצרים להתייקר במקום סתם להתלונן
10,670 תלונות התקבלו ברשות להגנת הצרכן בשנה החולפת, כאשר חברות התקשורת מובילות במספר התלונות. בסה"כ חילקה הרשות ב-2017 קנסות בגובה 34 מיליון שקל
צרכן קנה ענבים בסופר - וגילה שהם רקובים. כשפנה לשירות הלקוחות, המוקדנית תחקרה אותו כיצד הוא בוחר פירות וירקות, שאלה מדוע הוא קנה מוצר עם עובש ואף טענה שגברים לא יודעים לערוך קניות. ענבי טלי בתגובה: "הנושא נבדק בחומרה"
חברי קבוצת הפייסבוק "איך זה נראה באמת?" טוענים כי "משקה חלב מיוחד לקפה להקצפה בשקשוק" מאוחסן בקרטון זהה לחלב הרגיל בפיקוח - אך מכיל כמות קטנה ועולה הרבה יותר: "עבודה בעיניים". תנובה: "הכמות הותאמה לפונקציית השקשוק ומצוינת על גבי האריזה"
לפי דוח המועצה הישראלית לצרכנות 81% מהתלונות שהוגשו למועצה הישראלית לצרכנות התבררו כמוצדקות. בסך הכל הוחזרו לצרכנים ב-2015 8.6 מיליון שקל
מהפכת המידע הנגיש לכל, טרם הגיעה כנראה לארגונים בתחום הנסיעות והתיירות. אחרת, איך ניתן להסביר שהתעשייה כולה עדיין נחשבת לספקית גדולה של תלונות צרכניות? באמון הציבור מחפשים פתרון: "בישראל יש בעיה קשה עם איכות השירות"
כ-3,000 תלונות התקבלו אשתקד ברשות ההסתדרות לצרכנות. עיקר התלונות מופנות לעסקים בענף החשמל, חברות התקשורת וענף הרהיטים