ביהמ"ש: לחברות התקשורת מותר להציע מחירים שונים ללקוחות שונים
בית המשפט דחה תביעות ייצוגיות נגד אפליית מחירים בשוק התקשורת. המשמעות היא שלחברות התקשורת מותר להציע מחירים שונים ללקוחות שונים במסגרת מבצעים וכדומה
בית המשפט דחה תביעות ייצוגיות נגד אפליית מחירים בשוק התקשורת. המשמעות היא שלחברות התקשורת מותר להציע מחירים שונים ללקוחות שונים במסגרת מבצעים וכדומה
10,670 תלונות התקבלו ברשות להגנת הצרכן בשנה החולפת, כאשר חברות התקשורת מובילות במספר התלונות. בסה"כ חילקה הרשות ב-2017 קנסות בגובה 34 מיליון שקל
מכירת ציוד הקצה הפכה בקרב חברות הסלולר למנוע צמיחה ממשי - אבל גם דרך לכבול ולחייב את הלקוחות במסווה של מתנות "חינם". עד שמקבלי ההחלטות ישימו קץ לתסכול הלקוחות, מהצרכן מצופה להיות חשדן וערני מתמיד