תביעה ייצוגית נגד יבואנית פולקסווגן: שיווקה מכוניות עם חישוקים לא מקוריים
בית המשפט ייאלץ להכריע בסוגיה המשפטית האם לקוחות שרכשו מכוניות מתוצרת פולקסווגן קיבלו חישוקי סגסוגת לא מקוריים על אף שהמכונית נרכשה כחדשה
בית המשפט ייאלץ להכריע בסוגיה המשפטית האם לקוחות שרכשו מכוניות מתוצרת פולקסווגן קיבלו חישוקי סגסוגת לא מקוריים על אף שהמכונית נרכשה כחדשה
לא בטוח שאתם צריכים את זה, אבל מבטיח לכם שאתם רוצים את זה. אודי RS3 החדשה מוסיפה למתכון המצוין שיהיה לה קודם, קמצוץ של טירוף שהופך אותה לחיה אחרת. מעניין שעדיין היה חסר לי בה משהו קטנטן
סקודה חידשה את פאביה אחרי מה שמרגיש כמו נצח. הדור החדש מרווח משמעותית, סוגר את מה שהיה חסר לקודמו בתחום מערכות בטיחות, וממשיך עם אותן יחידות כוח מבעבר. היכרות קצרה לפני שיווק בישראל
גם מי שיחשוב לרגע שזו עוד אודי A3 יבין את הטעות שלו כשהיא תיעלם לאופק ב-3.8 שניות מ-0-100. אבל ה-RS3 החדשה היא יותר מביצועים בקו ישר
החל שיווק אודי A3 גם בגרסת הנעה כפולה עם מנוע 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס המחירים מתחילים ב-247 אלף שקלים לתצורת הסדאן
את הגרסה הספורטיבית של של e-tron משיקים בארץ עם תצורת הספורטבק. בתפריט שני מנועים אחוריים, אחד קדמי, 503 סוסים במצב "בוסט" ומחיר של 665 אלף שקלים
אודי מוסיפה להיצע שלה בישראל גם את ה-A6 פלאג אין. תציע טווח חשמלי של בין 62-73 ק"מ ותתחיל מ-503 אלף שקלים
הדור החדש של פולקסווגן קאדי מתבסס על הגולף החדשה ומבטיח לספק איכות חיים גבוהה למשתמשים בו. מה הטריק הסודי שיש לו בבגאז' והאם הוא מצדיק את תג המחיר שלו
הוא נראה טוב, עם תא נוסעים איכותי ומרווח, יש לו מנוע היברידי נטען שמציע ביצועים מעולים עם צריכת דלק פנטסטית ורק חתיכת פלסטיק קטנה שיגעה את יואב
מיצובישי אאוטלנדר מנסה להגן גם בדור הנוכחי על מעמדו כרב מכר, אבל הפעם התחרות קשה יותר. בפלח המחירים העליון הוא פוגש את פולקסווגן טיגואן אולספייס. יש לנו חדשות רעות לשניהם
אחרי שהושק עם מנוע 2.0 ליטרים, הנעה כפולה ובמחיר של 230 אלף שקלים, מצטרפת להיצע הטיגואן אולספייס גם גרסת מנוע 1.5 ליטרים במחיר מופחת. האם הפעם יש לו צ'אנס?
מתיחת הפנים של האיביזה מעניקה לה זריקת ריענון במקומות הנכונים וחשוב מכך מציידת אותה באביזרי בטיחות מתקדמים. סיבוב ראשון בגרסת ה-1.5 ליטר FR
אודי לקחה את הזמן עם קפיצה לעולמות מכוניות הכביש החשמליות, וכשעשתה את זה, זה עם פלטפורמה המשותפת לה ולפורשה. היא עושה כמה דברים ממש טוב, וכמה דברים רק בסדר, השאלה אם זה מספיק
להיצע הטנדרונים המקומי מצטרף פולקסווגן קאדי בדור החדש שלו. הוא מבטיח אבזור, נוחות ועידון טוב מהדור היוצא. אבל המחיר שלו בהתאם
עם קרוסאובר בינוני ומכונית ספורט סאלון בגרסה רגילה ובגרסת העל הספורטיבית שלה, אודי תוקעת יתד בשוק מכוניות החשמל היוקרתיות. מה הן מציעות ומה המחיר?
לסוללת הקרוסאוברים היוקרתיים נטעני השקע מצטרף מתחרה נוסף, אודי Q5 פלאג אין הייבריד. מה הוא מציע ולמה המתחרים שלו יכולים לצפות?
הג'יפון הקומפקטי של פולקסווגן החל להימכר בישראל בתצורת 7 מושבים. יחד עם שני המושבים הנוספים מגיעה גם עלייה במחיר
הרכב החשמלי הראשון של סקודה, האניאק נחת בישראל. כרגע עם גרסת ההנעה האחורית, אך בעלת הטווח הארוך ובמחיר מפתיע מאוד
מאז 1976 וכנראה בפעם האחרונה, פולקסווגן גולף GTI מתייצבת לשלב בין קומפקטית איכותית למכונית ספורטיבית. אז היא הייתה הראשונה, היום כולן מחדדות סכינים לעברה
יבואנית Cupra סגרה ללקוחותיה את מסלול המרוצים 'מוטורסיטי' לשלושה ימים של השחזת צמיגים, הקזת בנזין ואדרנלין. המסלול רחש בנחילי קופרות זועמות, וגם אנחנו באנו לעשות סיבוב
סקודה מזנקת לעידן החשמל עם קורוסאובר חדש בממדים של קודיאק. ויציע טווח של בין 340 ל-510 ק"מ. התרשמות ראשונה ממי שצפוי להיות ממובילי המהפכה לשלב הבא של התחבורה הפרטית
לצד גרסאות הקצה נושפות האש ותמרות העשן, למותג הספורט של סיאט יש גם את הפורמנטור בגרסת 1.5 ליטרים. האם הוא רק SHOW או שיש פה גם מעבר לזה?
עם הפורמנטור, קופרה הלכה למקום הכי מובן מאליו: לבנות קרוסאובר, אבל הכי מאתגר של לעשות אחד שיודע לזוז כמו מכונית ספורט. בשורה התחתונה יצא לה משהו שאין לאף אחד אחר ובעיקר פיצוח של הטריק השיווקי הגדול מכולם
הדור השמיני של פולקסווגן גולף מצדיק את המוניטין שבנה לעצמו כשהוא מציע מתכון משופר ביחס לקודמו. השאלה אם הוא יצליח לפרוץ ולהגיע לקהלים חדשים, בטווח המחיר בו הוא מוצע?
ההופעה שלה מוחצנת, הנסיעה שלה רועשת, היא מושכת אש מכל הכיוונים, דורשת משמעת ברזל מרגל ימין - כן, קופרה לאון היא פשוט קומפקטית לוהטת ומצוינת
שנה וחצי אחרי השקתה, נוחתת בישראל הגולף החדשה. כבעבר תוצע עם מנועי 1.0 ו-1.5 ליטר ובשתי רמות גימור. וגם גולף GTI החדשה עושה עלייה
החטיבה הספורטיבית של סיאט שמציינת השנה שלוש שנים להקמתה מתחילה את השיווק העצמאי שלה בישראל. כרגע בהיצע: לאון, אטקה ופורמנטור
מכונית הקופה של אודי כבר לא צעירה, וזכתה למתיחת פנים חיצונית ופנימית כדי להישאר במשחק. אבל מבחן לגרסת הכניסה שלה מגלה שהבעיה שלה היא בכלל אחרת
הגרסאות החמות של שתי מכוניות פרימיום קומפקטיות גרמניות מתייצבות להתמודדות ראש בראש שמוכיחה שדמיון על הנייר ומציאות הם שני דברים שונים לחלוטין
יבאונית אודי מתחילה בשיווק מתיחת הפנים של ה-Q2. עדכון לעיצוב החיצוני, אבזור ותא הנוסעים. מנוע ה-1.0 ליטר נגרע מההיצע והמחיר מתייקר
אוקטביה RS החדשה שומרת על כל מה שאהבנו בדור היוצא, מוסיפה טכנולוגיה ומציעה לאיש המשפחה הנוהג ליהנות חבילה ספורטיבית ושימושית והיא אפילו זולה יותר בעשרת אלפים שקלים
הגרסה הספורטיבית למשפחתית של סקודה מתחילה את השיווק בישראל, עם מנוע 2.0 ליטרים, 245 כ"ס וזינוק ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות באריזה משפחתית שימושית וחותכת 10,000 שקלים מהמחיר
גרסת הביצועים של אודי A3 שנקראת S3 הולכת על הקו הדק בין להציע יותר מהכל, אבל להשאיר מקום לגרסת ה-RS3 הסופר שרירית, אבל עזבו, האתגר הכי גדול שלה היה להפוך את הנהג לחלק מהחוויה
סיאט נמצאת כבר כמה שנים בתהליך מתמשך של סימון קהלים חדשים, בוגרים יותר מבעבר. ראינו את זה בדגמים הקודמים שלה, אבל הלאון החדשה היא המובהקת ביותר. זה דבר טוב?
הסנונית החשמלית של אודי ה-e-tron היא מוצר טכנולוגי מעולה ובהחלט ראוי להערכה, אבל אנשים שקונים מכונית חשמלית בהרבה כסף רוצים גם להיראות מיוחדים. בשבילם יש את הספורטבק
יבואנית סיאט לישראל החלה בשיווק הדור הרביעי של הלאון. הפעם הכל בסימן "יותר". עוד מימדים, בטיחות, אבזור וגם מחיר
ההנחה הראשונית הייתה שעם רשימת שבחים לדור היוצא, כמה כבר תוכל האוקטביה החדשה להפתיע אותי? כמה טעיתי. אז איך האוקטביה החדשה והשוואה מול יונדאי איוניק, טויוטה קורולה ופורד פוקוס
למפגש הזה התייצבו שתי מכוניות מצוינות, לא פחות מכך. האחת הביסה במשך שנים כל יריבה בזכות האיכות והשימושיות, השנייה ניצלה הטבת מס לחדור לסגמנט הקשוח הזה. מי חזרה הביתה עם מדליה?
ארבעה דגמים חדשים ומחודשים מגיעים בימים אלו לאולמות התצוגה, המשותף לכולם: קרוסאוברים. יש לנו את הפרטים החשובים שאתם צריכים לדעת עליהם
המספרים היבשים: 600 כ"ס, 81.6 קג"מ, 3.6 שניות ל-100 קמ"ש, מוגבלת ל-250 קמ"ש מירביים וכל היופי הזה תמורת קצת יותר ממיליון שקלים
יבואנית סיאט לישראל החלה במכירה מוקדמת של הקרוסאובר אטקה מתוח הפנים. ברשימת החידושים: רענון עיצוב, מערכות בטיחות, רמת גימור חדשה ועליית מחירים
גדולה, מאובזרת, בטיחותית, חכמה ויקרה יותר. מלכת המשפחתיות הישראלית בדור הרביעי שלה פותחת את ההזמנות, חכו, כרגע יש רק דיזל, גרסאות הבנזין צפויות באוקטובר-דצמבר בלבד במחיר של החל מ-135 אלף שקלים
צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל מתחילה בשיווק הגרסה הקיצונית של ה-Q8. ה-RSQ8 מקבל את מנוע ה-4.0 ליטרים טווין טורבו V8 של היצרנית ועם 600 מביא את המפלצת ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות
אודי מתחילה בשיווק הדור החדש של ה-A3 בתוצרת הספורטבק בישראל עם מנוע ה-1.5 ליטר ו-150 כ"ס. הדור הרביעי טכנולוגי, גדול, מאובזר ויקר יותר מהדור היוצא
תביעה הוגשה נגד קונצרן הרכב פולקסווגן, צ'מפיון מוטורס ויצרנית הרכיבים הגרמנית בוש, בסך 523 מיליון שקל, עקב חשיפת תרמית במסגרתה הותקנה ברכבים תוכנה המרמה בבדיקות זיהום אוויר בכלי רכב עם מנועי דיזל. "אלמלא הזיוף, הרכבים לא היו מקבלים אישור להיכנס לישראל"
סקודה מוסיפה להיצע של גרסאות המשפחתית הקטנה שלה גם את גרסת הספורט. עם תוספות עיצוב, אבזור, מצבי נהיגה ומנוע 1.5 ליטר 150 כ"ס. אז מה יצא תבשיל מפולפל או מתובל מדי?
לקחנו למבחן שני קרוסאוברים עירוניים מהטובים בקבוצה: סקודה קאמיק המוכר והמשובח, מול פיג'ו 2008 החדש לחלוטין. המבחן עימת יופי מול שימושיות, תשוקה מול תבונה ומנצח שהיה קשה לבחור
במסגרת מתיחת הפנים ל-A4, הוסיפה אודי מערכת היברידית קלה לכל מנועי הבנזין. האם זה מספיק, או שהעדר מערך היברידי פלאג-אין מתקדם מוציא את המכונית מהתחרות?
הדור השישי של המסחרית/מוביל נוסעים של פולקסווגן עבר מתיחת פנים קלה ותוספת בטיחותית ברוכה. במלאת 20 שנה לפעם הראשונה שנהגתי בו, היה מפתיע לראות כמה הרבה וכמה מעט השתנה
סקודה ויונדאי מציעות קשת קרוסאוברים המתחילה במשפחתיים גדולים ומסתיימת בעירוניים קטנים, אותם לקחנו היום למבחן. איזה יהיה המפנק ביותר, הדינמי או המרווח ביותר למשפחה החדשה?