קופרה לאון המעודכנת מטפסת ל-180 אלף שקל
עם תג מחיר שמטפס בעוד 5,000 שקל ועם רשימת אבזור ארוכה, קופרה לאון, המבוססת על סיאט לאון מנסה לזנב בדגמים הקומפקטיים של יצרניות היוקרה
עם תג מחיר שמטפס בעוד 5,000 שקל ועם רשימת אבזור ארוכה, קופרה לאון, המבוססת על סיאט לאון מנסה לזנב בדגמים הקומפקטיים של יצרניות היוקרה
יבואנית קופרה מתחילה בשיווק מתיחת הפנים של הפורמנטור, הקרוסאובר המעודכן מקבל מנוע 1.5 ליטר היברידי מתון ו-2 ליטר מחוזק, ובעיקר חזית חדשה
המשפחתית הקומפקטית של פולקסווגן חוגגת 50 שנים בפס הייצור במתיחת פנים לדור השמיני. מה המחיר ומה רמות הגימור?
ברגע הראשון לא הבנו על מה עבדו בסקודה במשך 8 השנים בהן יוצר הדור הקודם, רק אחר כך הגיעה התובנה שזה בדיוק מה שהיה נכון לעשות במקרה של הדגם החשוב הזה
שנה אחרי שנבחן פה לראשונה, האח החשמלי הקטן במשפחת אודי מגיע לסיבוב נוסף אחרי מתיחת פנים ורענון. האם גם הצעת הערך שלו השתנתה?
עולם החשמל לא נח לרגע, וטכנולוגיית הקצה של אתמול היא הרף התחתון של העממיות כיום. בעולם כזה, אם אודי רוצה להישאר רלוונטית היא חייבת לעדכן את ה- Q8 e-tron בקצב שתואם את חוקי המשחק החדשים. הצליח לה?
הטנדר החדש של פולקסווגן-פורד מגיע לישראל. האמארוק החדש יגיע עם מנוע 3.0 ליטר V6 ו-240 כ"ס. המחיר מתחיל ב-360 אלף שקל ומגיע עד 400 אלף שקל
לאחר שנים של שיווק לא רציף חוזר אלינו הטנדר פולקסווגן. הוא גדול וחזק מהדגם היוצא וחשוב מכך - מתחת למעטפת הפולקסווגנית מתחבא, בעצם, אחיו התאום של פורד ריינג'ר. חיסרון או יתרון?
אלינו הוא התעכב לא מעט בהגעה, אבל בעולם, התשובה של פולקסווגן לעידן החשמלי כבר מוכרת למדי. האם הוא לא איחר את המועד?
החל שיווק הקרוסאובר החשמלי של פולקסווגן, קוראים לו ID.4 והוא ינסה להתמודד מול אחיו מבית הסקודה אניאק ומול יונדאי איוניק 5. המחיר גבוה, אבל ככה זה אצל כולם הם אומרים
כבר שנים שפולו GTI היא לא הטובה, המהירה, המהנה או הזולה בקבוצה שלה. ועדיין, אחרי שרנו, פיג'ו, אופל וסיאט התקפלו עם הזנב בין הרגליים. היא נשארה פה כאופציה היחידה והיקרה מאוד
לאודי A3 יש מעכשיו שילוב שייחודי לה בקטגוריית הקומפקטיות-פרימיום. מנוע 2.0 ליטרים והנעה כפולה. אבל יש לה גם בעיה אחת שהיא הייתה צריכה לטפל בה מזמן
בחודשים הקרובים יתחיל השיווק של שני מותגי הרכב הסיניים צ'רי ו-BYD. בתפריט: מכוניות בנזין וחשמל. זה מה שאנחנו יודעים עליהן
הדור הרביעי של סקודה פאביה מתייצב למבחן על אספלט ישראלי לוהט, מול תחרות חזקה מאי פעם. האם פאביה היא עדיין אחת מהשימושיות והטובות בקטגורית הסופר מיני?
כחצי שנה אחרי הצגת מתיחת הפנים של סקודה קארוק הוא מגיע לישראל. אין שינוי במנוע, שינויי העיצוב קלים, מפרטי האבזור שונו, אבל המחיר זינק משמעותית
סקודה פאביה החדשה כבר לא כל כך חדשה, אבל רק עכשיו הגיעה לישראל. גרסת ה"מונטה קרלו" הבכירה מאבזרת אותה בהופעה ספורטיבית. אבל 135 אלף שקלים?!
אף אחד לא באמת משתוקק לרכב 7 מושבים, אבל הרכב הזה הוא הדבר הכי טוב שקרה לפולקסווגן בישראל כבר הרבה זמן. למה? התשובות בפנים
גדילה במימדים, יותר מערכות בטיחות, שני מנועי בנזין וגרסת מונטה קרלו ייחודית. סקודה פאביה פה בדור הרביעי שלה ואלו הדברים החשובים שצריך לדעת עליה
יבואנית סקודה מתחילה בשיווק האוקטביה והסופרב בגרסאות פלאג אין תחת השם iV. שתיהן מתגברות את מנוע ה-1.4 ליטר בתוספת חשמלית שתניע אותם למרחק של 50-60 ק"מ ומה המחירים?
בית המשפט ייאלץ להכריע בסוגיה המשפטית האם לקוחות שרכשו מכוניות מתוצרת פולקסווגן קיבלו חישוקי סגסוגת לא מקוריים על אף שהמכונית נרכשה כחדשה
לא בטוח שאתם צריכים את זה, אבל מבטיח לכם שאתם רוצים את זה. אודי RS3 החדשה מוסיפה למתכון המצוין שיהיה לה קודם, קמצוץ של טירוף שהופך אותה לחיה אחרת. מעניין שעדיין היה חסר לי בה משהו קטנטן
סקודה חידשה את פאביה אחרי מה שמרגיש כמו נצח. הדור החדש מרווח משמעותית, סוגר את מה שהיה חסר לקודמו בתחום מערכות בטיחות, וממשיך עם אותן יחידות כוח מבעבר. היכרות קצרה לפני שיווק בישראל
גם מי שיחשוב לרגע שזו עוד אודי A3 יבין את הטעות שלו כשהיא תיעלם לאופק ב-3.8 שניות מ-0-100. אבל ה-RS3 החדשה היא יותר מביצועים בקו ישר
החל שיווק אודי A3 גם בגרסת הנעה כפולה עם מנוע 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס המחירים מתחילים ב-247 אלף שקלים לתצורת הסדאן
את הגרסה הספורטיבית של של e-tron משיקים בארץ עם תצורת הספורטבק. בתפריט שני מנועים אחוריים, אחד קדמי, 503 סוסים במצב "בוסט" ומחיר של 665 אלף שקלים
אודי מוסיפה להיצע שלה בישראל גם את ה-A6 פלאג אין. תציע טווח חשמלי של בין 62-73 ק"מ ותתחיל מ-503 אלף שקלים
הדור החדש של פולקסווגן קאדי מתבסס על הגולף החדשה ומבטיח לספק איכות חיים גבוהה למשתמשים בו. מה הטריק הסודי שיש לו בבגאז' והאם הוא מצדיק את תג המחיר שלו
הוא נראה טוב, עם תא נוסעים איכותי ומרווח, יש לו מנוע היברידי נטען שמציע ביצועים מעולים עם צריכת דלק פנטסטית ורק חתיכת פלסטיק קטנה שיגעה את יואב
מיצובישי אאוטלנדר מנסה להגן גם בדור הנוכחי על מעמדו כרב מכר, אבל הפעם התחרות קשה יותר. בפלח המחירים העליון הוא פוגש את פולקסווגן טיגואן אולספייס. יש לנו חדשות רעות לשניהם
אחרי שהושק עם מנוע 2.0 ליטרים, הנעה כפולה ובמחיר של 230 אלף שקלים, מצטרפת להיצע הטיגואן אולספייס גם גרסת מנוע 1.5 ליטרים במחיר מופחת. האם הפעם יש לו צ'אנס?
מתיחת הפנים של האיביזה מעניקה לה זריקת ריענון במקומות הנכונים וחשוב מכך מציידת אותה באביזרי בטיחות מתקדמים. סיבוב ראשון בגרסת ה-1.5 ליטר FR
אודי לקחה את הזמן עם קפיצה לעולמות מכוניות הכביש החשמליות, וכשעשתה את זה, זה עם פלטפורמה המשותפת לה ולפורשה. היא עושה כמה דברים ממש טוב, וכמה דברים רק בסדר, השאלה אם זה מספיק
להיצע הטנדרונים המקומי מצטרף פולקסווגן קאדי בדור החדש שלו. הוא מבטיח אבזור, נוחות ועידון טוב מהדור היוצא. אבל המחיר שלו בהתאם
עם קרוסאובר בינוני ומכונית ספורט סאלון בגרסה רגילה ובגרסת העל הספורטיבית שלה, אודי תוקעת יתד בשוק מכוניות החשמל היוקרתיות. מה הן מציעות ומה המחיר?
לסוללת הקרוסאוברים היוקרתיים נטעני השקע מצטרף מתחרה נוסף, אודי Q5 פלאג אין הייבריד. מה הוא מציע ולמה המתחרים שלו יכולים לצפות?
הג'יפון הקומפקטי של פולקסווגן החל להימכר בישראל בתצורת 7 מושבים. יחד עם שני המושבים הנוספים מגיעה גם עלייה במחיר
הרכב החשמלי הראשון של סקודה, האניאק נחת בישראל. כרגע עם גרסת ההנעה האחורית, אך בעלת הטווח הארוך ובמחיר מפתיע מאוד
מאז 1976 וכנראה בפעם האחרונה, פולקסווגן גולף GTI מתייצבת לשלב בין קומפקטית איכותית למכונית ספורטיבית. אז היא הייתה הראשונה, היום כולן מחדדות סכינים לעברה
יבואנית Cupra סגרה ללקוחותיה את מסלול המרוצים 'מוטורסיטי' לשלושה ימים של השחזת צמיגים, הקזת בנזין ואדרנלין. המסלול רחש בנחילי קופרות זועמות, וגם אנחנו באנו לעשות סיבוב
סקודה מזנקת לעידן החשמל עם קורוסאובר חדש בממדים של קודיאק. ויציע טווח של בין 340 ל-510 ק"מ. התרשמות ראשונה ממי שצפוי להיות ממובילי המהפכה לשלב הבא של התחבורה הפרטית
לצד גרסאות הקצה נושפות האש ותמרות העשן, למותג הספורט של סיאט יש גם את הפורמנטור בגרסת 1.5 ליטרים. האם הוא רק SHOW או שיש פה גם מעבר לזה?
עם הפורמנטור, קופרה הלכה למקום הכי מובן מאליו: לבנות קרוסאובר, אבל הכי מאתגר של לעשות אחד שיודע לזוז כמו מכונית ספורט. בשורה התחתונה יצא לה משהו שאין לאף אחד אחר ובעיקר פיצוח של הטריק השיווקי הגדול מכולם
הדור השמיני של פולקסווגן גולף מצדיק את המוניטין שבנה לעצמו כשהוא מציע מתכון משופר ביחס לקודמו. השאלה אם הוא יצליח לפרוץ ולהגיע לקהלים חדשים, בטווח המחיר בו הוא מוצע?
ההופעה שלה מוחצנת, הנסיעה שלה רועשת, היא מושכת אש מכל הכיוונים, דורשת משמעת ברזל מרגל ימין - כן, קופרה לאון היא פשוט קומפקטית לוהטת ומצוינת
שנה וחצי אחרי השקתה, נוחתת בישראל הגולף החדשה. כבעבר תוצע עם מנועי 1.0 ו-1.5 ליטר ובשתי רמות גימור. וגם גולף GTI החדשה עושה עלייה
החטיבה הספורטיבית של סיאט שמציינת השנה שלוש שנים להקמתה מתחילה את השיווק העצמאי שלה בישראל. כרגע בהיצע: לאון, אטקה ופורמנטור
מכונית הקופה של אודי כבר לא צעירה, וזכתה למתיחת פנים חיצונית ופנימית כדי להישאר במשחק. אבל מבחן לגרסת הכניסה שלה מגלה שהבעיה שלה היא בכלל אחרת
הגרסאות החמות של שתי מכוניות פרימיום קומפקטיות גרמניות מתייצבות להתמודדות ראש בראש שמוכיחה שדמיון על הנייר ומציאות הם שני דברים שונים לחלוטין
יבאונית אודי מתחילה בשיווק מתיחת הפנים של ה-Q2. עדכון לעיצוב החיצוני, אבזור ותא הנוסעים. מנוע ה-1.0 ליטר נגרע מההיצע והמחיר מתייקר
אוקטביה RS החדשה שומרת על כל מה שאהבנו בדור היוצא, מוסיפה טכנולוגיה ומציעה לאיש המשפחה הנוהג ליהנות חבילה ספורטיבית ושימושית והיא אפילו זולה יותר בעשרת אלפים שקלים