58% מהצרכנים מצמצמים הוצאות - כך תציעו ערך אמיתי ותגרמו להם לבחור בכם
בעידן של חוסר וודאות כלכלית, הבחירה בין אסטרטגיית דחיפה למשיכה יכולה להכריע את גורלו של כל עסק. איך תגרמו ללקוחות להעדיף אתכם דווקא עכשיו?
בעידן של חוסר וודאות כלכלית, הבחירה בין אסטרטגיית דחיפה למשיכה יכולה להכריע את גורלו של כל עסק. איך תגרמו ללקוחות להעדיף אתכם דווקא עכשיו?
הציונים הממוצעים שמעניקות נשים למוצרים ושירותים בפלטפורמות כמו אמזון, גוגל ו-Yelp גבוהים משל גברים באופן עקבי, כך עולה ממחקר חדש בתחום. למה זה קורה ומה זה אומר עלינו כחברה?
מלחמת חרבות ברזל שינתה את פני המשק הישראלי בדרכים רבות ומגוונות כאשר לצד המשבר העמוק, חברות ישראליות הפגינו חוסן, יצירתיות ויוזמה. שוחחנו עם בכירים בענף השיווק כדי לנסות להתחקות אחר המגמות הבולטות שאפיינו את השנה שחלפה ואלה שישארו איתנו גם בחודשים הבאים
אחרי שנים של צמיחה בהן צרכנים הורגלו לקבל שירותים ומוצרים במהירות שיא, באו החרם הטורקי ומתקפות החות'ים מתימן והפכו את כל תחום האיקומרס (מסחר אלקטרוני) ליקר ומאתגר. אז איך מתגברים על עליות המחירים, השיבושים והעיכובים מבלי להתפשר על איכות השירות?
אהבה חשובה לביסוס מערכות יחסים בין חברות לצרכנים, אבל היא רק חלק מהסיפור. במקום עוד פרסומת נוגעת ללב שתגרום להם לפתוח את הארנק, מה שצרכנים באמת רוצים לראות זה חברות ומותגים שעומדים מאחורי ההבטחה שלהם
הצעת חוק שעברה בקריאה ראשונה מתיימרת להגן על עסקים קטנים מפני תביעות ייצוגיות שמובילים עורכי דין חמדנים, אלא ששורה של סעיפים בה מגנים על חברות ענק ואף על המדינה, וכן קובעים כי הפיצוי לא יעבור בהכרח למי שייפגע אלא לקרן בניהול המדינה
ב-2024, אחריות תאגידית סביבתית וחברתית חייבת להיות חלק מהמודל העסקי של כל ארגון, אך ללא שיווק נכון של המהלכים, הצעת הערך לצרכן עלולה להתפספס. לכבוד יום כדור הארץ, שאלנו סמנכ"ליות מהחברות המובילות בישראל איך משווקים היום קיימות והופכים אותה ליתרון תחרותי?
לופים או "חורים" בממשק המשתמש, שנגרמים מתכנון לקוי והיעדר אסטרטגיה, עלולים למנוע מלקוחות להשלים רכישות ולהשפיע לרעה על שמן הטוב אפילו של חברות מהשורה הראשונה. למה זה קורה ומה אפשר לעשות?
כשמרבית נקודות המפגש עם מותגים הן דיגיטליות, החשיבות של בניית אמון הצרכנים במותג גדלה משמעותית. אז איך מטפחים את אמון הצרכנים ובמה זה כרוך?
קבוצת HOT מודיעה היום (ד') כי חתמה על הסכם התקשרות נוסף לאספקת חשמל עם חברת דוראד אנרגיה. ההסכם שנחתם עד לשנת 2030 עתיד לספק חשמל בהיקפים משמעותיים ל-HOT energy, שנכנסת כמספקת פרטית לשוק החשמל עבור הצרכנים בישראל
מה החשיבות של אסטרטגיית AI בשיווק? למה בכלל צריך אחת כזאת ואיך בונים אותה נכון? רוב גארף, סמנכ"ל ריטייל והאיש שעומד מאחורי המחקרים של סיילספורס העולמית חושף את כל מה שחשוב לדעת
Google וישראכרט חושפות את המחקר הגדול ביותר מסוגו שנעשה אי פעם על תעשיית המסחר המקוון בישראל. התוצאה משרטטת לראשונה תמונה מלאה על הרגלי הקנייה של הישראלים ברשת ושל העסקים המקוונים במהלך העשור האחרון
בעיצומה של מלחמה בישראל, לצד הביטחון נפגעו ענפים גדולים במשק. העתיד הלא ברור, חוסר הוודאות המשתק והדאגות שמתגברות, גרמו לצמצום הצריכה בכל תחומי החיים. הפנינו את הזרקור (רק לרגע) לענף האופנה וגילינו שבמציאות הנוכחית, הצרכנים מחפשים חוסן ועוגנים - לא מבצעים
המלחמה מעלה סוגיות צרכניות בקרב ישראלים שנותרים חסרי אונים מול ספקים ונותני שירות. המועצה לצרכנות מסבירה מה הזכויות שלנו, ומציעה להגיע להסכמות: "הניסיון מלמד שהידברות ורצון טוב יביאו לתוצאה צודקת יותר לשני הצדדים"
כמו בכל שנה, גם באוגוסט הזה הקניונים יתמלאו בקישוטים של לבבות אדומים ומותגים שונים יצאו בקמפיינים במטרה ללכוד את כל אותם זוגות שעדיין מאמינים באהבה, וגם את אלה שלא
בבקשה לאישור התביעה שהוגשה נגד הרשת נטען כי היא נוהגת שלא להחזיר כסף לצרכנים שמחזירים מוצרים לקופה - בניגוד לחוק הגנת הצרכן. בטיב טעם הודו שמדובר במדיניות סדורה וטענו: "תקנות הגנת הצרכן לא חלות על מוצרי מזון"
נהוג לחשוב שקניות אונליין זולות יותר מאשר קניה בחנויות הפיזיות, אך למרות העלייה ברכישות מקוונות, עדיין לא מעט צרכנים ממשיכים לחפש חניה, לשוטט בין המדפים, לעמוד בתור לקופות ולסחוב שקיות. המועצה לצרכנות בדקה מהן הסיבות לכך והאם זה משתלם?
שירים ומוזיקה הפכו לדבר הכי חם בעולם הפרסום, אבל פוטנציאל קרינג' גבוה ופרזנטורים שגונבים את ההצגה עלולים לפגוע במותג יותר מאשר להועיל לו. אז איך עושים את זה נכון ומתי זה פשוט יותר מדי?
מחקר של Salesforce חושף את השינויים בהוצאות הצרכנים על רקע האינפלציה ואי הוודאות. 81% מהצרכנים בעולם מתכוונים לתכנן אחרת את התקציב שלהם בשנה הקרובה ולמעלה מ-70% יקצצו הוצאות בתחומי התיירות והבידור. נאמנות הלקוח תישען על חוויה מותאמת אישית ושירות מהיר
רוצים להגן על ההורים מפני נוכלים? בעוד שלושה שבועות ייכנס לתוקפו החוק שאוסר קיום שיחות מכירה לצרכנים שהכניסו את מספר הטלפון שלהם למאגר "אל תתקשר אליי". מה המשמעות ואיך נרשמים?
חלק מיצרני המזון והיבואנים החליטו לאמץ שיטות מתחום הטרור: התארגנות, איום, מיקוח וניצול הפרצות ברשת הביטחון שמגינה על הצרכנים. אלא שבניגוד לטרור ביטחוני, את הפיגוע המתמשך שנקרא יוקר המחיה, ניאלץ לשרוד בלי הממשלה
בעידן שבו הצרכנים יכולים להחליף את הבנק או חברת הסלולר בלחיצת כפתור, נדרשות החברות להשקיע יותר בטכנולוגיות שמחזקות את האמון ביניהם על מנת לשמרם. אבל איך מעדיפים הצרכנים לתקשר עם החברות? סקר חדש שופך אור על האתגר הגדול - לגשר על הפער הבין דורי
יניב לב ארי החליט לקרוא תיגר על תפיסות שנראות מובנות מאליהן לאנשי שיווק, ולבלבל קצת את היוצרות. קצת כלכלה התנהגותית, קצת הגיון פשוט וקצת מאסלו -והוא רוצה שתחשבו פעמיים לפני הקמפיין הבא.
מחירי הדירות עלו בחודש האחרון ב-1.4% נוספים, ובכך השלימו קפיצה של 10.6% ב-12 החודשים האחרונים. עליות מחירים בולטות נרשמו במחירי ההלבשה וההנעלה, הריהוט והמזון. מחירי הירקות והפירות ירדו ב-2.7%.
סקר הרגלי הקנייה של 'אסקריא' למגזר החרדי בדק: היכן מעדיפים במגזר החרדי לעשות את הקניות לבית: האם במכולת השכונתית, או דווקא ברשתות השיווק הגדולות? והאם בכלל המחיר הוא זה שקובע? כל התשובות בפנים
'קבוצת מיי באנדלס' (2019) המספקת חידושים טכנולוגיים בעולמות האונליין ותפעול שרשרת הספקה, פיתחה פלטפורמה המאפשרת לצרכנים לרכוש חבילת מוצרי צריכה ישירות מהיצרנים המובילים בארץ לשימוש יומיומי ובשליחות של עד שעה מרגע ההזמנה ועד לפתח ביתו
לעתים קרובות, משתמש מתחיל רכישה באפליקציה ולא משלים אותה עד סופה. התחרות של אפליקציות האיקומרס במובייל על תשומת הלב שלנו גדולה, והן משתמשות באמצעים טכנולוגיים מבוססי בינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי להחזיר אותנו להשלים את רכישת הפריטים בסל הקניות שהקמנו
קונים מתנה לדודה, למארחים או לגננת החדשה? נתונים חושפים כמה שינויים בהתנהגות הצרכן הישראלי בהקשר למתנות החג, החל מדחיינות, דרך קנייה יציבה גם בשנת הסגרים ועד להשפעות האונליין על המכירות
תנובה, יצרנית המזון מהגדולות בישראל, מקימה את אתר "תנובה מרקט", במסגרתו תמכור מוצרי חלב, ירקות, פירות, לחמים ומוצרי מזון. האתר יוקם בשותפות עם חברת שוקבוק.שאת השליטה בה תרכוש תנובה בתוך שנתיים
'טורבוג'ן', שפיתחה מיקרו-טורבינה רב-דלקית לייצור מקומי שלחשמל וחום, עשתה עוד צעד בחדירה לשוק המקומי כאשר חתמה על שיתוף פעולה עם 'סופרגז'. החברה מעריכה שתוכל להוריד את עלויות החשמל והחימום לצרכנים העתידיים ב-10%-20% ביחס לתעריפים הקיימים
המועצה הישראלית לצרכנות: "נראה כי בתקופה הקרובה, אין משפחה בישראל שלא תרגיש את גל העליות שבדרך. יש דרכים להוזיל לצרכנים את יוקר המחייה. המועצה מתנגדת לעליות מחיר רוחביות"
מחקר חדש של Booking.com מגלה איך מגפת הקורונה גרמה לכך שהרצון לקדם תיירות אקולוגית הפך למעשי. המחקר מציג תובנות שנאספו בקרב עשרות אלפי מטיילים מ-30 מדינות שונות, וביניהן גם ישראל
המחבת שלכם לא באמת עשויה שיש ואין כזה דבר "נבדק דרמטולוגית". תעשיית מוצרי הצריכה מלאה בתעלולים שיווקיים - שכל מטרתם היא פשוט להגדיל את שורת הרווח
11 בעלי רשתות אופנה ושיווק פנו בנתניהו בבקשה לקיים פגישה משותפת בנוגע להקלות של המדינה על שופינג אונליין: "התחרות מחו"ל ברשת תמוטט הרבה עסקים"
פרסום ראשון: בת 12 חשבה שרכשה קרם גוף ברשת, אולם כשהגיעה לביתה גילתה שמדובר במסיר כתמים. אמה הבחינה כי מוצרים רבים אינם מסומנים כחוק בעברית. כעת מוגשת בקשה לאישור תביעה ייצוגית בהיקף 2.5 מיליון שקל. דייסו: "נגיב כאשר נקבל את התביעה"
בעלי המשביר לצרכן אינו רואה בקניות באינטרנט איום על הכוח הצרכני של רשת הכולבו, המציינת 70 שנות פעילות, ומסביר שדווקא השופינג בחו"ל מייקר לנו את הכיס. בהשקת מותג האופנה הצרפתי "מורגן" הוא מסביר בראיון לוואלה! עסקים למה אצלו יותר משתלם
סקר שערכו המכון הישראלי לניהול והחברה למחקר יישומי SQ, המתפרסם לראשונה בוואלה! עסקים, מגלה מה דעתם של הצרכנים הישראלים על שירות הלקוחות בארץ ועל אופיים. באיזה תחום השירות נחשב לטוב ביותר ואיך אנחנו מעדיפים לקבל מענה לפניות שלנו?
אלה מאשקלון ביקשה לבשל ארוחת ערב לבני משפחתה, ובקופסת רוטב העגבניות שפתחה חיכתה לה הפתעה: חומר גבשושי בעל ריח חריף וצבעים עזים. היא פנתה לחברה ששלחה לה שי סמלי, אך לטענתה עוגמת הנפש גדולה מהפיצוי
משרד הכלכלה והתעשייה ערך בדיקה לגבי המחירים של מוצרי הטואלטיקה המיובאים באופן בלעדי לישראל, ומצא פערים של מאות אחוזים ביחס למדינות אחרות
מאות תביעות בענייני זכויות קונים הוגשו בשנה החולפת לבתי המשפט, והצליחו להחזיר לצרכן את התחושה שיש בכוחו להגן על כספו. בחירת עורכי הדין
חוק הגנת הצרכן חל על מכירה באינטרנט בדיוק כפי שהוא חל על מכירה בחנות. כל עוד לא חוקקו חוקים ספציפיים למסחר באינטרנט - אתרי מכירה באינטרנט חייבים לפרסם מה מחירו של כל מוצר שמוצע למכירה - והמחיר שמוצג הוא המחיר המחייב
האם החשיפה בדבר הזיהום בקורנפלקס של תלמה וניסיון הסתרת הבעיה על ידי החברה, מקנה לצרכנים את האופציה לתבוע פיצוי? שאלות ותשובות על הזכויות הצרכניות
יש צרכנים שמתבלבלים מהמגוון, אחרים מחפשים מבצעים אבל לא ממש מדקדקים באותיות הקטנות, ויש צרכנים שלא יודעים לבחור. נסו ללכת עם הסוג האחרון למסעדה ותמדדו כמה זמן יעבור עד שהמלצר יצליח להשתחרר מהשולחן עם הזמנה. לאיזו קטגורייה אתם נופלים?
הצרכן הישראלי חש שיפור קל במעמדו. חוסר אונים חמור במיוחד מתגלה כשהצרכן בא במגע עם המשטרה ועם משרדי ממשלה, ודווקא מול חברות התקשורת יכולת ההשפעה גבוהה יחסית
על פי כתב האישום, הרשת פירסמה מבצע שהציע קופסת מגבונים חינם, אולם בפועל חייבה את הלקוחות. "ההליכים שננקטו הינם מסר ברור לגבי החובה לפרסם מידע נכון ומדויק במבצעי הוזלה"
ועדת הכלכלה אישרה היום בקריאה ראשונה את הצעתה של ח"כ תירוש, לפיה הזיכוי יכובד למשך שנתיים ויודפס באופן שיימנע את מחיקת הכיתוב. "המטרה שלנו היא לשמור על כספו של הצרכן"
קודם תנובה, עכשיו שטראוס: החברה תמכור את הקוטג' בנקודות המכירה ב-4.55 שקלים במקום ב-5.2 שקלים. שטראוס: "החלטנו להוריד את מחיר המכירה של הקוטג' לקמעונאים ל-4.55 שקלים"
האינפלציה מרימה ראש? מדד המחירים לצרכן עלה בחודש אוגוסט מעל לתחזיות הכלכלנים - מתחילת השנה עלה המדד ב-1.6%, וב-12 החודשים האחרונים הסתכמה האינפלציה ב-1.8%
כלכלנים העריכו כי המדד יעלה ב-0.7% בממוצע. עליות נרשמו בעיקר במחירי הירקות הטריים שהתייקרו ב-7.1% ובמחירי התחבורה שהתייקרו ב-1.6%
לדברי כלכלני הבנק, מדד אמון הצרכנים יציב מאוד בשנה האחרונה. "נתוני השוק ממשיכים להפתיע לחיוב, שיעור האבטלה ירד והשכר במגמת עלייה"