העתיד מדבר עברית? הבוטים הקוליים מגיעים לישראל
האם הבוט הקולי יהפוך לערוץ התקשורת המרכזי בין עסקים ללקוחותיהם עד סוף 2025? הטכנולוגיה החדשה בהתממשקות עם OpenAI מאפשרת מענה מהיר, זמין ומדויק בשוק התחרותי של ישראל
האם הבוט הקולי יהפוך לערוץ התקשורת המרכזי בין עסקים ללקוחותיהם עד סוף 2025? הטכנולוגיה החדשה בהתממשקות עם OpenAI מאפשרת מענה מהיר, זמין ומדויק בשוק התחרותי של ישראל
בבנק החליטו שהחתימה על הצ'ק החשוב אינה שלי. קורה. דבר שהיה יכול להיסגר בשיחת טלפון של שתי דקות הפך לאירוע של יממה והתייצבות בבנק. אתם מרוויחים מיליארדים, איפה השירות שלכם?
זה סיפור על לקוח תמים שבסך הכל ביקש לשתות מיץ או לפחות לקבל את הכסף חזרה, וגילה שעליו לפנות לשירות הלקוחות ולחכות להחזר. למה החוק לביטול עסקה פוגע לפעמים דווקא בנו הצרכנים? "יהיה צריך להוכיח מסכת ארוכה מאוד של טרטורים"
לקוחה לא מרוצה במיוחד, בלשון המעטה, שבה אל סניף לואי ויטון בסין במטרה לנקום לאחר שצוות המכירות בחנות היוקרה נהג בה לפי טענתה בזלזול, גלגולי עיניים והתעלמות מוחלטת לאחר שביקשה מים. נקמה מוצדקת?
שני הבנקים נאבקים על הבכורה בשירות ללקוחות ובשוק המשכנתאות. מזרחי עקץ את לאומי בפרסום, לאומי הגיב בעקיצה נגדית - וכעת מזרחי משיב בתלונה חריפה ורשמית. בשוק מעריכים שבלאומי לא יישבו בחיבוק ידיים: "נראה שתהיה הסלמה. לאומי עד כה הגיבו באופן מדוד, זה לא יימשך"
הבינה המלאכותית כנראה תחליף את העובדים שלכם ואולי גם אתכם. מיומנויות כמו חשיבה ביקורתית ויצירתיות יעזרו לכם להישאר במשחק
נציגי שירות ומכירות ב- AI, הדור הבא: חברת D-ID הישראלית משיקה פלטפורמה ראשונה מסוגה המאפשרת לשוחח בזמן אמת עם אווטארים המספקים מענה דמוי-אנושי, חכם ומהיר
מחקר חדש של חברת קומבוקס מצביע על עליה מטורפת בהיקף השימוש בצ'אטבוטים כמו גם בשביעות רצון הלקוחות מאז ש-AI נכנס לתמונה. אז מה השתנה ולמה זה כל כך משמעותי?
הבינה המלאכותית כבר מזמן כבשה את עולם השיווק וכעת היא מגיעה גם לעולמות שירות הלקוחות. אז אם מאסתם בצ'אטבוט הישן שלכם ואתם מחפשים דרך לייעל את האינטראקציה של הלקוחות עם העסק שלכם וגם לתת להם מענה מקיף בזמן אמת בהשקעה מינימלית, המדריך הבא הוא בשבילכם
בנק לאומי מודיע על הקמת צוות ייעודי שיהיה כפוף ישירות למנכ"ל הבנק, חנן פרידמן, במטרה לסייע ללקוחות אשר לא קיבלו מענה מלא לפנייתם. השירות החדש מבטיח טיפול של צוות בנקאים שיישב בחמ"ל צמוד ללשכת המנכ"ל יענה לכל פניה בתוך יום עסקים
חוששים מהבינה המלאכותית? הכירו את המערכת שמשאירה דעות קדומות, התנהגות רעילה, סטייה מהנושא והפניה לגורמים זדוניים - מחוץ לאלגוריתם
סופר-פארם, קמעונאית פארם מובילה בישראל, יוצאת פיילוט חדשני להעצמת חוויית השירות בסניפים, במסגרתו, יסתובב רובוט בין לקוחות הסניף, ימצא את מבוקשם ואף ילווה אותם עד למדף הרצוי. המהלך הניסיוני ייבחן גם את עזרתו של הרובוט לרוכשים באונליין שיגיעו לאסוף הזמנות
חברת yes בשיתוף רדיקס טכנולוגיות, משיקה מערכת דאטה ובינה מלאכותית המאפשרת ללקוחות לקבל שירות טכני מרחוק באמצעות השתלטות נציג תמיכה על מסך הטלוויזיה - ללא צורך בהגעת טכנאי. איציק אליקים, סמנכ"ל ההנדסה של yes: "בשורה צרכנית וטכנולוגית המשנה את הכללים"
כמידי שנה, בהתאם למסורת של הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, התקיימה השבוע התחרות לבחירת פרויקטים מצטיינים בתחומים שונים לשנת 2022. בחרנו לתת את הכובד הראוי ל- 3 הזוכים במקומות הראשונים בקטגוריית "חדשנות בשירות"
לצד התרחבות סל הכלים הטכני-שיווקי, גם ב-2023 אין תחליף לטאצ' אישי. כשחוויית הלקוח היא הכל, טכנולוגיה היא אמצעי, לא מטרה
מדד ההצלחה והאסטרטגיות של נותני שירות השתנו על רקע ציפיות הלקוחות בעידן הדיגיטלי. דו"ח של סיילספורס חושף את סדרי העדיפויות והאתגרים העומדים בפני מחלקות שירות הלקוחות. 52% מהארגונים רואים בשירות מקור הכנסה ול-61% מהם יש מנהל בכיר שאחראי על התחום
השירות החדש שמשיקה היום (א) חברת החשמל מאפשר ללקוחות לעדכן אותה במפגע או לדווח על תקלה באספקת החשמל באמצעות אפליקציית "וואטסאפ". בהמשך צפוי השירות להתרחב למגוון תחומים נוספים כמו בירור ותשלום חשבון החשמל. את השקת השירות ילווה קמפיין תקשורתי בטלוויזיה
בעוד שאלגוריתמים של בינה מלאכותית יכולים להיות סופר חכמים ולחסוך לכם המון עבודה, הם עדיין לא תחליף לאינטליגנציה אנושית, ומי שנשען עליהם יתר על המידה עלול למצוא את עצמו משלם מחירים כבדים
לקוח של חברת התעופה אמריקן איירליינס לא הצליח לשנות את מועד הטיסה שלו, התייאש ונסע עד לדלפק בשדה התעופה כדי לבצע את השינוי. דובר החברה: "מזג האוויר ובעיות בקרת תעבורה אווירית גרמו לזמני ההמתנה הארוכים"
בעקבות הודעת שטראוס על איסוף מרבית מוצרי השוקולד מתוצרתה מחשש לסלמונלה, מוגש המדריך למי שמבקש לזכות בהחזר כספי. הטיפ הראשון: מומלץ להתאזר בהמון סבלנות או להמתין כמה ימים
בשורה לצרכני דואר ישראל: מערכת זימון תורים באמצעות זיהוי קולי. השירות החדש משלים את שירות "תור בקליק" שהוטמע השנה בחברה והוריד את זמני ההמתנה בסניפים לשמונה דקות בממוצע, והוא ינגיש את הזמנת השירות לאוכלוסיות המתקשות בהתמצאות במרחב הדיגיטלי
בכנס השירות וחווית הלקוח השנתי של ישראל, המתקיים מידי שנה על ידי המרכז הישראלי לניהול, הוכרזו החברות הזוכות בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח לשנת 2021, כאשר המהלכים שביצעו לשיפור השירות זכו במקום הראשון מבין המתמודות בכל קטגוריה
לקראת תחילת שנת הלימודים, אסף עבורנו לוח הדרושים JobMaster נתונים על תעסוקת סטודנטים. מהנתונים עולה שיש כיום כ- 2,000 משרות המיועדות ספציפית לסטודנטים. רוצים לשלב עבודה בלימודים? מרכזי שירות הלקוחות מחכים לכם, אבל גם ההייטק
רשת א.ל.מ מצרפת לסניפיה את הרובוט temi שיעבה את מערך השירות בסניפי הרשת ויתגבר את צוות מכירות. הרובוט יקבל את הלקוח בכניסה לסניף ואחרי בירור צרכים קצר ילווה אותו למחלקה הייעודית. בנוסף הוא יציע מבצעים, יאפשר שיחת וידיאו עם נציג שירות ויסייע בשינוע מוצרים
חברת DIFFERENT היבואנית הרשמית בישראל של מותג הכפכפים הברזילאי המוביל, משיקה מועדון לקוחות חדש שתקף בכל חנויות הרשת, במהלך שיווקי ופרסומי רחב הנאמד בכ-280 אלף שקל
'מגדל ביטוח' משיקה בימים אלה שירות חדש וראשון מסוגו בענף הפיננסים: שירות לקוחות בשפת הסימנים המיועד לחירשים ולכבדי שמיעה. השירות יתבצע באמצעות שיחות וידאו צ'ט
משרד התקשורת הטיל קנסות בסך של יותר ממיליון שקל על חברות שלא עמדו בזמן התגובה הנדרש במוקדי השירות. הקנסות הגבוהים ביותר, בסך מאות אלפי שקלים, הוטלו על הוט מובייל ועל רמי לוי תקשורת. גם הוט נט ובזק בינ"ל ספגו קנסות
ביקושי שיא ושינויים רגולטורים, הביאו לזרם פניות למוקדי השירות של הבנקים למשכנתאות, שמתקשים לעמוד בזרם הפניות. גורם בכיר באחד הבנקים: "הלקוחות מתלוננים, לרוב בצדק, אבל בסוף כולם סוגרים עסקאות"
אין כמעט לקוחות קשים - יש לקוחות שקשה להם וצרכיהם אינם נענים. כך תעניקו ללקוחותיכם שירות לקוחות טוב
תחרות השירות השנתית של ישראל יוצאת לדרך בפעם ה-18 ברציפות, עם קטגוריות חדשות למצוינות בשירות בצל הקורונה. המרכז הישראלי לניהול, הכריז על פתיחת ההרשמה לתחרות לשנת 2021
המוקד שנבנה בהשקעה של 5 מיליון ש"ח יעסיק 200 עובדים וישרת את כלל לקוחות החברה, חברות וסוכני הביטוח יבואני רכב, לקוחות החברה העסקיים והפרטיים
כלל ביטוח ופיננסים, HOT, מגדל, ליברה, מכבי שירותי בריאות, קבוצת ח.י ומשרד התחבורה זכו בתחרות השנתית למצוינות בשירות וחווית הלקוח
היוזמה המתגבשת לחוק לפיו כל עסק יהיה חייב להקליט את השיחות ולהעבירן ללקוח לפי דרישה היא מקוממת. לא זאת בלבד שהיא תכביד על העסקים, אלא גם תיצור פתח לתקלות אחרות
שר הכלכלה והתעשייה, עמיר פרץ והשרה לשוויון חברתי וגמלאים, מירב כהן, מקדמים באמצעות הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן את חוק חובת הקלטת שיחות, שמירתן ומסירתן לצרכן
שנת 2019 הסתיימה עם גידול של 14% בתלונות צרכנים על רמת השירות. איך קורה שארגונים עוסקים כל הזמן בחוויית לקוח, חדשנות ופרסונליזציה, אבל הלקוחות לא מרוצים?
למרות המבחר והדילים המפתים שמציב בפנינו הבלאק פריידיי, אפשר גם ליפול. הכנו לכם את המדריך המלא לקניה נבונה במהלך טירוף השופינג בימי החג
ברבים משירותי הלקוחות, לצד מענה טלפוני אנושי, קיים שירות בו משאירים את הודעותיהם במשיבון ואלו מטופלות בהתאם לדחיפות. אולם כיצד הם מצליחים להאזין למאות הודעות מידי יום? ומה הקשר לטכנולוגיה שמאפשרת לזהות את המצב הרגשי של המתקשר?
בתחילת השנה שמענו כי אפל מתכננת לפתוח חנות מקומית בישראל, עם זאת, התוכנית מעולם לא עודכנה ולא נמסרו פרטים נוספים מאז. כעת החברה לוקחת צעד משמעותי בכיוון ופותחת מוקד שירות רשמי בשפה העברית שיוכל לספק תמיכה מלאה ללקוחות, ממש כמו המוקד בחו"ל
בפייסבוק לא נחים ומסתפקים בווטסאפ כאחת מפלטפורמות המסרים הפופולריות ביותר ועמלים על כך שהפלטפורמה תעזור לבתי עסק לייעל את שירות הלקוחות. חברה ישראלית חברה אל ווטסאפ ויש לנו הרגשה שבקרוב אתם כבר תעשו קניות דרך ווטסאפ ותחסכו זמן וכסף
מה קורה אם אבדה החשבונית, כיצד מתנהלים מול משלוח שהתעכב והאם חוק הטכנאים חל על הובלות מוצרים? מדריך וואלה! עסקים להתמודדות מול כל ההבטחות של שירות הלקוחות
עמית מגבעתיים קיבל הודעה מהחברה שלא ניתן יהיה לספק לו כדים עד סוף החודש. כפיצוי נציג שירות הלקוחות הציע לשלוח לו 24 בקבוקי מים קטנים של חצי ליטר. בעקבות פניית וואלה! עסקים הובטח שהמים יגיעו עוד השבוע. מי עדן: "טעות של הנציג, התקלה טופלה"
סובלים מזמני המתנה ארוכים, רוצים להתנתק מהשירות ונציג לא עונה? בעוד כשנה יכנס לתוקף החוק שיקצר את ההמתנה הטלפונית. מהן האותיות הקטנות? מדריך וואלה! עסקים
התיקון לחוק הגנת הצרכן, של חבר הכנסת איתן כבל, אושר בקריאה שנייה ושלישית. החוק קובע כי חברות יחויבו לתת מענה אנושי תוך שש דקות. כבל:" עשינו מהפכה של ממש, אני מקווה שסבלם של הלקוחות הגיע לקצו"
במשך 3 שנים החברה חייבה בני זוג מהצפון, כאילו הם מחזיקים בשני מתקני מים. כשגילו את הטעות, ביקשו לקבל החזר - אולם בחברה סירבו בטענה ששלחו ציוד כפול בכל פעם. הסכום, בגובה מאות שקלים, הוחזר רק אחרי התערבות וואלה! עסקים. תמי 4: "מתנצלים"
פרסום ראשון: לידי וואלה! עסקים הגיעו תלונות מצרכנים שרכשו מוצרים ב"אאוטלט מותגים". לטענתם, המוצרים לא סופקו והניסיונות להשיג את החברה כשלו. המשטרה פתחה בחקירה
מספר התלונות לנציבות תלונות הציבור של חברת החשמל נמצא במגמת ירידה תמידית ועמד על 13,228 בשנת 2017. מהן התלונות הנפוצות וכמה זמן לוקח לטפל בהן?
ועדת הכלכלה הכינה לקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק לפיה יחויבו כל הגופים המספקים שירות טלפוני לאפשר ללקוח מעבר למענה אנושי מיד לאחר בחירת השפה
משרד התקשורת פרסם היום שורה של תקנות חדשות שמחייבות את חברות התקשורת הגדולות לקצר את זמני ההמתנה לנציגי שירות. חברות התקשורת לא יוכלו להציע ללקוח להשאיר הודעה כדי שיחזרו אליו
תיקון חדש לחוק להגנת הצרכן, שייכנס בקרוב לתוקף, מתכוון למנוע מצב בו מגלה לקוח כי בעל העסק לא יכול או לא רוצה לספק לו מוצר או שירות למקום מגוריו לאחר שהעסקה הושלמה. "סחר הוגן מושתת בין היתר על מניעת הפתעות לא נעימות לאחר ביצוע העסקה"
המרכז הישראלי לניהול בחר בבנק גם למקום השלישי בקטגוריית "השירות מתחיל מבפנים בתחרות. הזוכים מוחלטים על פי החלטת צוות שיפוט וסקר בקרב לקוחות