מצוינות בשירות: מי תיבחר לחברה המצטיינת?
תחרות השירות השנתית של ישראל יוצאת לדרך בפעם ה-18 ברציפות, עם קטגוריות חדשות למצוינות בשירות בצל הקורונה. המרכז הישראלי לניהול, הכריז על פתיחת ההרשמה לתחרות לשנת 2021
תחרות השירות השנתית של ישראל יוצאת לדרך בפעם ה-18 ברציפות, עם קטגוריות חדשות למצוינות בשירות בצל הקורונה. המרכז הישראלי לניהול, הכריז על פתיחת ההרשמה לתחרות לשנת 2021
המרכז הישראלי לניהול בחר בבנק גם למקום השלישי בקטגוריית "השירות מתחיל מבפנים בתחרות. הזוכים מוחלטים על פי החלטת צוות שיפוט וסקר בקרב לקוחות
בדיון שנערך בוועידת המרכז הישראלי לניהול התבטא בוריס קרסני, ראש חברת ייעוץ ולובינג, ואמר כי "למדינה אין אג'נדה". מנכ"ל משרד רה"מ, אייל גבאי, שהודיע לאחרונה על פרישתו הוסיף "סדר היום מושפע מהתקשורת, מאנשי עסקים ומפוליטיקאים"
על פי ממצאי סקר שנערך בקרב כ-300 מנהלים בכירים, המנהל הממוצע בארץ עובד כ-10 שעות ביום, מקדיש כ-3 שעות למשפחתו ומרוצה מאוד מהישגיו. והכסף? הרוב ציין כי הוא איננו משמעותי
שר התקשורת שב והתייחס בכנס המרכז הישראלי לניהול להצעת החוק המתוכננת של משרדו למעבר משידור בזכיונות לרשיונות. ואמר כי בכוונתו להעביר את החוק במושב הכנסת הנוכחי