עדיין שר הטבעות? אודי Q8 e-tron ספורטבק במבחן מקומי
עולם החשמל לא נח לרגע, וטכנולוגיית הקצה של אתמול היא הרף התחתון של העממיות כיום. בעולם כזה, אם אודי רוצה להישאר רלוונטית היא חייבת לעדכן את ה- Q8 e-tron בקצב שתואם את חוקי המשחק החדשים. הצליח לה?
עולם החשמל לא נח לרגע, וטכנולוגיית הקצה של אתמול היא הרף התחתון של העממיות כיום. בעולם כזה, אם אודי רוצה להישאר רלוונטית היא חייבת לעדכן את ה- Q8 e-tron בקצב שתואם את חוקי המשחק החדשים. הצליח לה?
לאחר ארבע שנים, הגיע הזמן לרענן את החשמלית הראשונה של אודי. e-tron המחודשת דומה מאוד לדגם היוצא אבל מתחת לקליפה, מצאנו שיפורים משמעותיים. לצערנו, גם המחיר עומד להשתנות
צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל מתחילה בשיווק הגרסה הקיצונית של ה-Q8. ה-RSQ8 מקבל את מנוע ה-4.0 ליטרים טווין טורבו V8 של היצרנית ועם 600 מביא את המפלצת ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות
ה-SUV "קופה" של אודי קיבל מנוע בנזין 3.0 ליטר היברידי-קל, עם 340 כוח סוס ואוקיינוס של פינוקים. יצאנו לבחון אותו בצפון הירוק, ולא יכולנו להפסיק לנסוע
אודי הזינו למחשב העל שלהם את כל הנתונים אודות קהל היעד שאליו הם רוצים לפנות והוא בתורו פלט את הרכב הזה. הכירו את Q8 הגרסה המעוצבת של אודי Q7 שבכלל לא משנה איך הוא נוסע - אנשים פשוט רוצים אותו