חשמל, כוח, כסף: אודי e-tron S ספורטבק בישראל
את הגרסה הספורטיבית של של e-tron משיקים בארץ עם תצורת הספורטבק. בתפריט שני מנועים אחוריים, אחד קדמי, 503 סוסים במצב "בוסט" ומחיר של 665 אלף שקלים
את הגרסה הספורטיבית של של e-tron משיקים בארץ עם תצורת הספורטבק. בתפריט שני מנועים אחוריים, אחד קדמי, 503 סוסים במצב "בוסט" ומחיר של 665 אלף שקלים
עם קרוסאובר בינוני ומכונית ספורט סאלון בגרסה רגילה ובגרסת העל הספורטיבית שלה, אודי תוקעת יתד בשוק מכוניות החשמל היוקרתיות. מה הן מציעות ומה המחיר?
היא נראית פצצה, ונוסעת כמו שהיא נראית. קיבלנו התרשמות ראשונית קצרה מאודי e-tron GT - ספינת הדגל החשמלית שמשלבת את הטוב מכל העולמות
הסנונית החשמלית של אודי ה-e-tron היא מוצר טכנולוגי מעולה ובהחלט ראוי להערכה, אבל אנשים שקונים מכונית חשמלית בהרבה כסף רוצים גם להיראות מיוחדים. בשבילם יש את הספורטבק
כשנה אחרי שהיינו הראשונים לפגוש אותה בהצגה הסטטית שלה, אנחנו נוהגים במכונית החשמלית הראשונה של אודי. 400 אלף שקלים, 400 ק"מ של טווח, 408 כ"ס וושאלה אחת: שווה?