קדמה באמצעות שמרנות: אודי Q4 אי טרון במבחן
שנה אחרי שנבחן פה לראשונה, האח החשמלי הקטן במשפחת אודי מגיע לסיבוב נוסף אחרי מתיחת פנים ורענון. האם גם הצעת הערך שלו השתנתה?
שנה אחרי שנבחן פה לראשונה, האח החשמלי הקטן במשפחת אודי מגיע לסיבוב נוסף אחרי מתיחת פנים ורענון. האם גם הצעת הערך שלו השתנתה?
עולם החשמל לא נח לרגע, וטכנולוגיית הקצה של אתמול היא הרף התחתון של העממיות כיום. בעולם כזה, אם אודי רוצה להישאר רלוונטית היא חייבת לעדכן את ה- Q8 e-tron בקצב שתואם את חוקי המשחק החדשים. הצליח לה?
ארבע שנים אחרי שהייתה מחלוצות התחום עם האיטרון הראשונה, משיקה אודי קרוסאובר חשמלי שני, זול יותר ועם טווח יותר ארוך. למה לב-מ-וו ולמרצדס יש ממה לדאוג
לאחר ארבע שנים, הגיע הזמן לרענן את החשמלית הראשונה של אודי. e-tron המחודשת דומה מאוד לדגם היוצא אבל מתחת לקליפה, מצאנו שיפורים משמעותיים. לצערנו, גם המחיר עומד להשתנות
את הגרסה הספורטיבית של של e-tron משיקים בארץ עם תצורת הספורטבק. בתפריט שני מנועים אחוריים, אחד קדמי, 503 סוסים במצב "בוסט" ומחיר של 665 אלף שקלים
אודי לקחה את הזמן עם קפיצה לעולמות מכוניות הכביש החשמליות, וכשעשתה את זה, זה עם פלטפורמה המשותפת לה ולפורשה. היא עושה כמה דברים ממש טוב, וכמה דברים רק בסדר, השאלה אם זה מספיק
עם קרוסאובר בינוני ומכונית ספורט סאלון בגרסה רגילה ובגרסת העל הספורטיבית שלה, אודי תוקעת יתד בשוק מכוניות החשמל היוקרתיות. מה הן מציעות ומה המחיר?
הקרוסאובר החדש של אודי צפוי להגיע לישראל בסוף שנה זו. התרשמות ראשונה של אודי Q4 אי-טרון החדש והחשמלי שנכנס לסגמנט הרותח ביותר בישראל
היא נראית פצצה, ונוסעת כמו שהיא נראית. קיבלנו התרשמות ראשונית קצרה מאודי e-tron GT - ספינת הדגל החשמלית שמשלבת את הטוב מכל העולמות
אודי הציגה במלואו את ה-Q4 e-tron. התוספת החדשה למשפחת ה-e-tron המתרחבת. ההספקים: בין 170 ל-299 כ"ס. הטווחים: בין 341 ל-520 ק"מ
הסנונית החשמלית של אודי ה-e-tron היא מוצר טכנולוגי מעולה ובהחלט ראוי להערכה, אבל אנשים שקונים מכונית חשמלית בהרבה כסף רוצים גם להיראות מיוחדים. בשבילם יש את הספורטבק
כמעט 40 שנים אחרי שהביאה לעולם את הקוואטרו, אודי רושמת ציון דרך היסטורי נוסף עם המכונית הכל-חשמלית הראשונה בתולדותיה. חצינו את האוקינוס האטלנטי כדי להיות שותפים לרגע המכונן.