ב-DS7 המחודש יש יותר מהכל, גם במחיר
מתיחת הפנים של ה-DS7 מביאה ריוויזיה בהיצע המנועים שלה והיא תוצע מעתה רק עם הנעת פלאג אין, כולל אחת שרירית במיוחד. גם המחיר עולה בחדות
מתיחת הפנים של ה-DS7 מביאה ריוויזיה בהיצע המנועים שלה והיא תוצע מעתה רק עם הנעת פלאג אין, כולל אחת שרירית במיוחד. גם המחיר עולה בחדות
אחרי שביססה את עצמה כרכב הייצוגי ללקוחות שמחפשים יוקרה בלי ליפול לסטיגמות של מותגי היוקרה הוותיקים, DS מתפנה לפלפל את הדגם החשוב ביותר שלה
DS7 המחודש הוצג ולמרבה ההפתעה הוא עורך את הופעת הבכורה שלו עם מנועי בנזין, דיזל ופלאג אין בהספקים שנעים בין 130 ל-360 כ"ס. אלינו הוא יגיע בשנה הבאה
מותג היוקרה של PSA מרחיב את השורות בגרסה נוספת ל-DS7, הפעם היברידית נטענת שקע שרירית ומאובזרת. אנחנו יודעים למה הפעם יש לו סיכוי הרבה יותר טוב לזכות בתשומת הלב שלכם
רגע לפני שינוי שיטת המיסוי באירופה שעתיד לגמול את העולם מהזהב השחור, DS השיקה שני דגמים ירוקים במקביל: DS3 קרוסבק חשמלי ו-DS7 קרוסבק פלאג-אין. קפצנו לפריז לטעימה ראשונה
DS מותג היוקרה של פיז'ו-סיטרואן מרחיב את היצע הגרסאות שלו ומוסיף מנוע בנזין 1.6 ליטר עם 180 כ"ס ברמת גימור גבוהה. המחיר: 240 אלף שקלים
הצרפתים ממשיכים ללטוש עיניים אל השמנה והסלתה של עולם הרכב - מותגי הפרימיום. למרות שמותג DS מסתובב בעולם מזה כמעט עשור, הם נחושים להזניק אותו מחדש עם קו דגמים חדש וחדשני והראשון בהם הוא ה-DS7 CROSSBACK שמחירו מתחיל ב-240 אלף שקלים