איך לשווק מותג מזון כשהשוק תחרותי והמדיה מוצפת
הפריחה הקולינרית ברשתות החברתיות מעידה שלמרות התחרות הקשה, שוק המזון צמא לשחקנים חדשים. טלי אוסטרויל, מנהלת השיווק של חברת רסטרטו, מסבירה איך יוצרים בידול איכותי בשוק המזון התחרותי
הפריחה הקולינרית ברשתות החברתיות מעידה שלמרות התחרות הקשה, שוק המזון צמא לשחקנים חדשים. טלי אוסטרויל, מנהלת השיווק של חברת רסטרטו, מסבירה איך יוצרים בידול איכותי בשוק המזון התחרותי
שוק הקמעונאות רותח בפסח 2015: שופרסל בסכסוך כספי עם תנובה, אסם וסוגת ■ קב' נטו יצאה מ-14 הקצביות ברשת רמי לוי. סוגת וזוגלובק מספקים לרמי לוי רק חלק מהמוצרים ■ טמפו עצרה את האספקה לחצי חינם ■ ומה עם הצרכן?
נילסן: 24% מכלל המוצרים בחודש אוגוסט 2013 נמכרו תחת מבצעים מיוחדים. הקרבות בין תנובה לשטראוס בקטגוריית השוקו הביאו לעלייה של 5% במכר הכמותי בקטגוריה
דו"ח ועדת קדמי להגברת התחרותיות בשוק המזון השאיר מספר נושאים לא פתורים אותם מתכוונים משרדי האוצר והתמ"ת לתקן באמצעות סעיפים שיוכנסו לחוק ההסדרים
סימני מיתון: מכירות המזון, המשקאות ומוצרי טיפוח הבית ירדו במהלך החודש האחרון של השנה. שוק המשקאות הוא הנפגע הגדול עם ירידות של 15%. "הספקים בלחץ ורשתות השיווק בלחץ"
על פי הוועדה, כמה מהכשלים בענף המזון נובעים מהגנה ממשלתית על הייצור המקומי באמצעות מכסים ודרישות מטעם משרד הבריאות - המקשות על יבוא מתחרה