אחרי תנובה ושטראוס: שתי ענקיות נוספות חוטפות קנס בסך 25 מיליון שקל
רשות התחרות הודיעה על כוונה להטיל עיצומים מצטברים של כ־25 מיליון שקל על יפאורה-תבורי וליימן שליסל, בשל הפרות של חוק קידום התחרות בענפי המזון והפארם

רשות התחרות הודיעה על כוונה להטיל עיצומים מצטברים של כ־25 מיליון שקל על יפאורה-תבורי וליימן שליסל, בשל הפרות של חוק קידום התחרות בענפי המזון והפארם
לראשונה בישראל, הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן מודיעה על כוונתה להוציא צו מינהלי להפסקת הפרה לשלוש חברות המשקאות הקלים השולטות בקטגוריה: החברה המרכזית (קוקה קולה), טמפו ויפאורה. השלוש העלו את המחירים ב- 7%-8% ערב חג הפסח ותכננו העלאה נוספת בקרוב
מה כבר ביקשנו ממשקה הקיץ האידיאלי? שיהיה קר, שידרוש מינימום מאמץ בהכנה ויעניק מקסימום טעם בלגימה, אה, כן רצוי גם בלי יותר מדי סוכר. שוק המשקאות בישראל התעורר מתרדמת החורף היישר אל קיץ שנראה רותח ותחרותי במיוחד
רשת גולף ומותגי המשקאות הקלים הישראלים "מיץ פז" ו"קריסטל" חוגגים 75 למדינת ישראל בשיתוף פעולה ראשון עם מהדורות מוגבלות נוטפות סטייל, נוסטלגיה ומתיקות כמו של פעם. במסגרת האיחוד החגיגי גולף משיקה חולצות טישרט בעיצוב רטרו ובהשראת זכרונות ילדות
בתקופת הפסח ירדו הרכישות שלנו בסופרמרקט לעומת ימי חגי האביב בשנים קודמות. מי שכן הציג גידול הוא דווקא הענף שנפגע קשה מרפורמה בתחומו: המשקאות הקלים. זה לא שאנחנו שותים יותר, אלא שאנו פשוט משלמים תמורת השאיפה של הממשלה לחנך אותנו - ועל הדרך למלא את הקופה
נערת תפוזינה הראשונה עשתה כאן היסטוריה, היא הפכה למיתוס ונכנסה לפנתאון הלאומי בעולם הפרסום. פרסומת תפוזינה נבחרה כאחת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר בכל הזמנים ובימים אלו היא מצולמת שוב, הפעם עם השחקנית ליהי קורנובסקי, דקה לפני שהיא צועדת על השטיח האדום
יקבי כרמל, שנוסדו על ידי הברון רוטשילד ב-1878, מוזגו עם כלל תעשיות ומשקאות. בעקבות עסקת המיזוג תחזיק החברה בשליטה ביקבי כרמל וב-30% מיפאורה תבורי. מנכ"לית כלל תעשיות ומשקאות נופר מלובני: "המיזוג יוצר חברה גדולה ומגוונת יותר"
סדרת המשקאות המבוססת על פירות וירקות בלבד מעכשיו באריזה משפחתית חדשה וטעם חדש תפוח, סלק, רימון וג'ינג'ר. האג'נדה: פירות, ירקות וזהו
ל"גלובס" נודע כי הסכסוך בין יפאורה-תבורי ושופרסל החל לפני כמה חודשים, כשהמשקה המוגז קריסטל, המיוצר ע"י יפאורה ונחשב לפופולרי במיוחד בקרב האוכלוסייה החרדית, נעלם מהמדפים ברשת "יש חסד" בשבוע האחרון עלה הסכסוך מדרגה, וכל מוצרי יפאורה-תבורי, שנחשבת למובילת
עוד בטרם הודיעו לאחרונה יצרניות המשקאות על העלאת מחירים צפויה, נהנו טמפו ויפאורה משיעורי רווחיות נאים. שתי החברות סבלו מעלייה ניכרת בהוצאות מתחילת השנה, שהובילה לירידה דו-ספרתית ברווח הנקי בשלושת הרבעונים הראשונים של 2018
חברת המשקאות עדכנה את רשתות השיווק על עליית מחירים בשיעור דומה לזה שביצעו שתי המתחרות שלה - עד 4%. ההתייקרות כוללת את כל מותגי המשקאות הקלים של החברה, בהם RC קולה, שוופס, ספרינג, תפוזינה ו-Fruit Water
חברת יפאורה הודיעה כי מבקשת מצרכנים שמחזיקים בביתם בקבוקי משקה מתאריכי ייצור 5-6 במרץ השנה לא לשתות את המשקאות בעקבות תלונות על טעם וריח פגומים
תושבת קריית גת פרסמה פוסט בפייסבוק שעורר סערה, לפיו שתתה מבקבוק משקה של החברה עם טעם חריף ופנתה לבית החולים. יפאורה: "הבקבוק נשלח לבדיקה"