הסדרה הזאת של מילקי לא הייתה צריכה שום המלצות. ובכל זאת
צלחות וקערות, כוסות ושחיתויות: טועמי חדש על המדף הקיפו
צלחות וקערות, כוסות ושחיתויות: טועמי חדש על המדף הקיפו
החל מהחודש ישראל מיישרת קו לשינוי העיצובי של פפסיקו העולמי ואחרי עשרות שנים, 30 ליתר דיוק, מגיע עידן חדש למותג הבינלאומי PEPSI: פפסי מקס נפרד מהמיתוג הישן, נשאר עם המתכון האהוב ומשיק שפה חדשה ושם חדש (פפסי זירו)
חברת טמפו מודיעה על מינוי חדש: יניב אוליניק יעמוד בראש חטיבת המזון של קבוצת טמפו
מותג הבירה גולדסטאר, משנה את המארזים ברוח התקופה עם הדפס של דגל ישראל מתנופף וכיתוב שמעלה את המורל - כי "יחד ננצח"
אייל לאופר, תושב "קלע אלון" מרמת הגולן, הפיק יוזמה מרגשת לזכרו של חברו סער מרגוליס ז"ל, שהיה במשך שנים הרבש"צ של קיבוץ כיסופים, ונפל במלחמה
לראשונה בישראל, הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן מודיעה על כוונתה להוציא צו מינהלי להפסקת הפרה לשלוש חברות המשקאות הקלים השולטות בקטגוריה: החברה המרכזית (קוקה קולה), טמפו ויפאורה. השלוש העלו את המחירים ב- 7%-8% ערב חג הפסח ותכננו העלאה נוספת בקרוב
אמיר בורנשטיין, יו"ר חברת יקבי ברקן הודיע היום על מינויים חדשים בחברה: ניר גל מונה למנכ"ל יקבי ברקן, ינון סנפיר מונה למשנה למנכ"ל היקב ולי בולדס מונתה לסמנכ"לית השיווק. היקב הנמנה על קבוצת טמפו, הפך בשנים האחרונות ליצואן היין הגדול בישראל
בתקופת הפסח ירדו הרכישות שלנו בסופרמרקט לעומת ימי חגי האביב בשנים קודמות. מי שכן הציג גידול הוא דווקא הענף שנפגע קשה מרפורמה בתחומו: המשקאות הקלים. זה לא שאנחנו שותים יותר, אלא שאנו פשוט משלמים תמורת השאיפה של הממשלה לחנך אותנו - ועל הדרך למלא את הקופה
החברה מוסרת כי המשקה החדש BREEZER SELTZER הוא מענה לצרכנים שחשוב להם לשמור על אורח חיים בריא יותר, מבלי להתפשר על הטעם, הבירה מיוצרת עם 4% אלכוהול, ללא גלוטן, מופחת סוכר ועם 63 קלוריות בלבד
חברת טמפו, מדווחת הבוקר על רכישת מבשלת הבירה המשפחתית, בירה שפירא. העסקה תאפשר למותג המשפחתי להנות ממערך ההפצה של לטמפו, ולפנות לקהלי יעד רחבים ותאפשר לטמפו, להוסיף לפורפוליו המוצרים הנרחב שלה גם בירת קראפט ישראלית
גולדסטאר משיקה מהדורה מוגבלת: WILD BATCH , שכשמה כן היא, נוצרה בבישול פרוע. המהדורה החדשה ממשיכה את קו החדשנות של המותג, אחרי מוצרים כמו "אנפילטרד" ו- "סלואו ברו". אחוז האלכוהול בבירה החדשה ישתנה ממהדורה למהדורה
מותג הבירה "גולדסטאר" משיק פאב ייחודי וראשון מסוגו בישראל, להעשרת הידע בתחום הבירה ולעידוד צריכה נכונה. הפאב ממוקם במתחם מפעל טמפו באזור התעשייה פולג וההשקעה בו נאמדת בכ-2 מיליון שקל. ישמש בנוסף גם לסדנאות בתחומי הקפה והבירה
אחרי עשר שנים החליטו בטמפו לשנות את הלוגו של מותג הבירה הנמכר ביותר בישראל. לרגל השקת התווית החדשה, מוצע למכירה מארז בקבוקים עם תוויות "רטרו" שמייצגות את שבעים השנים שעברו על המותג
במחצית הראשונה של 2019 צמחו מכירות החברה ב-7% שיעור הרווח הגולמי נשחק במחצית ועמד על 37.3% לפני כשנה ביצעה טמפו עליית מחירים על כל מוצריה, אולם זו נכנסה לתוקף רק ברבעון השלישי של 2018, כך שהדוחות הנוכחיים עדיין אינם משקפים את תוצאות המהלך
עוד בטרם הודיעו לאחרונה יצרניות המשקאות על העלאת מחירים צפויה, נהנו טמפו ויפאורה משיעורי רווחיות נאים. שתי החברות סבלו מעלייה ניכרת בהוצאות מתחילת השנה, שהובילה לירידה דו-ספרתית ברווח הנקי בשלושת הרבעונים הראשונים של 2018
בין היתר יתייקרו משקאות קלים כמו פפסי, פפסי מקס, סבן אפ, ג'אמפ, נסטי, XL, סן פלרגינו, סן בנדטו ועוד וכן מותגי בירה כמו גולדסטאר, מכבי, הייניקן, פאולנר ואחרים - וזאת החל מ-10 בדצמבר. טמפו לקמעונאים: "ספגנו ככל שיכולנו את ההתייקרויות עד למועד זה"
החברה פרסמה הצעת רכש לפי שווי של 33 שקל למניה, סכום הגבוה ב-25% מחיר המניה ביום חמישי האחרון שעמד על 26.4 שקל
הסכם ההפצה עם טמפו ייכנס לתוקפו בתחילת 2010 ויהיה למשך עשר שנים. נראה כי עקב המהלך תמחק טמפו את מותג משקה האנרגיה שבבעלותה, XI
טמפו השקיעה בהשקה 600 אלף דולר ויצאה בקמפיין בכיכובו של משה דץ. למרות זאת, המוצר לא הצליח לתפוס יותר מ-2% משוק הבירות