חצי משכורת: זאת חברת הענק שהפתיעה את עובדיה
"כהוקרה על תפקודכם המסור בתקופת המלחמה": החברה המרכזית למשקאות מעניקה לעובדיה מענק מיוחד
"כהוקרה על תפקודכם המסור בתקופת המלחמה": החברה המרכזית למשקאות מעניקה לעובדיה מענק מיוחד
הגולשים שנאו את סדרת הפרסומות החדשה של ענקית המשקאות שמבוססת על בינה מלאכותית ואחד מהם תקף: "הצבע של קוקה קולה אדום בגלל שהמותג עשוי מהדם של יוצרים מובטלים". מה צריכים הפרסומאים לעשות כדי להתמודד עם ה-AI?
בעידן של תחרות גוברת ושינוי מואץ, שמירה על מותג חזק לאורך זמן דורשת לא רק יצירתיות אלא גם יכולת להתאים את עצמך לצרכים המשתנים של השוק ואף לעצב אותו בעצמך. חזרנו אל הקמפיינים הגדולים של נייקי, קוקה קולה ואפל כדי לעמוד על ההבדלים שהפכו אותם למותגים נצחיים
ענקית המשקאות מצמצמת את יעדיה לשימוש בחומר ממוחזר באריזות. אם ב-2018 קבעה קוקה קולה יעד למחזר את כל הפלסטיק שהיא משווקת, כעת היעד החדש הוא "להבטיח איסוף" של כ-70% מהבקבוקים והפחיות שלה, אך ללא ציון זמן מוגדר
אינספור טיפים ביזאריים מסתובבים להם ברחבי רשת, בחלקם אנחנו גם נתקלות, אבל כזה באמת שעוד לא ראינו. מעצב השיער איציק כרסנטי מציג שיטה מוזרה (יש שיגידו מפוקפקת) לטיפוח השיער, כזו שתעניק ברק ותביא למקסימום תוצאות. הסוד? קוקה קולה, אבל לא זירו
בקבוק תבערה הושלך אמש לעבר ביתו של איש העסקים דודי ורטהיים, מבעלי קוקה קולה ישראל, בנק מזרחי טפחות ובעל השליטה בקשת 12. יונית לוי: "ההסתה הפרועה חייבת להיעצר", עמית סגל: "בתכנית של אבי רצון מתנהלת הסתה פרועה נגד כתבי חדשות 12". דפנה ליאל: "זה ייגמר בדם"
בקבוק תבערה הושלך לעבר ביתו של איש ורטהיים, מבעלי קוקה קולה ישראל, בנק מזרחי טפחות ובעל השליטה בקשת 12. קשת: "אלו תוצאות קמפיין הסתה שיטתי נגד ערוץ 12". הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה נגד המגיש אבי רצון ורדיו "גלי ישראל"
בעולם הערבי קוראים להחרים את חברת קוקה קולה בחג הקורבן, לאחר שנועה ארגמני הצטלמה עם אביה מחזיקה בבקבוק. קריקטורות דוחות הופצו על החטופה ששוחררה לאחר 8 חודשים בשבי, בהם נראית יד מלאה בדם מחזיקה בקבוק קוקה קולה, או כדורי תחמושת לצד לוגו החברה
לצד משחקי היורו 2024, תחרות נוספת מתחוללת מאחורי הקלעים ואין לה שום קשר לכדורגל: הקרב על החסויות. אז מה עושים מותגים כדי להופיע על הבמה הגדולה בעולם ולמה רוב הספונסרים מוכרים לנו זבל שיקצר את חיינו?
טעם עתידני מושק לראשונה בישראל: קוקה קולה משיקה היום (א) פחית משקה בטעם חדש Coca-Cola Y3000 Zero Sugar, שנוצר בשילוב של יד אדם ובינה מלאכותית במטרה להבין כיצד הצרכנים רואים את העתיד שלהם, דרך רגשות, שאיפות, צבעים, טעמים ועוד
צבע אדום מבטא אהבה ולהט, אך בשילוב עם שחור הוא מבטא אזהרה או סכנה. סגול זה צבע רוחני, כחול משרה שלווה וגם מרפרר לעולם הדיגיטל והבנקאות, וירוק מנטה תמיד מתקשר לנו עם הרפואה. אז איך בוחרים צבעים לעסק בהקמה או במיתוג מחדש, ולמה צריך לשים לב?
לראשונה בישראל, הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן מודיעה על כוונתה להוציא צו מינהלי להפסקת הפרה לשלוש חברות המשקאות הקלים השולטות בקטגוריה: החברה המרכזית (קוקה קולה), טמפו ויפאורה. השלוש העלו את המחירים ב- 7%-8% ערב חג הפסח ותכננו העלאה נוספת בקרוב
אחרי שמשרד הכלכלה דרש מהחברה המרכזית נתונים כספיים ומסמכים ואף איים בצעדים פליליים נגד החברה - ענקית המשקאות ענתה בצורה חד משמעית ובמכתב מפורט: לא תקבלו נתונים - ואין בסמכותכם לדרוש. כעת נשאלת השאלה - מה יקרה למאבק של ברקת במונופולים והאם הוא בכלל מציאותי
אם יש משהו שרוב האנשים יסכימו עליו זה שכוס קולה טעימה יותר ברשת המזון המהיר, ותחקיר חשף מה עושים במקדונלדס אחרת כדי להבטיח שתקבלו את הכוס הטובה ביותר והטרייה ביותר - הסיבות הן מרובות ואפילו סוג הקשית קשורה
משרד הכלכלה שוקל להכניס את את הקולה לרשימת המוצרים בפיקוח וטוען: קוקה קולה הסתירה מאיתנו נתונים. מקור במשרד: "הם רק הראשונים בשורה של יבואנים ויצרנים"
קשה לצפות ולא להתפעל מרמת הניתוק של האנשים שאישרו להשקיע מיליוני שקלים בשידור קמפיין שכזה, בשעה שמשרד האוצר, של אותה ממשלה בדיוק, למעשה מעודד צריכת משקאות ממותקים, בכך שהוא מבטל את המיסוי עליהם. דעה
סמנכ"לית הרגולציה הבולטת של החברה המרכזית למשקאות (קבוצת קוקה-קולה ישראל) מקימה משרד שייעץ וילווה גופים בעלי אתגרים רגולטורים
ענקית המשקאות האמריקנית צפויה לחשוף סמארטפון חדש בשיתוף פעולה עם יצרנית סינית שכולנו מכירים. לצערנו, המפרט לא מרשים במיוחד
רותם ישראל הצטרפה לטיסת המשפיענים והצרכנים של קוקה-קולה למשחק בין גרמניה לספרד ונדהמה: "חוויה מטורפת עם מקומות מטורפים". עמרי בן נתן: "מישהו פה אמר לי שזה הרגע הכי מאושר שהיה לו בחיים". מאור בוזגלו: "מעבר למיתוג ולארגון חווינו אצטדיון מדהים"
עמרי בן נתן הוא אחד ממשפיעני הרשת שטסים עם קוקה-קולה למונדיאל. רגע לפני ההמראה ששולחת יחד איתו עוד משפיענים וכ-50 זוכים במבצע של החברה הוא נפעם: "וואלה, הפעם הגזימו". מאור בוזגלו: "קיבלתי משימה להקפיץ, לדבר ולהסתכל למצלמה. לא יודע איך אפשר לעשות את זה"
לא רק מרגי, אלה לי ואליעד נחום: גם הכוכבים הכי גדולים יקחו חלק ב-Coca-Cola: Summer Music 2022 שייערך היום בלייב פארק ראשון לציון
קוקה-קולה בישראל משיקה מהדורה קיצית ומרעננת של קוקה-קולה ZERO בטעם אבטיח-תות בפחית מעוצבת וייחודית וזאת בשיתוף פעולה עם ה-DJ הבינלאומי 'Marshmello'. ההשקה מתרחשת בישראל ובמדינות נבחרות בעולם.
מתברר שמשקה מוגז פופולרי שבטוח יש אצלכם בבית יכול לסלק חרקים מצמחים וגינות - אם רק תרססו קצת ממנו על העלים. זה ישמע לכם מוזר - אבל זה עובד, כל עוד אתם לא משקים בשעות הערב
בתקופת הפסח ירדו הרכישות שלנו בסופרמרקט לעומת ימי חגי האביב בשנים קודמות. מי שכן הציג גידול הוא דווקא הענף שנפגע קשה מרפורמה בתחומו: המשקאות הקלים. זה לא שאנחנו שותים יותר, אלא שאנו פשוט משלמים תמורת השאיפה של הממשלה לחנך אותנו - ועל הדרך למלא את הקופה
הוא למד בחינוך הדתי, עבד בחופשות בקוקה קולה, שירת כקצין קרבי ואבא שלו, שעבד בחברה 42 שנה, התרגש לשמוע שהפך למנכ"ל. האיש שעומד בראש החברה המרכזית מספר ב"תקציר מנהלים" על עצמו, וגם: מה הוא חושב על מיחזור בקבוקי פלסטיק והמס על המשקאות הממותקים
בניגוד לכלי תקשורת רבים, בהם רשת 13 ותאגיד השידור, חדשות 12 התעלמה מהתחמקותו של פרופ' רובינשטיין מגילוי נאות בועדת הכספים שהוא יועץ של החברה למשקאות קלים, שהיא גם בעלת השליטה בקשת. מחדשות 12 לא נמסרה תגובה
מחר תדון ועדת הכספים במס שאמור להיות מוטל על משקות ממותקים. אם המטרה היא להגדיל את הכנסות המדינה, הרי שהיא תושג. אם המטרה היא בריאות הציבור, מוטב היה להשקיע בהסברה מאשר במס, שככל הנראה לא יפחית את הצריכה
ליצרנים וליבואנים יש הסברים מעולים לכוונה להעלות מחירים: תעריפי הדלק, המחסור במכולות, עלויות השינוע - ומי לא שמע על המחסור העולמי בחומרי גלם? רק שבדיקה מגלה שהרווחים של רוב היצרנים והיבואנים הם כה עצומים, עד שלא ברור מדוע החליטו לגזור עוד קופון על חשבוננו
סיני בן 22 שתה בקבוק קולה שלם במהירות שיא של 10 דקות. כמה דקות לאחר מכן הוא החל לחוש לא טוב, אושפז בבית חולים ולבסוף מצא את מותו שם. הרופאים שלו בטוחים שזה בגלל הקולה, אבל מומחים בתחום טוענים: "זה מאוד מאוד לא סביר"
פאנטה, מותג המשקאות הפירותי מבית קוקה-קולה, משיק בפעם הראשונה בישראל את סדרת Fanta Zero ללא סוכר. הסדרה החדשה תכלול את הטעמים: פאנטה זירו אורנג וטעם חדש בצבע תפוחי צלול שמצטרף למשפחה - פאנטה זירו תפוח
הצעת אגף התקציבים באוצר להטיל מס על משקאות כדי להקטין צריכת הסוכר אולי נכונה, אבל הביצוע נראה רע: אינספור מוצרים עתירי סוכר שמכילים 12-13 כפיות סוכר ב-100 גרם נותרו מחוץ לחוק, ומשקאות נטולי סוכר הוכנסו אליו. 'וואלה! כסף' עושה סדר
ענקית המשקאות הקלים שמה בצד עשורים של טראומה והודיעה על מהלך היסטורי. זה נמשך, כרגיל, בסערת רשת גלובלית
לקראת אולימפיאדת "טוקיו 2020": קוקה-קולה ישראל גאה בספורטאים והמדליסטים של ישראל שקטפו הישגים כבירים לאורך ההיסטוריה במשחקים האולימפיים ומשיקה לכבודם סדרת פחיות חגיגית
ההזדהות עם רונאלדו והצניחה בערך מניית קוקה קולה, שבאה בעקבות הסטת הבקבוקים מהשולחן, מגיעות ממקום שמונע מרגש. החברה עצמה הימרה על כך שהשחקן יעצים אותה, אבל עשתה טעות אסטרטגית עצומה. עטרה בילר שופכת אור על האירוע הגדול של השבוע בעולם השיווק
אחרי האקט המחאתי שלו נגד המשקה, עולה שאלת "המוסר" של כריסטיאנו והחברות שעמן הוא עובד, ולמה זו "שטות מוחלטת" ששווי החברה ירד ב-4 מיליארד דולר
כוכב נבחרת פורטוגל, שהפך אמש למלך שערי היורו בכל הזמנים, החליף את הקולה במים וגרם לסערה. יועץ השיווק שלומי ל"איפה הכסף" ב- 103FM:" מערכת יחסים בין חברה ללקוח היא ארוכת טווח. קשה להאמין שאירוע ספורדי ישפיע לטווח הרחוק"
לעשות טוב ולצאת WOW! הפרויקט החווייתי-קהילתי של קוקה קולה, מעודד בני נוער להתנדב ולעשות טוב למען הקהילה. בסיום הפרויקט יגיעו עשרות אלפי המתנדבים, לאירוע הענק של הקיץ, ממנו תצא הנבחרת למסע חוויתי
12 שנות השקעה, 12 מיליון יורו, 12 שניות שמסבירות הכול: השקית הקטנה של סרג' בואנו עשויה להפוך את החיים של כולנו, אז היינו חייבים לטעום
החברה תסייע בתרומת 1,000 מחשבים לצמצום הפער הטכנולוגי בקרב בני הנוער: "משבר הקורונה והמעבר המהיר ללמידה מרחוק הציפו את הצורך ההכרחי והמיידי לאפשר לכל תלמיד ותלמידה בישראל גישה למחשב אישי לצרכי למידה"
תאגיד המשקאות הודיע כי יצטרף ל-90 חברות, בהן ורייזון ויוניליוור, ויפסיק לפרסם ברשתות לחודש לפחות: "אין מקום לגזענות בעולם או במדיה החברתית"
זמר הפופ הגיע לארץ ולא בזבז זמן, כשהוא מתייצב בטיילת בתל אביב לטובת צילומי הפקת אופנה בלעדית לדיזל בישראל וקוקה קולה. היה לו קשה להתמודד עם החום, אבל הוא עבר את זה בשלום
החוסרים נרשמו בין היתר נרשמו הן ברשתות שיווק גדולות בפריסה ארצית והן במכונות משקאות שמשווקות את המוצרים של החברה
הקולה שאכזבה אותנו, הספרייט שהדהים אותנו, החיקוי שעלה על המקור והקרקרים שלא הצלחנו להפסיק לנשנש. חדש על המדף מהדורה מיוחדת
הפרויקט החווייתי-קהילתי Coca Cola WOW 2019 מעודד צעירים להתנדב ולעשות טוב למען הקהילה. בסיום הפרויקט עשרות אלפי צעירים יגיעו לאירוע הקיץ הענק, שבו יופיע האמן הבין-לאומי ג'יי באלווין, לצד כוכבים מישראל ונבחרת של 16 צעירים שתצא למסע חוויתי ברחבי אירופה
האירוויזיון הוא האירוע הגדול ביותר שהיה כאן מזה הרבה זמן, וההתרגשות הגיעה גם אל כמה מהמותגים המובילים שמיד ניצלו את ההזדמנות להשיק מוצרים במהדורות מיוחדות שחוגגות את ישראל, את תל אביב ואת המוזיקה. פריטים לאספנים!
קוקה קולה ישראל השיקה מהדורה מיוחדת של הפחיות, במיוחד לאירוויזיון. מדובר בפחיות בצבע זהב עם הכיתוב "מוש, קולולו" ועוד. אלא שנראה שאותן הפחיות, מצאו את דרכן לאיביי ונמכרות במחירים של החל מ-50 שקלים לפחית ריקה ועד ל-132 שקלים לפחית מלאה
העיצום הכספי שרשות התחרות רצתה להטיל על החברה המרכזית, הבעלים של קוקה-קולה ישראל, יצומצם מ-62 מיליון שקל ל-51 מיליון שקל. חשד: קוקה-קולה אסרה להכניס משקאות של מתחרים למקררים שסיפקה לנקודות המכירה
למעלה מ-99% מבעלי המניות תמכו בעסקה לרכישת קלובר שעוסקת בייצור חלב ומיצים. כעת ממתינה העסקה לאישורים רגולטוריים בדרום אפריקה, ביניהם מהרשות לתחרות
סקר פסולת הפלסטיק העולמי מגלה: המזהמת הגדולה ביותר של פסולת פלסטיק בים היא חברת קוקה קולה, ואחריה מדורגות במדד הזיהום פפסי ונסטלה. מה הן עושות כדי לעצור את הפגיעה הקשה בסביבה ובבריאות?