חדשות מהמדף: Rebar משיקה סדרת משקאות מותאמת לסוכרתיים
לרגל חודש המודעות הבינלאומי למחלת הסוכרת, משיקה Rebar בשיתוף עם המרכז הרפואי DMC לטיפול בסוכרת והשמנה, סדרת משקאות חדשה המבוססת על סוכר שמקורו מהפרי בלבד ועם הפחתה של כ-25% מרמת הפחמימות
לרגל חודש המודעות הבינלאומי למחלת הסוכרת, משיקה Rebar בשיתוף עם המרכז הרפואי DMC לטיפול בסוכרת והשמנה, סדרת משקאות חדשה המבוססת על סוכר שמקורו מהפרי בלבד ועם הפחתה של כ-25% מרמת הפחמימות
מותג הבירה גולדסטאר, משנה את המארזים ברוח התקופה עם הדפס של דגל ישראל מתנופף וכיתוב שמעלה את המורל - כי "יחד ננצח"
לקראת הקיץ יצאנו לבדוק את הקטגוריה הכי צומחת בשוק המשקאות: קפה קר. התרשמנו מהמגוון ובחנו את הטעמים והמחירים שיהפכו את הקיץ הקרוב לקריר ומעורר
לקראת חג השבועות, התעורר הגעגוע לתהלוכת ביכורים שהתרגשנו לקיים בבית הספר, כשסלנו על כתפנו (והטנא בידינו), כהוקרה על תוצרת האדמה. כיוון שאפילו הצאצאים שלי כבר לא בגיל, בחרתי דרך יצירתית להפיק את המקסימום מהשפע שהיא מציעה ויצאתי לבדוק מסחטת מיצים מבטיחה
החידושים שמציג המותג nespresso, משאירים את הקפה, המשקה החם שאנחנו אוהבים, לרלוונטי וטעים גם בימים לוהטים שיגיעו עם הקיץ. החדשנות, שהיא ערך מוביל באג'נדה של המותג, הצליחה לייצר מוצרים, טעמים והצעות למתכונים קרים - יצאנו לבדוק (ולטעום)
חברת 'פריניב' משיקה את "XTRA PROTEIN", שייק חלבון מבוסס פרי טבעי. עלות הפיתוח של המוצר החדש נאמדת בכ-3 מיליון שקל
בחוץ מתקרר בהדרגה ועל אף שזמן התנורים עוד לא הגיע, נעים לאחוז ספל של משקה חם בידיים ולחמם מעט את האצבעות. יצאנו לטעום מגוון של משקאות חמים
תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, יוצאת בפרסומת חדשה לסדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO ללא חלב, על בסיס שיבולת שועל ושקדים המועשרים בוויטמינים ובסידן. בפרסומת למוצר החדש מככבים ינאי פרישר גוטמן ובנו רוי בסצנת "בית קפה של בוקר" כאשר רוי הוא הלקוח וינאי, הבריסטה!
החברה המרכזית למשקאות מרחיבה את סדרת הספורט של Powerade (פאווראייד), ומשיקה בישראל Powerade Zero בטעם אננס. פאווראייד, מותג משקאות הספורט, משמש כמשקה הספורט הרשמי באירועי הספורט הגדולים בעולם החל מהמשחקים האולימפיים ועד המונדיאל
החברה מוסרת כי המשקה החדש BREEZER SELTZER הוא מענה לצרכנים שחשוב להם לשמור על אורח חיים בריא יותר, מבלי להתפשר על הטעם, הבירה מיוצרת עם 4% אלכוהול, ללא גלוטן, מופחת סוכר ועם 63 קלוריות בלבד
ברטנורא, מותג סדרת היינות האיטלקיים (והכשרים) הטובים והנמכרים בעולם, משיק יין בפחית בשני טעמים
"פריגת", המתמחה בייצור משקאות קלים ומיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, משיקה סדרת משקאות קלים בטעמים האהובים של תפוזים, אשכוליות וענבים עם 40% פחות סוכר ו-19 קלוריות בלבד (ל- 100 מ"ל)
מגבלות הקורונה הביאו בתחילה לאכילה מוגברת, אך מהר מאוד השתנה הטרנד לאכילה מודעת וצריכה של תוספי מזון מועשרים בחלבונים: שוק שהכפיל את גודלו בתוך פחות משלוש שנים. יצאנו לבדוק את המוצרים, המגמות וכמובן, את המחירים - מחנויות הטבע ורשתות הפארם ועד לסופרמרקט
חברת "22 קרבון - 22 Carbon", מבית אירני סחר, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום בריאים, מציגה לראשונה בישראל את משקה הויטמינים TOPSHAPE בשלושה טעמים שונים: תפוח, תפוז ולימון-ליים, מועשר בויטמין C,D,B6,B12, חומצה פולית ואינו נושא את הסימון האדום
אירני סחר, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום בריאים, תשווק בישראל באופן בלעדי משקה מאצ'ה טבעי, של המותג היפני '22 Carbon', העשוי מ-100% אבקת תה ירוק יפני מסורתי
אנשי התה משיקים את Tea lovers סדרה של 5 תמציות איכותיות על בסיס עלי תה מובחרים עשירות בפירות, צמחים ותבלינים שיוצרו בהקפדה במבשלת בוטיק בהרי יהודה שם הן מופקות בבישול מסורתי ארוך ע"י בסיס מתכונים שפותחו ע"י אנשי התה ומוגשות לצרכן בבקבוקי זכוכית אקולוגיים
תנובה מתחדשת לקראת הקיץ ומרחיבה את מגוון המוצרים של מותג YOLO עם משקה יולו בטעם טופי קרמל, וסדרת מעדנים חדשה, שבדומה לשאר מוצרי יולו, מכילים שוקולד אמיתי
מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור, משיק לקראת הקיץ, סדרת חליטות צמחים חדשנית, להכנת משקה חליטות קר, המתכתב עם טרנד הבריאות העולמי
ספרייט משיק טעמים חדשים מופחתי סוכר עם 19 קלוריות בלבד (100 מ"ל). שני טעמים מרעננים, מפתיעים: לימון-נענע, שיצטרף בקביעות למדף, ולימון-קיווי, שיושק במהדורה מיוחדת לחודשי הקיץ
גרופר, משקה מוגז טבעי ואורגני, נכנס לקטגוריית המשקאות הקלים ומתכונן לתחרות מול החברות הגדולות, אחרי סבב ראשון של גיוס המונים
סדרת המשקאות המבוססת על פירות וירקות בלבד מעכשיו באריזה משפחתית חדשה וטעם חדש תפוח, סלק, רימון וג'ינג'ר. האג'נדה: פירות, ירקות וזהו
במזג האוויר הנוכחי הדבר היחיד שאפשר לחשוב עליו הוא משקה קר ומרווה. מפעילים מזגן, בוחרים אחת משבע האופציות, לא מתקמצנים על הקרח ומתחילים לשקשק