פרצוף קשוח: KGM טורס מסתער על ישראל במחיר מפתיע
הכירו את הטורס, המצטרף הנוכחי להיצע הדגמים המתחדש של KGM, לשעבר סאנגיונג. עם מימדים של קטגוריה מעליו ומחיר של קטגוריה מתחתיו הוא עם פוטציאל לא רע בכלל
הכירו את הטורס, המצטרף הנוכחי להיצע הדגמים המתחדש של KGM, לשעבר סאנגיונג. עם מימדים של קטגוריה מעליו ומחיר של קטגוריה מתחתיו הוא עם פוטציאל לא רע בכלל
רכב הכביש-שטח 7 מקומות יגיע מעתה גם בגרסה הנעה אחורית בלבד, מאובזרת יותר מה-4x4 הבסיסית. כמה היא עולה ולמי היא מתאימה?
בעולם רכב ששואל רק מה גודל הסוללה ומה זמן ה-0-100, הרקסטון הוא שריד מעידן אחר, עם מנוע דיזל, שלדת סולם והילוך כוח של רכבי שטח אמיתיים. המתחרים המקוריים שלו מזמן במוזיאון או שהתייקרו, מה שהופך אותו יותר נחשק ככל שהוא יותר ותיק
יצרנית הרכב הקוריאנית סאנגיונג, יוצאת לדרך חדשה גם בישראל, אחרי החלפת הבעלות ושינוי השם ל-KGM: רקסטון הוא הדגם העדכני הראשון של היצרנית
בחודשים הקרובים תתחיל מחיקת השם סאנגיונג מדגמי החברה, ובמקומו יופיע השם KG Mobility. מי יהיו הראשונים שגם יקבלו עדכוני עיצוב?
המוסו חוזר לישראל, הפעם בתצורת טנדר 4X4 במידת XXL. בעתיד הקרוב נראה יותר סאנגיונגים על הכביש, בעקבות זכיית החברה במכרז משטרת ישראל. האם טויוטה היילקס ואיסוזו דימקס צריכים לחשוש?
אחרי שזכה במכרז מנהל הרכב הממשלתי לכוחות הביטחון וכפי שפורסם בוואלה, המוסו חוזר גם לשוק העבודה ללקוחות פרטיים: מנוע חזק, אבזור עשיר מחיר אטרקטיבי וחיסרון תמוה אחד
היצרנית הקוריאנית חשפה תמונות ראשונות לגרסה נטולת הפליטות של הג'יפון החדש שלה. לישראל הוא יגיע במחצית השנייה של 2023
הטנדר הקוריאני זכה ביחד עם טויוטה היילקס במכרז מנהל הרכב לכוחות הביטחון. בעקבות הזכייה יחודש הייבוא גם לשוק הפרטי, עם מנוע חזק מהמתחרים ומחיר זול יותר. וכמה הוא יעלה?
עם מחיר בסיס של 250-267 אלף שקלים לרכב שטח שבעה מושבים, רקסטון היה ונשאר הצעה אטרקטיבית מאוד גם אחרי שורת השדרוגים למנוע, ליכולות השטח והבטיחות
החל שיווקו של סאנגיונג רקסטון המחודש. רכב השטח הגדול של היצרנית יגיע עם מנוע חזק מבעבר, אבל מערכות בטיחות מלאות רק ברמת הגימור הגבוהה
היצע הדגמים של סאנגיונג מורכב כולו מג'יפונים ורכב שטח אחד גדול ומצוין, אבל המותג הקוריאני הזה לא ממש הצליח להתרומם בישראל. לקורנדו החדש יש את הכלים לשנות את זה, אבל גם בעיה שלא קשורה אליו
לפני כשנתיים הושק בארץ הרקסטון; אהבנו אותו, אבל לא את בקרת המשיכה. הביקורת עבדה, היבואן פנה לקוריאנים ואלו כיילו מחדש את הבקרה במיוחד לישראל - ברור שלקחנו אותו ראשונים למבחן
מחירו נמוך בכ-100 אלף ש"ח מהמתחרים, אך רכב הכביש שטח החדש של סאנגיונג מרשים לא פחות. הבטיחות שמגיעה לגבהים חדשים, האבזור המפנק והמנוע האמין: רקסטון דור שלוש - עכשיו חדש בישראל
מה הטעם להשוות טנדר 4X4 כנגד "ג'יפ" עירוני קלאסי? הטעם הוא ששניהם עולים 240-245 אלף שקל, כ-100,000 שקלים פחות מכל חלופת שטח סבירה. לשניהם יש מפרט שטח ראוי ולכן, ירדנו דרומה כדי למצוא את ההבדלים
הדור הרביעי של רקסטון מגיע אלינו משופר מאי פעם, במחיר 240,000 שקלים בלבד - עבור רכב 7-מושבים, בעל יכולות שטח מלאות. רקסטון מציע חלופה ייחודית לאייקונים היפאניים ואנחנו יצאנו לבדוק, מה מתחבא מאחורי פער מחירים של 95 עד 140 אלף שקל?
טלקאר הציגה בישראל את רכב הכביש-שטח סאנגיונג רקסטון 2018 עם חידושים בכל החזיתות. המחירים, החל ב-240 אלף שקל
טלקאר החלה לשווק בארץ את סאנגיונג טיבולי XLV, גרסה מוארכת ושימושית יותר מהקרוסאובר העירוני. בחרטום מנוע טורבו דיזל והמחיר, החל ב-128,900 שקלים
יש החושבים שכדי לטייל בשטח חייבים להשקיע 350,000 שקלים, אבל האמת היא שאפשר להסתפק גם בעשירית מהסכום; בין האופציות הטובות נמצא את יונדאי טראקאן, קיה סורנטו וסאנגיונג רקסטון
סאנגיונג תציג את הרקסטון החדש בתערוכת הרכב בסיאול בסוף השבוע. ימשיך להוות אלטרנטיבה בעולם רכבי הפנאי שטח עם משקל מופחת, מנועים משודרגים ומראה חיצוני מעודכן. בישראל בשנה הבאה
סאנגיונג תחליף את הרקסטון המזדקן ברכב חדש שישמר את יכולות השטח שלו, מונע באמצעות יחידת דיזל אנרגטית. שיפורים גם בעיצוב חלל הפנים והנדסת האנוש
רקסטון לא עבר שינויים גדולים מאז הוצג ב-2001, ואולי טוב שכך? בעולם בו נכחדים רכבי שטח אמיתיים, טוב לראות אנטי-גיבור המשרג שרירים חדשים, מתחת למכסה המנוע ב-227,000 שקלים 'בלבד'
סאנגיונג תחשוף בתערוכת ז'נבה שני כלי רכב רעיוניים המבשרים על התפתחות המותג כלפי החוג המשפחתי. דגם 7 מושבים? בהחלט, וגם קונספט היברידי על הפרק
סאנגיונג טיבולי הגיע לישראל ונכנס מיד לקרב בקבוצת הקרוסאוברים הקטנים והפופולאריים. עם מנוע 1.6 ותיבה אוטומטית, אבזור עשיר, תא נוסעים מרווח ומחיר של 119,900 שקל, הוא צפוי לנגוס בכל המתחרים
סוזוקי ויטארה, מאחוריך. שחקן חדש וחשוב נכנס אל קבוצת הקרוסאוברים הקטנים - הטיבולי של סאנגיונג. יציע מבנה קשוח וגבוה, אבזור עשיר, מנוע בנזין ותיבה אוטומטית עם 6 הילוכים בתמורה ל-119,900 שקל
סאנגיונג נכנסת לראשונה לנישה של ניסאן ג'וק וגם של סוזוקי קרוסאובר ומצהירה שבחרה בשם כדי להוכיח שזו לא רק מכונית חדשה אלא דרך חדשה עבורה. יצאנו לבדוק אם היא מקיימת את ההבטחה
הטיבולי הוא מרכבי הפנאי החשובים ביותר של סאנגיונג בשנים האחרונות. יתחרה בקבוצת הקרסואוברים העירוניים מול ניסאן ג'וק ורנו קפצ'ור. יגיע לישראל בעתיד
הטיבולי החדש יתחרה בקבוצת הקרוסאוברים העירוניים מול ניסאן ג'וק, רנו קפצ'ור וחבריהם. בכורה רשמית בתערוכת ז'נבה
סאנגיונג טיבולי יהפוך לאחר מכלי הרכב המבוקשים ביותר של היצרן הקוריאני בשנים הקרובות. ישווק עם מנוע דיזל ותיבת הילוכים אוטומטית
ב-15 למרץ ייסגר נחל ראש פינה לתנועת רכבי שטח; יצאנו להיפרד מח?ל?ק?ת אלוהים הקטנה, אבל גילינו שהפרידה בכלל לא עצובה, ואולי אפילו, פתיחה של עידן טוב יותר?
סאנגיונג רקסטון המחודש הוא רכב השטח 'האמיתי' הזול ביותר בישראל; השאלה המתבקשת היא, על אילו יכולות ותכונות אנו נדרשים לוותר, בבואנו לבחור באופציה הקוריאנית?
הרקסון המחודש יוצע בישראל עם מנוע 2.0 ל' טורבו דיזל, הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית. המחירים, החל מ-225 אלף שקלים
סאנגיונג מקווה לפתח את פלח הקרוסאוברים ותציג גרסת פנאי רעיונית מעל קורנדו שתשאף לשדוד לקוחות מיונדאי וקיה אם תגיע לייצור. המאבק בדרום קוריאה מתחמם
סאנגיונג תחשוף בתערוכת פרנקפורט קונספט לרכב פנאי חדש העונה לשם XUV1. האם יהיה כסף למימוש הרעיון?
עובדים לשעבר של יצרנית הרכב הקוריאנית, השתלטו על מפעל החברה חמושים באמצעי לחימה כאות מחאה לפיטורם
יבואנית רכבי סאנגיונג לישראל 'טלקאר' מודיעה על כוונותיה לשווק את רכב הפנאי C200 בקבוצת רישוי 4. מחירו הסופי טרם נקבע
הקוריאנית מגיעה לפריז עם ה-C200 קונספט, רכב פנאי שיש בו הכול חוץ מסאנגיונג. העיקר שחושבים על הסביבה
סאנגיונג, יצרנית המכוניות הקוריאנית, רוצה לכבוש את העולם. תציג 20 דגמים חדשים ב-5 השנים הקרובות