נוסעים בנטל: השוואתי קרוסאוברים 7 מקומות
מוסף הרכב של וואלה ומעריב: במדינה ברוכת ילדים, כלי רכב בעלי 7 מושבים הם לא בגדר "טוב שיהיה" אלא כורח של ממש לשינוע משפחתי בהרכב מלא. הפגשנו שלושה מהם כדי להבין מי שווה את הכסף ולמה
מוסף הרכב של וואלה ומעריב: במדינה ברוכת ילדים, כלי רכב בעלי 7 מושבים הם לא בגדר "טוב שיהיה" אלא כורח של ממש לשינוע משפחתי בהרכב מלא. הפגשנו שלושה מהם כדי להבין מי שווה את הכסף ולמה
במחיר זול מבעבר, עם מימדים נדיבים, מראה מרשים, אבל עם כמה נקודות שהופכות אותו לחריג בקטגוריה שלו - KGM רקסטון בגרסת ה-2X4 רוצה חלק מהעוגה
רכב הכביש-שטח 7 מקומות יגיע מעתה גם בגרסה הנעה אחורית בלבד, מאובזרת יותר מה-4x4 הבסיסית. כמה היא עולה ולמי היא מתאימה?
עם מחיר בסיס של 250-267 אלף שקלים לרכב שטח שבעה מושבים, רקסטון היה ונשאר הצעה אטרקטיבית מאוד גם אחרי שורת השדרוגים למנוע, ליכולות השטח והבטיחות
החל שיווקו של סאנגיונג רקסטון המחודש. רכב השטח הגדול של היצרנית יגיע עם מנוע חזק מבעבר, אבל מערכות בטיחות מלאות רק ברמת הגימור הגבוהה
איך אפשר להשוות שתי מכוניות עם פער מחירים גדול כל כך, 276,000 שקלים מול 400,000? יצאנו לראות "איפה הכסף?" ולאחר יום ארוך גילינו, כי אף אחד לא פראייר
לפני כשנתיים הושק בארץ הרקסטון; אהבנו אותו, אבל לא את בקרת המשיכה. הביקורת עבדה, היבואן פנה לקוריאנים ואלו כיילו מחדש את הבקרה במיוחד לישראל - ברור שלקחנו אותו ראשונים למבחן
רכב השטח הקוריאני מנסה לקרוץ ללקוחות מתוחכמים ומפונקים, בעזרת גרסה מאובזרת ואלגנטית יותר מגרסת הבסיס. השדרוג מוחשי, אבל עליית המחיר מקרבת אותו לטויוטה לנד קרוזר
מחירו נמוך בכ-100 אלף ש"ח מהמתחרים, אך רכב הכביש שטח החדש של סאנגיונג מרשים לא פחות. הבטיחות שמגיעה לגבהים חדשים, האבזור המפנק והמנוע האמין: רקסטון דור שלוש - עכשיו חדש בישראל