טויוטה קאמרי בנהיגה ראשונה: תחרות לחשמליות שתיכף מתייקרות
כבר יותר מ-40 שנים שטויוטה מייצרת את הקאמרי על בסיס מתכון מוכר ומצליח. האם בעולם שמעריץ ומחקה את טסלה מודל 3 גם היא צריכה להשתנות?
כבר יותר מ-40 שנים שטויוטה מייצרת את הקאמרי על בסיס מתכון מוכר ומצליח. האם בעולם שמעריץ ומחקה את טסלה מודל 3 גם היא צריכה להשתנות?
מוסף הרכב של וואלה ומעריב: כולם רצים לחשמל? לא כאן. הפגשנו שלושה קרוסאוברים קטנים בעלי הנעה היברידית שמבטיחים לשלב בין הפוזה של הגובה לחיסכון במשאבה ואף מילה על חרדת טווח
הדלק מתייקר, המדינה מטילה מסים חדשים על חשמליות ורבים שוקלים לעבור להיברידיות משומשות. רק ששם מחכה לכם יום אחד החלפת סוללה. כמה תשלמו, איך אפשר להאריך את האחריות, ועוד חלופה מעניינת שתחסוך לכם הרבה כסף
האם דווקא גרסת הביניים היא המאוזנת ביותר מבין גרסאות הקרוסאובר היפני? וגם: למה חשוב מאוד הגבול הדק בין מתוחכם למתחכם, במה הוא דומה למרצדס ולמה כמו בחיים חיסכון אמיתי מגיע רק מעבודה?
הדור השני של הקרוסאובר הקוריאני הקטן ימשיך את ההיצע של הדור הנוכחי מבחינת יחידות הנעה. אבל ישדרג את תא הנוסעים והטווח בגרסאות החשמלית. מתי כאן? התשובה בפנים
לפני 10 שנים ניסאן הייתה בחזית התעשייה עם הליף החשמלית והלכה מחיל אל חיל עד שהתחילה לדרוך במקום ודי נעלמה מהמשחק. עכשיו היא חוזרת עם אסטרטגיה חדשה ונשק טקטי בשם ג'וק היברידי
עם הזינוק במחירי הדלק בחצות, יצאנו לבדוק מה עשו התמורות ברבעון הראשון של 2022 לשוק המשומשות ההיברידיות והחשמליות. אתם תופתעו לשמוע שגם שם אתם תשלמו ביוקר?
הקרוסאובר הקומפקטי של לקסוס שיפר את כל הסעיפים הקריטיים שהיה צריך לטפל בהם ביחס לדור היוצא. האם זה הפך אותו למושלם? על מה מבקשים פה 290 אלף שקלים
לקסוס LS היא מסוג המכוניות שהרושם שהיא עושה עליך במטרים הראשונים ואחרי כמה מאות קילומטרים כמעט ולא משתנה. אצל מכוניות מסוימות זה איום ונורא, אצל האחרות זה קסם. לאיזה צד היא שייכת?
טויוטה קאמרי קיבלה מתיחת פנים וזה בסדר גמור שאתם לא מצליחים להבחין בשינויים אצלה, זה בדיוק מה שהיא רוצה שהלקוחות שלה ייראו - את אותו הדבר שהם מכירים ואוהבים מהדגם הזה
מכוניות סופר-מיני נוטות להתחפש למכוניות משפחתיות, גדולות יותר. טויוטה יאריס, בטח בגרסת העל ההיברידית ("פרמייר אדישן"), מתחפשת דווקא למכונית עירונית אקסטרה. רגע, זה טוב או רע?
יבואנית יונדאי משיקה את יונדאי סונטה הייבריד החדשה. הדור החדש ינסה למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הנוהרים לג'יפונים והקרוסאוברים עם אבזור, טכנולוגיה ופאר מעולמות הפרימיום. המחיר: החל מ-182 אלף שקלים
כבר ארבעה דורות שהונדה ג'אז משחקת לכולם בראש עם מכונית קטנה מבחוץ וגדולה מבפנים. בדור הזה היא שימושית, מרווחת, חסכונית, נוחה ומאובזרת יותר - אבל כל זה מגיע עם תג מחיר שישאיר אותה ייחודית בנוף
הדור הרביעי של המיקרוואן של הונדה חוזר להנעה ההיברידית, שומר על תצורת חלל גדול באריזה קטנה, מוסיף מלוא החופן מערכות בטיחות, היעדר מתחרות יקל עליה, אבל המחיר ממש לא זול
מזראטי הציגה גרסה היברידית למכונית הסאלון הספורטיבית שלה הגיבלי. אלא קריאה שנייה ושלישית של מה בעצם יש שם כבר די מוציאה את הרוח מהמפרשים. אצלנו לקראת סוף השנה
עם יונדאי קונה, מצליח הדגם להרוג שתי אבנים בציפור אחת. גם להציג את הקרוסאובר המעוצב בגרסה חסכונית וגם לקרוץ לציי הרכב. ולמרות שהמנוע היה הפאנץ' שאהבנו לאהוב בו, זה עדיין רכב מצוין
אין עוד קונצרן רכב בעולם שהצליח לחשמל כמעט את כל דגמיו כמו שהצליחה קבוצת PSA, ועוד בלו"ז קצרצר. טעימה ראשונה מעוד שני דגמים היברידיים נטענים חדשים: 508PHEV ו-3008PHEV, שממשיכים את התנופה החשמלית בכל החזיתות
אפשר לספור על כף יד אחת את המכוניות שהפכו לאמת מידה בקבוצתן מהרגע הראשון שבו הופיעו ונשארו כאלו גם עשרות שנים אחר כך. ב.מ.וו סדרה 3 היא אחת כזו. הדור החדש עושה את זה?
את טיוטה פריוס כולם מכירים, אבל עכשיו לאם כל ההיברידיות יש גם גרסה נוספת, כזו שאפשר לטעון משקע החשמל ולעשות כמה עשרות קילומטרים ללא שימוש במנוע הבנזין. למי זה טוב ובכמה כסף?
טויוטה פריוס חוזרת להימכר בישראל. טעינה של שלוש שעות משקע ביתי מספקת 45 ק"מ חשמליים, ובסיומם היא נוסעת ככל פריוס היברידית. המחיר: 165 אלף שקלים
שלוש שנים אחרי ההצגה שלה, יונדאי איוניק מקבלת רענון בדמות מתיחת פנים חיצונית ופנימית. אחרי השנים של הטבת מס מפנקת, היא הפעם תצטרך לעבוד הרבה יותר קשה כדי להמשיך להצליח
רק 10 מכוניות טויוטה פריוס נמכרו בישראל בשנת 2004, שמנו על אחת מהן יד והפגשנו אותה עם אחת חדשה לגמרי כדי לבדוק כמה רחוק היא נסעה. רוצים לנחש מי הייתה חסכונית יותר? יש לנו הפתעה
מרצדס C ההיברידית, אחד ממנועי הצמיחה של המותג בישראל חוזרת לאולמות התצוגה עם הדור השני של מערכת ה-PHEV. המחיר: החל מ-336 אלף שקלים
יונדאי איוניק מתחילה להימכר בגרסה מתוחת הפנים שלה, עם שינויי עיצוב קלים ואבזור נוסף. תשווק בשתי רמות גימור במחיר של החל מ-138 אלף שקלים
קבלו את הפיוראיטליה ברלינטה, שמשלבת מנוע V8 בנפח 5.0 ליטרים ומנועים חשמליים להספק של 965 כ"ס. התאוצה: 2.7 שניות ל-100 קמ"ש. המחיר: 465 אלף יורו לפני מיסים
יונדאי הציגה את הסונטה ההיברידית החדשה. גולת הכותרת של המכונית, גג בעל פאנלים סולריים לטעינת המכונית בזמן עמידה בשמש וניהול תיבת הילוכים חדשני ומתקדם. תגיע אלינו? תלוי במיסים
פורד רוצה לחשמל את העתיד, ובמפגן כוח אדיר חשפה שלל מערכות הנעה חשמליות והיברידיות-נטענות. חלקן לא רלוונטיות לישראל בשלב זה, חלקן מאוד רלוונטיות אלינו
בדור ה-12 שלה, טויוטה קורולה רוצה לפרוץ החוצה מהזיהוי המוכר והאוטומטי שלה כמשפחתית להמונים. אז היא מצטיידת בפלטפורמה החדשה של טויוטה, משפרת את יחידת ההנעה ומתלבשת יפה. זה הדייט הראשון שלנו איתה
כיצד תשפיע נוסחת החישוב החדשה להטבות מס על כלי רכב היברידיים על שוק הרכב בישראל ועל זיהום האוויר בכבישים שלנו?
קרינה בלתי מייננת נמצאת בהרבה מכשירי חשמל שסביבנו, וכן - גם במכונית היברידית. האם היא מסוכנת ועד כמה מכונית היברידית חסכונית ויעילה? 10 שאלות שהתשובות עליהן יסבירו לכם הכול על מכונית המחר
גרסת הפלאג אין ההיברידית של פורשה מצטרפת להיצע הגרסאות של הכביש-שטח הספורטיבי ומביאה לא רק 462 כ"ס, טכנולוגיה מתקדמת והמון אבזור, אלא גם תג מחיר ירוק במיוחד. אלו 5 דברים שאתם צריכים לדעת עליו
מרות מס רכבי היוקרה, שהוטל על ידי לפיד ב-2013, מכירות רכבי היוקרה בישראל זינקו ב-83%. באוצר יתקשו לבטל את הטבת המס לרכבי יוקרה היברידיים, אך מאמינים שהדבר יתבטל ממילא לאור תקני הפליטה החדשים באירופה
העליה המטאורית במכירת כלי רכב היברידיים מגלמת בתוכה, אולי גם בשורה כלכלית למי שהנסועה שלו מחייבת לבצע קיצוצים בהוצאות השנתיות. אבל למי זה באמת משתלם?
יונדאי סונטה ההיברידית עברה רענון חיצוני, פנימי וחשמלי. האם אחת אחרונות המשפחתיות הגדולות שעדיין מנהלות קרב מאסף מול הג'יפונים מצליחה להישאר אטרקטיבית? יצאנו לסיבוב מקומי
האלטרנטיבה ההיברידית של ב.מ.וו בקבוצת הסאלון היא לא רק מכונה משובחת לעילא ולעילא, היא גם אחת מהעסקאות היותר טובות שאתם יכולים לעשות היום בקטגוריה שלה. על ספורטיביות, חשמל, חיסכון במשאבה ובכיס
לקס מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל משיקה היום את ספינת הדגל החדשה של לקסוס. מנועי בנזין ובנזין חשמל חזקים וכמובן רשימה ארוכה של אביזרי פינוק ונוחות. המחיר: החל מ-795 אלף שקלים
שר האוצר האריך את הצו עד סוף 2019, לפיו שיעור המס המושת על רכב היברידי בדרגת זיהום 1 או 2 יעמוד על 30% מס קניה. רכב חשמלי ימוסה בגובה 10%
כפי שחזינו כאן כבר בעבר, האוצר לא צפוי להאריך את הטבות המס על רכב היברידי ופלאג-אין - ובכך יעמיק את העיוותים התחרותיים בשוק הרכב. מדוע בעולם משנים את מדיניות המס על כלי רכב מהסוג הזה, ועל מה בדיוק מכסה "עלה התאנה הירוק"?
140 קמ"ש על חשמל, מכונית שמסתגלת לנהג ומערכת שמונעת תאונה עם הולכי רגל בלי לסטות מהנתיב, שימשה קדמית שהיא מסך מולטימדיה וטביעת אצבע שמחליפה את המפתח המוכר. מהטכנולוגיות שהוטמעו בלקסוס LC500 ועד לחידושים שמחכים על מהדף: קבלו את הפיתוחים של עולם הרכב
עם הספק משולב של 374 כ"ס מצד אחד, אבל עם יכולת תנועה חשמלית על בסיס טעינה משקע ביתי, אודי Q7 בגרסת ה-e-tron מצטרף לקבוצת הפרימיום הירוקה. המחיר, החל מ-540 אלף שקלים
אנחנו רגילים לראות טכנולוגיה שמחלחלת ממכוניות יוקרה למכוניות עממיות, הפעם הכיוון הוא הפוך, הטכנולוגיה ההיברידית מגיעה מלמטה למעלה. מרצדס C קלאס מציעה תדמית יוקרתית, ביצועים מצוינים ואבזור רב, יחד עם מנוע היברידי ואפשרות טעינה
הונדה תחשוף יורשת למשפחתית ההיברידית אינסייט בשנה הבאה. גם טנדר עם מערכת הנעה אקולוגית נמצא בדיונים מתקדמים. "חלק נכבד מכלי הרכב שלנו יהיו חשמליים או היברידיים"
אודי הציגה בתערוכת דטרויט את רכב הפנאי הרעיוני Q8 עם מערכת הנעה היברידית ושפת עיצוב מודרנית. בהמשך 2017, אודי SQ5 הספורטיבי עם מנוע בנזין יוצא לדרך
במשך שבעה דורות, טויוטה קאמרי הייתה שם נרדף לקניה הגיונית ומיושבת. בדור השמיני שלה היא רוצה לגרום לאנשים לרצות אותה
כלמוביל החלה לשווק בישראל את מתחרת טויוטה פריוס - יונדאי איוניק הייבריד המשפחתית, מצוידת מנוע כלאיים חסכוני, בטיחות מרשימה וצמד רמות אבזור. המחיר, החל ב-135,900 שקלים
קיה נירו נראה שתפור על הלקוח הישראלי; מצד אחד מראה של קרוסאובר ומצד שני תדמית ידידותית לסביבה. האם הוא מקיים את ההבטחה?
יבואנית דגמי ב.מ.וו דלק מוטורס הקימה בישראל את חטיבת המכוניות החשמליות, ותחל לשווק מספר דגמים בהם ה-i3, ה-i8 וסדרות היברידיות. המחיר ל-i3 יחל ב-250 אלף שקלים
הצעת החוק שמתקנת את המיסוי על קבלת רכב היברידי מהעבודה, לא מצליחה לטפל בבעיה האמיתית של העיוות במס - תשלום של 2.48 אחוז ממחיר הרכב ה"רשום" ולא זה האמיתי שמשקף את ההנחה הענקית שמקבלות חברות ציי הרכב
ההתקיירות הייתה אמורה לצאת לפועל בשבוע הבא. שר האוצר חתם על הצו המאריך את תוקף הטבת המס של כ-50% על רכב היברידי בשנה נוספת
חברת אימפריה הבלגית קיבלה מכת חשמל וחזרה לחיים. תשווק מכונית ספורט היברידית בעלת חזות קלאסית ו-343 כ"ס. רטרו-אקולוגי? נשמע טוב