ניסאן אקסטרייל הייבריד במבחן: ילד סנדוויץ'
האם דווקא גרסת הביניים היא המאוזנת ביותר מבין גרסאות הקרוסאובר היפני? וגם: למה חשוב מאוד הגבול הדק בין מתוחכם למתחכם, במה הוא דומה למרצדס ולמה כמו בחיים חיסכון אמיתי מגיע רק מעבודה?
האם דווקא גרסת הביניים היא המאוזנת ביותר מבין גרסאות הקרוסאובר היפני? וגם: למה חשוב מאוד הגבול הדק בין מתוחכם למתחכם, במה הוא דומה למרצדס ולמה כמו בחיים חיסכון אמיתי מגיע רק מעבודה?
במעבר שלה להנעה חשמלית, ניסאן מתחילה בהסבה של הדגמים הקיימים להנעה חשמלית-היברידית, אבל הפעם בסגנון שונה מהרגיל - היברידי טורי. מה זה אומר ואיך זה נוסע? המשיכו לקרוא
הדור הרביעי של ניסאן אקסטרייל כבר כאן, מסמן כיוון חדש לקרוסאובר 7 המושבים היפני, עם גרסת בנזין וגרסאות היברידיות עם מנגנון הנעה ייחודי. ואיך הוא ביחס לרף המחיר החדש של הקטגוריה, 200 אלף שקל?
הדור החדש של לקסוס RX החל היום להימכר בישראל בשלוש גרסאות הנעה. היברידית בסיסית והיברידית שרירית וכן גרסת פלאג אין. אלו כל המחירים המפתיעים והפרטים
הקרוסאובר הקטן של יונדאי, הקונה שנעדר מהשוק המקומי מאז הוצגה מתיחת הפנים חוזר בגרסה מעודכנת, אלו השינויים ועדכוני המחיר
לטויוטה סיינה יש את כל מה שלקוחות אוהבים ומצפים למצוא במיניוואן גדול פלוס בונוס ענק על המתחרים: ההנעה ההיברידית וצריכת דלק פנטסטית. זול הוא לא, אבל האדמו"ר מגור כבר קנה אחד
טויוטה קאמרי קיבלה מתיחת פנים וזה בסדר גמור שאתם לא מצליחים להבחין בשינויים אצלה, זה בדיוק מה שהיא רוצה שהלקוחות שלה ייראו - את אותו הדבר שהם מכירים ואוהבים מהדגם הזה
לדגם הקומפקטי של מרצדס מצטרפת גרסת פלאג אין הייבריד. לאחיות הגדולות של ה-A קלאס הקומבינציה הזו עשתה פלאים. אז למה זה פשוט לא עובד אצל האחות הקטנה?
לא משנה כמה כסף יש לך, עם תג מחיר שנושק למיליון שקלים לפני תוספות ועובר אותו בהרבה אחריהן, אף אחד לא קונה את הפורשה פאנמרה 4S E-Hybrid כדי לחסוך, בטח לא כדי לחסוך דלק
הדור החדש של קיה סורנטו הגיע לישראל ולראשונה ישווק עם מנוע בנזין, דיזל, הייבריד ופלאג אין הייבריד. התייקרות בדגם הבסיס והמון אבזור בטיחות
למפגש הזה התייצבו שתי מכוניות מצוינות, לא פחות מכך. האחת הביסה במשך שנים כל יריבה בזכות האיכות והשימושיות, השנייה ניצלה הטבת מס לחדור לסגמנט הקשוח הזה. מי חזרה הביתה עם מדליה?
מזראטי הציגה גרסה היברידית למכונית הסאלון הספורטיבית שלה הגיבלי. אלא קריאה שנייה ושלישית של מה בעצם יש שם כבר די מוציאה את הרוח מהמפרשים. אצלנו לקראת סוף השנה
מיצובישי לקחה את האאוטלנדר שלה בגרסת ה-PHEV ההיברידית נטענת השקע למקצה שיפורים והחזירה אותו טוב וחסכוני יותר מאי פעם. למי הוא מתאים, איך הוא נוסע ומי יכול לשכוח מתחנות דלק לחודש?