בקשה לתביעה ייצוגית: האם במיצובישי אאוטלנדר יש פגם ייצור מטריד?
בבקשה לאישור תביעה ייצוגית שהוגשה לאחרונה, מציפה מה שנראה כמו תקלה סדרתית במיצובישי אאוטלנדר החדש הגורמת למכסה המנוע לרעוד בצורה מוגזמת. היבואנית מזמינה את הלקוחות לבדיקה
בבקשה לאישור תביעה ייצוגית שהוגשה לאחרונה, מציפה מה שנראה כמו תקלה סדרתית במיצובישי אאוטלנדר החדש הגורמת למכסה המנוע לרעוד בצורה מוגזמת. היבואנית מזמינה את הלקוחות לבדיקה
מיצובישי אאוטלנדר מנסה להגן גם בדור הנוכחי על מעמדו כרב מכר, אבל הפעם התחרות קשה יותר. בפלח המחירים העליון הוא פוגש את פולקסווגן טיגואן אולספייס. יש לנו חדשות רעות לשניהם
להיט המכירות של מיצובישי הוחלף בדגם חדש לחלוטין, משודרג מפגוש עד פגוש. בטווח מחירים בין 179,000 ל-225,000 שקלים, איזה חותם הוא יטביע בשוק הרכב המבעבע?
לדור הרביעי של מיצובישי אאוטלנדר יש נעליים גדולות מאוד להיכנס אליהן. במיוחד מבחינת ההצלחה לה זכה קודמו. המימדים גדלו, המנוע חדש וסוללת מערכות בטיחות יסייעו לו במלאכה
מיצובישי אאוטלנדר החדש יתבסס על ניסאן אקסטרייל ויוסיף להציע 7 מושבים, אבל בכל שאר ההיבטים הוא מזנק קדימה
המהפיכה האנרגטית מתרחשת אל מול עינינו ולכן יצאנו לבדוק, מי חוסך לנו דלק וחשמל בטכנולוגיות השונות? מי חסכוני יותר, מי זריז יותר? ואת מי ניקח הביתה?
שיתוף פעולה בין יבואנית מיצובישי לרשת החניוניונים אחוזת החוף יאפשר לבעלי אאוטלנדר PHEV חניה וטעינה חינם בחניון גולדה בתל אביב
רכב הפנאי של מיצובישי הגיע לישראל לאחר מתיחת פנים משמעותית. ביצועים וטווח משופרים לצד ירידה במשך הזמן לטעינה ומחיר שהוזל ב-5,000 שקלים
גרסת הנעה כפולה עם שבעה מושבים ברמת גימור בסיסית נוספה להיצע של מיצובישי אאוטלנדר. המחיר: 180 אלף שקלים יקר יותר ב-10,000 שקלים מהגרסה המקבילה
מיצובישי אאוטלנדר מגיע לישראל אחרי עוד מתיחת פנים לדגם. העדכונים החשובים: יותר אבזור, יציאות מיזוג למושב האחורי וסט רחב של מערכות בטיחות מתקדמות. המחיר: החל מ-158 אלף שקלים
עם יכולת טעינה מהשקע הביתי וטווח של עשרות קילומטרים בכוח החשמל בלבד, מיצובישי אאוטלנדר PHEV הוא כלי רכב שיכול להשאיר את העולם נקי יותר וגם את הוצאות הדלק המשפחתיות. אבל האם הוא שווה 210 אלף שקלים?
רכבי השטח הרכים קנו לעצמם מעמד לגיטימי בשוק הישראלי. אז מה עדיף, 7 מושבים מיפן, או עיצוב אמריקני מוחצן?