מבחן ראשון: פיג'ו 3008 PHEV
בתוך גל החשמלי ששוטף את ההיצע של PSA, מגיע אלינו ה-3008 בגרסת PHEV שמבטיחה ומקיימת חסכון מופלג בדלק יחד עם ביצועים מעולים. אבל בפועל תצטרכו ממש להתאמץ כדי להצדיק אותו
בתוך גל החשמלי ששוטף את ההיצע של PSA, מגיע אלינו ה-3008 בגרסת PHEV שמבטיחה ומקיימת חסכון מופלג בדלק יחד עם ביצועים מעולים. אבל בפועל תצטרכו ממש להתאמץ כדי להצדיק אותו
פיג'ו הציגה את מתיחת הפנים ל-3008. בעוד המנועים ותיבות ההילוכים נותרו ללא שינוי, העיצוב עודכן כדי להתאים למראה העדכני של החברה ומערכות הבטיחות המתקדמות מזנקות קדימה
פיג'ו מזנקת בכוח למירוץ החימוש החשמלי והפלאג אין. הפעם עם שלושה קלפים שהגיעו ארצה, ה-3008 בגרסת פלאג אין הייבריד עם 225 או 300 כ"ס וגרסה חשמלית לחלוטין של ה-2008
אין עוד קונצרן רכב בעולם שהצליח לחשמל כמעט את כל דגמיו כמו שהצליחה קבוצת PSA, ועוד בלו"ז קצרצר. טעימה ראשונה מעוד שני דגמים היברידיים נטענים חדשים: 508PHEV ו-3008PHEV, שממשיכים את התנופה החשמלית בכל החזיתות
המהפיכה האנרגטית מתרחשת אל מול עינינו ולכן יצאנו לבדוק, מי חוסך לנו דלק וחשמל בטכנולוגיות השונות? מי חסכוני יותר, מי זריז יותר? ואת מי ניקח הביתה?
גרסת הקצה של הקרוסאובר הצרפתי התחדשה בתיבת 8 הילוכים, ובמנוע המכוונן להיות עוד יותר חסכוני. יצאנו צפונה כדי למצוא את ההבדלים
עבור מי שאינו מסתפק בקרוסאובר 'כמו כולם', לקחנו למבחן את הגרסאות המפנקות והחזקות, של שניים ממובילי הקטגוריה. חזרנו עם מנצח ועם מחשבות על מוטוריקה ותדמית, נחשקות וסחירות
פיג'ו 3008 קיבל מנוע 1.2 ליטר, שלושה צילינדרים טורבו, תיבת הילוכים חדשה עם 8 הילוכים, ותג מחיר תחרותי. סיבות מספיק טובות כדי לערוך לדגם מבחן בזק
חברת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל מודיעה על תחילת שיווק רמת הגימור "פרימיום" הבכירה, מנוע 180 כ"ס, אבזור עשיר ומערך בטיחות מתקדמת מלא. המחיר: 184 אלף שקלים
הקרוסאוברים האסיאתיים שוטפים את הארץ, אבל גם לנציגים האירופאיים יש מה לומר. לקחנו למבחן את 3008 הצרפתי וטיגואן הגרמני. מי יהיה אלוף אירופה?
בהתמודדות יותר מראויה, מול מתחרות כמו אלפא רומיאו ג'וליה, מרצדס E קלאס, טויוטה CHR וגם וולוו S90 בסופו של דבר היה זה פיג'ו 3008 שלקח את תואר מכונית השנה 2017. שמפניה לכולם