המכונית הלאומית: מי האחת שהישראלים באמת התנפלו עליה ב-2021?
שנת 2021 לא נראתה כמו שום שנה קודמת ואנחנו לא מדברים על הקורונה, אנחנו מדברים על שוק הרכב הישראלי שזינק השנה למספרים כמותם לא ראינו מעולם. אבל יש מכונית שהכתה את כל התחזיות והיא...
שנת 2021 לא נראתה כמו שום שנה קודמת ואנחנו לא מדברים על הקורונה, אנחנו מדברים על שוק הרכב הישראלי שזינק השנה למספרים כמותם לא ראינו מעולם. אבל יש מכונית שהכתה את כל התחזיות והיא...
הדור החמישי של ראב4 מקבל הנעה היברידית-נטענת; הוא חוסך דלק וזיהום, ומפתיע לטובה בסעיף ביצועי המנוע. אבל כמה צריך לחסוך כדי להצדיק 255 אלף שקלים?
הגרסה הבכירה ביותר של טויוטה ראב4, רב המכר של היצרנית תציע שילוב של טווח חשמלי מוצהר של 75 ק"מ עם תאוצה של מכונית ספורט. המחיר: 255 אלף שקלים
בכנס הטכנולוגי העולמי של טויוטה ולקסוס ל-2020 חושפות החברות את החזון שלהן לחמש ואף עשר השנים הבאות בתחומי התחבורה החכמה, ההנעה, וכן, גם ההנאה. מה יגיע אלינו?
המהפיכה האנרגטית מתרחשת אל מול עינינו ולכן יצאנו לבדוק, מי חוסך לנו דלק וחשמל בטכנולוגיות השונות? מי חסכוני יותר, מי זריז יותר? ואת מי ניקח הביתה?
הדור החמישי של ראב4 השתפר ביחס לדגם היוצא, אבל מעל סגולותיו הטכנולוגיות מרחפת שאלה קיומית - כיצד ישפיע עליו צמצום הטבות מס קנייה על מכוניות היברידיות? האם יהיה זה סופו של מקלט המס הירוק?
טויוטה ישראל פרסמה את מחירי וגרסאות הדגמים החדשים אותם היא עתידה להשיק בישראל במהלך שנת 2019. התחזית: התחזקות משמעותית של תחום ההיברידיות
טויוטה חשפה הלילה בסין את גרסת הסדאן של הקורולה החדשה ואת הראב4. הנעות חלופיות, השקעה בבטיחות ואבזור עשיר. שני הדגמים צפויים להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2019