נהיגה ראשונה: טויוטה יאריס קרוס
טויוטה יאריס קרוס ייכנס בחודש הבא לסגמנט הרותח ביותר של קרוסאוברים קטנים. רגע לפני, יצאנו לפגוש אותו בחו"ל ולהבין האם יש למתחרים ממה לחשוש
טויוטה יאריס קרוס ייכנס בחודש הבא לסגמנט הרותח ביותר של קרוסאוברים קטנים. רגע לפני, יצאנו לפגוש אותו בחו"ל ולהבין האם יש למתחרים ממה לחשוש
למרות שהמכוניות עצמן עדיין לא פה, יבואנית טויוטה מתחילה לשווק את היאריס קרוס בישראל. הבסיס הוא יאריס, אבל המימדים נדיבים יותר. כמה יעלה ועם איזה מנוע?
מכוניות סופר-מיני נוטות להתחפש למכוניות משפחתיות, גדולות יותר. טויוטה יאריס, בטח בגרסת העל ההיברידית ("פרמייר אדישן"), מתחפשת דווקא למכונית עירונית אקסטרה. רגע, זה טוב או רע?
הדור הרביעי של הסופר מיני של טויוטה, לוקח את המכונית הקטנה של החברה למחוזות חדשים. עם עיצוב דרמטי וספורטיבי, גדילה במימדים הפנימיים, יחידות היברידיות מתקדמות, מערכות בטיחות חדשות ומחיר שמתייקר יחד איתם
כשיאריס עולה על עקבים נולד לראב 4 ול-CHR אח קטן בשם יאריס קרוס. מנוע היברידי והנעה כפולה. תחילת השיווק של הדגם צפויה להתחיל בשנה הבאה, אך צפי ההגעה לישראל טרם ידוע
יבואנית טויוטה מציגה את תוכניותיה ל-2020 ומשיקה את קינטו - מותג הניידות האירופאי בדרך להפיכת טויוטה מחברה לשיווק רכב לחברת ניידות חכמה
בכנס הטכנולוגי העולמי של טויוטה ולקסוס ל-2020 חושפות החברות את החזון שלהן לחמש ואף עשר השנים הבאות בתחומי התחבורה החכמה, ההנעה, וכן, גם ההנאה. מה יגיע אלינו?
טויוטה ישראל פרסמה את מחירי וגרסאות הדגמים החדשים אותם היא עתידה להשיק בישראל במהלך שנת 2019. התחזית: התחזקות משמעותית של תחום ההיברידיות
עם תחרות מצד מכוניות סופר מיני אירופיות איכותיות ורעננות ממנה, טויוטה הייתה חייבת להעניק ליאריס ריענון מקיף. היא עשתה את זה עם מנוע חדש ומתיחת פנים. לקחנו אותה למבחן וחזרנו עם מסקנה מפוצלת