פסיכולוגיה שיווקית: איך אריזות המוצרים בסופר משחקות לכם בראש
קרה לכם פעם שנכנסתם לחנות כדי לקנות דבר ספציפי, ויצאתם עם עגלה מלאה בפריטים שלא היו בתכנון שלכם כלל? כנראה שנפלתם קורבן לשיווק פסיכולוגי. אז איך זה קרה?
קרה לכם פעם שנכנסתם לחנות כדי לקנות דבר ספציפי, ויצאתם עם עגלה מלאה בפריטים שלא היו בתכנון שלכם כלל? כנראה שנפלתם קורבן לשיווק פסיכולוגי. אז איך זה קרה?
הפרק בקופה ראשית על הריברנדינג של הטוסט של גריאני שם זרקור על תהליך רגיש שארגונים רבים בוחרים או נאלצים לעבור כדי להישאר עדכניים, ומדגים במדויק מה לא לעשות. ומה לגבי ברבי?
בין אם מדובר ברכב חדש, חופשה או מצרכים בסופר, תמחור ממלא תפקיד מכריע בתהליך קבלת ההחלטות של הצרכן. אז מהם מודלי התמחור הנפוצים, איך נכון לתמחר מוצרים ושירותים בענפים שונים, ומה חשוב לקחת בחשבון?
הכירו את התמחור הדינמי, השיטה שבזכותה היתם יכולים לחתוך משמעותית את ההוצאה השבועית בסופר, אם מישהו רק היה מיישם. לקראת שבוע הצמבוז (צמצום בזבוז מזון), ד"ר מיכל ביטרמן, מנכ"לית TNS ישראל, בראיון על כשל השוק הכי גדול בארץ ומיליארדי שקלים ששוכבים על הרצפה
בתי עסק וענפים רבים עוברים לשיטת "תמחור דינמי" - לפיה משתנה מחיר המוצר או השירות באופן תמידי על פי הביקוש וההיצע. כך מחיר הטקילה שתשתה תלוי במה שותים חבריך וכניסה לפארק תהייה זולה יותר בימי חול