פיקוד העורף: תחנות הקו האדום יסגרו בלילה, אין בהן צורך כמקלט
חוסר תיאום: יום אחרי שמשרד התחבורה הודיע על פתיחת התחנות התת קרקעיות 24/7 כמקלט בזמן אזעקה, הוחלט בצה"ל לסגור אותן בשעות הלילה
חוסר תיאום: יום אחרי שמשרד התחבורה הודיע על פתיחת התחנות התת קרקעיות 24/7 כמקלט בזמן אזעקה, הוחלט בצה"ל לסגור אותן בשעות הלילה
למרות ההערכות ל-250 אלף נוסעים ביום, הודתה שרת התחבורה כי רק "עשרות אלפים נהנים ממנו בכל יום". נתע מסרבת לפרסם נתון רשמי, אבל טוענת שהמספר יעלה אחרי החגים
במוצ"ש יתחיל הקו לפעול רק ב-21:30 בערב בגלל השבת, האכיפה נגד מי שלא ישלם תהיה רכה במיוחד, הנסיעה עדיין לא תתייקר אבל תהיה איטית ומסורבלת בהרבה מההבטחות: הרכבת הקלה מגיעה סוף סוף לגוש דן, אבל בצליעה
שכחו אותה? קרית אונו דורשת להתחבר לקו האדום של הרכבת הקלה. שרת התחבורה, מירי רגב, נפגשה אתמול עם ראש העיר קרית אונו בלשכתו וטענה כי תעשה ככל יכולתה לחבר את העיר
ראש הממשלה ושרת התחבורה ייסעו יחד ברכבת הקלה במסגרת טקס הפתיחה שיתקיים לפני תחילת ההפעלה. הנסיעה הראשונה לציבור: ביום שישי ה-18 לאוגוסט ב-6 בבוקר
הקו הראשון של הרכבת הקלה במרכז מתקדם לקראת השקה באחד מימי השישי של אוגוסט. מאחורי הקלעים: מירי רגב דוחפת ל-3 חודשי נסיעה חינם, גורמי המקצוע והאוצר מתנגדים
עוד מחדל תשתיתי: השירותים שנבנו בעשר התחנות התת קרקעיות של הרכבת הקלה במרכז יישארו נעולים בפני הנוסעים גם אחרי שתתחיל לפעול. איך זה קרה? נת"ע: הנושא בבדיקה
החדשות הטובות הן שהרכבת הקלה בגוש דן מתקדמת לקראת פתיחה. החדשות הרעות הן בעיות תפעוליות קשות: בלימות חירום, מהירות איטית ומחסור חריף בולידטורים לתיקוף הרב קו
בנת"ע מחכים כעת לאישורי הבטיחות לפתיחת הקו. כמו בחוק המטרו ובקידום הפטור מוויזה לארה"ב, רגב עשויה לדחות את אישור משרד התחבורה לפתיחה כדי שלא להעניק לרון חולדאי תמונת ניצחון לבחירות
אחרי ששרת התחבורה הודיעה על הוצאת המטרו מידי נת"ע בטענה לאי עמידה בזמנים ובתקציב, אמר בכנסת ראש אגף רכבות במשרד, אליאס מטר: "לא הערכנו את המורכבות, נעשית עבודה קשה"
נת"ע, שבנתה את קו הרכבת הקלה הראשון בגוש דן, תעביר אותו לידי תבל שתפעיל אותו ביום ראשון הקרוב. אחרי 45 ימי בדיקות תבל אמורה להיות מוכנה להתחיל בשירות
בעקבות ניסויי ההפעלה הוסיפה נתע דרישות חדשות מתבל, שתפעיל את הקו הראשון של הרכבת הקלה במרכז, והשתיים דנות כעת בתוספת המחיר שתשלם המדינה
בנת"ע ובמשרד התחבורה מחפשים יום שישי מתאים לפתיחה אחרי יום העצמאות בסוף אפריל. ההפעלה תתחיל בתדירות של 5-6 דקות בלבד, ולא ברור מתי תואץ. הערב: ניסוי הפעלת 36 רכבות במקביל
למה זינקו מחירי הדירות בבת ים, עם הנתונים הדמוגרפיים הלא גבוהים, למה חולון, העשירה והמשכילה ממנה, לא מדביקה את הפער - ואיך כל זה קשור גם לתוואי הרכבת הקלה - וגם לממוצע הדיכאון בקרב התושבים?
ישנם לפחות חמישה עניינים בוערים יותר מהחלטתה הראשונה והתמוהה של שרת התחבורה הנכנסת לבטל את השימוש בצבע הסגול בפרסומי המשרד. היא יכלה, לדוגמה, להכריז על תאריך פתיחה של הרכבת הקלה, לפרסם תוכנית להרחבת התחב"צ או לקדם את הקמת שדה תעופה חדש. השרה, עוד לא מאוחר
נת"ע חושפת דחייה נוספת בפרויקט התחבורתי הכי חשוב, שכבר לא יעבוד ב-2032 כפי שהעריכו עד כה. כעת, תושבי לוד, רחובות, רמת השרון וכפר סבא יאלצו לחכות לפחות עד 2037. העיכוב מצטרף לדחייה בפתיחת הקו האדום של הרכבת הקלה, מה-30 בנובמבר השנה לאי שם ב-2023
דווקא הקטע המרכזי בשדרות ירושלים נבנה כך שעיוורים עלולים ליפול מהרציף אל פסי הרכבת הקלה, ונכים נשלחים לנסוע מסביב, במסלול ארוך בהרבה משל הולכי הרגל. נת"ע: הכל נבנה לפי התקנות
ההשקה שתוכננה לנובמבר הקרוב עשויה להתעכב בעקבות תקלה במערך האיתות של הרכבת, שאחראי לבלימת הקרונות - והפתיחה צפויה להתעכב בכמה חודשים. בנת"ע אישרו את דבר קיום התקלה - אך טוענים שלא צפויה דחייה בפתיחה, ושהטענות לא מבוססות על נתונים רשמיים
"הקו האדום" של אמנון אברמוביץ' ועמית סגל מוביל את ערב השידורים עם נתון נאה של 24.8% - בדומה למהדורה המרכזית. בערוץ 10, "לא חשבתי שהוא יצחק" לקראת יום הזיכרון לרצח רבין עם 11.5%. נתונים נאים גם בפרה פריים