מבחן ראשון: ניסאן קשקאי e-POWER
במעבר שלה להנעה חשמלית, ניסאן מתחילה בהסבה של הדגמים הקיימים להנעה חשמלית-היברידית, אבל הפעם בסגנון שונה מהרגיל - היברידי טורי. מה זה אומר ואיך זה נוסע? המשיכו לקרוא
במעבר שלה להנעה חשמלית, ניסאן מתחילה בהסבה של הדגמים הקיימים להנעה חשמלית-היברידית, אבל הפעם בסגנון שונה מהרגיל - היברידי טורי. מה זה אומר ואיך זה נוסע? המשיכו לקרוא
גרסת ה-e-POWER של ניסאן קשקאי הגיעה לישראל. בגרסה זו הוא למעשה מכונית חשמלית עם מנוע בנזין. מבולבלים? נעשה לכם סדר
ניסאן מסתערת מחדש על שוק החשמליות עם הקשקאי e-Power המציע פתרון לחושקים בקרוסאובר חשמלי אבל לא בשלים למעבר לרכב חשמלי מלא, ועם האריה, ספינת הדגל של היצרן, שמטשטשת את הגבול בין עממי ליוקרה
לניסאן קשקאי יש מניה של כבוד בייסוד קטגוריית הקרוסאוברים, אבל כבר שנים שהמתחרים התעלו על המקור. הדור החדש שלו תובע בחזרה את הכבוד הראוי לו
יבואנית ניסאן החלה בשיווק הדור השלישי של הקשקאי בישראל. גדילה במימדים, יותר אבזור בטיחות וביצועים מושפרים אבל ללא מערכת הבירידית עדכנית
הדור השלישי של הקרוסאובר של ניסאן גדל לכל הכיוונים, מתאבזר בתא נוסעים מודרני, אבל למערכת הנעה היברידית נצטרך לחכות עוד הרבה זמן
אחרי מתיחת הפנים החיצונית, מגיע תורה של יחידת הכוח ותיבת ההילוכים של ניסאן קשקאי להתייצב באולמות המכירה. כמה משנים 160 הסוסים שלו ותיבת ההילוכים כפולת המצמד את התמונה?
קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל מודיעה על תחילת שיווק הג'יפון הקומפקטי ניסאן קשקאי עם מנוע 1.3 ליטר טורבו חדש ותיבת הילוכים כפולת מצמד או ידנית. בצד החידושים עלייה במחיר