דירוג רכבי פנאי קטנים ומשפחתיים מחושמלים עד 200 אלף שקל
היברידי, פלאג אין או חשמלי? וואלה מדרג את הקרוסאוברים המחושמלים הטובים ביותר כדי לעזור לכם לבחור את האוטו הבא
היברידי, פלאג אין או חשמלי? וואלה מדרג את הקרוסאוברים המחושמלים הטובים ביותר כדי לעזור לכם לבחור את האוטו הבא
קיה נירו הקודם היה העובד החרוץ של קיה. היברידי יעיל במראה הקרוסאובר שהציע להמוני הליסינג והלקוחות הפרטיים חבילה אטרקטיבית. הדור החדש משפר הכל והמחיר בהתאם
רגע לפני שהוא יוצא לגמלאות, קיה נירו מוסיף להיצע שלו גרסה שימושית. האם התצורה שנועדה למוניות תתאים גם להמונים? סיבוב בגרסת הפלאג אין עונה על השאלות
מצד אחד קיה נירו הוא אחת החשמליות המרשימות ביותר שנתקלנו בהן לאחרונה מבחינת רמת הביצוע, היכולות ובעיקר הטווח שלו בעולם האמיתי, מצד שני במחיר שלו קשה להמליץ עליו
לגרסאות ההנעה של קיה נירו מצטרפת עכשיו גם גרסה חשמלית לחלוטין. הטווח המוצהר מרשים, הספק המנוע החשמלי גם הוא נאה, אבל המחיר לא זול
קיה נירו בגרסה הנטענת מגדיל את רמת החיסכון במשאבת הדלק, ואפקטיבי במיוחד ללקוחות עם נסועה יומית של 50 קילומטרים
החל שיווק גרסת הפלאג אין של קיה נירו בישראל. טווח של 65 ק"מ בכוח החשמל, עיצוב מחודש, שיפור באיכות תא הנוסעים ומערכות בטיחות חדשות במחיר נמוך משמעותית מבעבר
מה המחיר הכי טוב שתוכלו לקבל על קיה פיקנטו, נירו או ספורטאז'? וואלה!רכב בשיתוף "קארזון" חושפים את המידע שהיבואנים ישמחו שלא יגיע אליכם בדרך למכונית החדשה הבאה שלכם
קיה נירו, הקרוסאובר ההיברידי שהפך לרב מכר מקומי, מתחדש בעדכוני עיצוב, תוספות אבזור רבות וגם עלייה קלה במחיר. מכוניות ראשונות יגיעו בספטמבר ובהמשך גרסת PHEV
טלקאר, יבואנית קיה לישראל מודיעה על תחילת שיווק הנירו בגרסת פלאג אין נטענת, עם טווח חשמלי טהור של 58 ק"מ וצריכת דלק של 76.9 ק"מ לליטר לפי הצהרות היצרנית. המחיר: 155 אלף שקלים