דיאטנית בדקה: מה יותר "בריא" - דיאט קולה או קולה זירו?
רבים יסכימו שהקשר בין משקאות אלו לבריאות הוא מקרי בהחלט, אבל דיאטנית קנדית החליטה בכל זאת לנתח את מרכיבי שני המשקאות הפופולריים וחזרה עם הנתונים
רבים יסכימו שהקשר בין משקאות אלו לבריאות הוא מקרי בהחלט, אבל דיאטנית קנדית החליטה בכל זאת לנתח את מרכיבי שני המשקאות הפופולריים וחזרה עם הנתונים
קוקה-קולה בישראל משיקה מהדורה קיצית ומרעננת של קוקה-קולה ZERO בטעם אבטיח-תות בפחית מעוצבת וייחודית וזאת בשיתוף פעולה עם ה-DJ הבינלאומי 'Marshmello'. ההשקה מתרחשת בישראל ובמדינות נבחרות בעולם.
לאור החלטת הממשלה להכליל בתקציב המדינה מס על משקאות ממותקים, יצאה נגה ניר נאמן מחדשות 13 לבדוק כמה הישראלים צורכים משקאות אלו. הסתבר שבישראל קונים פחות משקאות מוגזים ויותר ממתקים. צפו בכתבה
חילופי דברים בין שר האוצר לשרת הפנים, בעת הדיון על התקציב בישיבת הממשלה, חשפו את אחד הנושאים השנויים בחוק ההסדרים: המס על המשקאות הממותקים, שאחראים לפחות מ-15% מצירכת הזוכר בישראל. השאלה של שקד, אגב, נותרה ללא תשובה
ענקית המשקאות הקלים שמה בצד עשורים של טראומה והודיעה על מהלך היסטורי. זה נמשך, כרגיל, בסערת רשת גלובלית
קוקה קולה העולמית נפרדת מהמותג "קולה זירו" לא בשמחה, אבל בשוק המשקאות הקלים מעריכים שזו רק ההתחלה. האיום המרחף מעל תעשיית הענק של המשקאות המוגזים, שמתורגם לשחיקה איטית במכירות, הגיע גם לחברות הטבק והמזון המהיר. פרשנות
אחרי שבאוסטרליה, במזרח התיכון ובאירופה החליפה חברת קוקה קולה את מותג קולה זירו במותג החדש "קוקה קולה אפס סוכר", הוא מגיע גם לשוק האמריקאי. האנליסטים מרוצים: "החברה מציגה חדשנות שתוביל לצמיחה". בקוקה ישראל מרגיעים: "ממשיכים לשווק בארץ"
אחרי שחברת "קוקה קולה" הודיעה שהיא מורידה מהמדפים את המותג "קולה זירו" באוסטרליה, ניכר חשש ממשי בקרב הצרכנים הכבדים בישראל. הם שותים בין שלושה לחמישה ליטרים ביום ומשלמים 600 שקלים בחודש על המשקה האהוב עליהם. האם יש להם ממה לדאוג?