בפלאג אין ובסטייל: ב.מ.וו סדרה 5 וסדרה 4 בישראל
היצע הדגמים של ב.מ.וו מתרחב עם גרסת פלאג אין לסדרה 5 ומתיחת הפנים של סדרה 4. המחירים החל מ-500 אלף ו-400 אלף שקלים בהתאמה
היצע הדגמים של ב.מ.וו מתרחב עם גרסת פלאג אין לסדרה 5 ומתיחת הפנים של סדרה 4. המחירים החל מ-500 אלף ו-400 אלף שקלים בהתאמה
ב.מ.וו לבנה ופתוחה דוהרת בכביש מפותל, אין יותר קלישאה מזה. כבר שנים שהגרסאות מופשלות הגג של ב.מ.וו הן נערות הפוסטר של היצרנית הזו, כמה מזה מחזיק מעמד במציאות?
תצורת הקופה 4 דלתות של ב.מ.וו סדרה 4 ה"גראן קופה" מוצגת עם דימיון רב ל-i4 החשמלית. גם צמד הקרוסאוברים X3 ו-X4 מקבלים עדכון וגם ערימת סוסים. כולם יהיו פה בתחילת השנה הבאה
היצע המוצרים של ב.מ.וו בתקופה הנוכחית הוא מהנרחב והמגוון ביותר בתעשייה, ככה זה כשאנשים מוכנים לקנות כל דבר עם סמל הכחול לבן עליו - אבל סדרה 4 היא המבחן האמיתי שלה. עד כמה משכנעת גרסת הכניסה?
הדור הנוכחי והשני של הסדרה 4, תצורת הקופה של ב.מ.וו סדרה 3, שהופרדה לכדי משפחת דגמים נפרדת מתחילה את השיווק שלה היום בישראל, ניגשנו לחזית בחשש, ראינו אותה ויש לנו חדשות מצוינות
האחת מכוונת לביצועים ומנסה לאזכר את המכוניות המיתולוגיות של היצרנית בדרך לכבוש את הלקוחות הגבריים, השני מכניס את היצרנית לגוב האריות של הקרוסאוברים החשמליים, ומסתיר חדשנות בעיצוב מוכר
גרסת הקופה של ב.מ.וו סדרה 3 הלא היא הסדרה 4 נחשפה במלואה. העיצוב דרמטי, רק אל תצביעו לה על הגריל, די נו, זה לא מנומס. לישראל היא תגיע עד סוף 2020
מתיחת הפנים של ב.מ.וו סדרה 4 שהגיעה לישראל, הייתה התירוץ היחיד שנזקקנו לו כדי לארוז את עצמנו ולעוף מהמשרד לסיבוב מקומי בגרסה החזקה ביותר מלבד המלכה ה-M. על מסורת, חדשנות ושאלת חצי מיליון השקלים