השוואתי: פולקסווגן גולף GTI מול ב.מ.וו 128ti
אייקונים של נהיגה: בפינה הימנית עם סמל הכחול לבן של ב.מ.וו ושם מחייב ה-128ti, בפינה השמאלית מייסדת השושלת המפוארת פולקסווגן גולף GTI. זו הייתה הכרעה קלה ומהנה
אייקונים של נהיגה: בפינה הימנית עם סמל הכחול לבן של ב.מ.וו ושם מחייב ה-128ti, בפינה השמאלית מייסדת השושלת המפוארת פולקסווגן גולף GTI. זו הייתה הכרעה קלה ומהנה
ה-128ti היא המצטרפת החדשה למשפחת סדרה 1, במקביל מגיעה גם גרסת הגראן קופה של סדרה 4 ושתי גרסאות של X3 ו-X4
הגרסאות החמות של שתי מכוניות פרימיום קומפקטיות גרמניות מתייצבות להתמודדות ראש בראש שמוכיחה שדמיון על הנייר ומציאות הם שני דברים שונים לחלוטין
הב.מ.וו M135i ממש לא הייתה מה שציפיתי ממנה - זה היה פשוט נהדר. אז רגע לפני שאתם מפנים לה עורף על נטישת ההנעה האחורית, קחו אותה לסיבוב. ובאופן כללי אל תפנו לה עורף, היא נושכת
סדרה 1 החדשה עוזבת ידיים מתצורת ההנעה הקלאסית של ב.מ.וו, זו שהייתה סימן ההיכר שלה בדורות הקודמים. מה היא מרוויחה, מה הלקוחות שלה מרוויחים וכמה זה עולה?
יותר אבזור, בטיחות, איכות, מרווח - אבל עם הנעה קדמית. ב.מ.וו סדרה 1 החדשה מחליפה דיסקט אצל ב.מ.וו בדרך לקהלי יעד חדשים. תוצע בשלב זה עם מנוע 1.5 ליטר 140 כ"ס ו-2.0 ליטרים 306 כ"ס
הקופה מסדרה 1 והקונברטיבל מסדרה 3 מקבלות מנועים חדשים היישר ממחסן החלפים של החברה