לייטריקס ושאטרסטוק מתוות את הדרך לחברות בינה מלאכותית בשת"פ ראשון מסוגו
חברת לייטריקס הישראלית תהיה הראשונה ליישם את "רישיון המחקר" שמשיקה שאטרסטוק, המאפשר לחברות בינה מלאכותית גישה למאגרי המדיה שלה, במטרה להפחית את חסמי הכניסה לתחום של אימון מודלים
חברת לייטריקס הישראלית תהיה הראשונה ליישם את "רישיון המחקר" שמשיקה שאטרסטוק, המאפשר לחברות בינה מלאכותית גישה למאגרי המדיה שלה, במטרה להפחית את חסמי הכניסה לתחום של אימון מודלים
כ-200 אנשי עסקים בכירים במשק השתתפו באירוע התרמה לעמותת אגודת "עזרה למרפא" ברשות הרב פירר, עבור המרכז השיקומי של האגודה בשדרות בסימן "הכול למען החיילים המשתקמים"
בסוף החודש הבא (אוגוסט) יצאו לדרך משחקי הקיץ הפראלימפיים בפריז לשנת 2024 ותמונת המצב עבור המשלחת הישראלית השנה מורכבת מאי פעם. התגובות בעולם כלפי ישראל, כנגד נציגי ישראל בתחרויות עולמיות, חיזקו את ההבנה כי נדרשת להם רוח גבית מהבית
את הכנס שממשיך להוביל את החדשנות הישראלית בקרדיולוגיה ובכלל יזמו פרופ' חיים לוטן ופרופ' רפי ביאר - ממובילי תחום הקרדיולוגיה בישראל
בר רפאלי תככב על המסך שלכם בפעם הרביעית, עבור מותג ההלבשה התחתונה FEMINA כשהפעם, היא מפגינה את כישורי התיפוף שלה על רקע השיר "IN THE AIR TONIGHT" של פיל קולינס. הקמפיין החדש בכיכובה יעלה הערב (8.7) בפריסת מדיה רחבה בהשקעה הנאמדת בכ-2.5 מיליון שקל
בזק ממשיכה לפנות לקהל הצעיר והמעודכן ותעלה מחר ב"קמפיין זוגות" חדש לאינטרנט סיבים. הפעם, עם נס & סטילה, הצמד שכבש את המדינה עם המגה להיט "תיק קטן", שמצטרפים לפרזנטור הקבוע, גידי גוב
מותג החיתולים והמגבונים "האגיס" יוצא בקמפיין חדש להשקת קולקציה מיוחדת לחגיגות 100 שנה לדיסני. הקמפיין מציג את הקולקציה החדשה של האגיס בשיתוף דיסני תחת הסלוגן: "בקיץ הזה מי צריך מכנסיים?" קריין הקמפיין הוא אייל קיציס, הפרזנטור הקולי של מותג החיתולים
ארמוני היא יוצרת המוסיקה של הסדרות והסרטים המוכרים בישראל: לאבד את אליס, המדובב, המניע, עולה לראש, קצפת ודובדבנים ועוד
הצטרפותן של חברות התוכן מעלה את מספר חברות זיר"ה ל-10, הכמות הגדולה מיום הקמת הארגון
יקבל את הפרס ב-14 ביוני: "מחולל שינוי בחברה הישראלית, ומקדם אוכלוסיות 'שקופות'"
בנק דיסקונט יוצא בקמפיין חדש למשכנתאות ומלהק לצידה של הפרזנטורית רותם סלע, חבר מכוכב אחר. ברקוני, החייזר הפרוותי, אומנם כבש את הרשת בסדרת סרטונים ויראליים שזכו למיליוני צפיות, אך אין לו מושג מה זו משכנתא ואיפה, בכל הגלקסיה, מקבלים את התנאים הטובים ביותר
שלומי שבת, משה פרץ ונסרין קדרי, בהנחייתה של אילנית לוי והפקתה של אירית רחמים, יופיעו באירוע מרגש כשכולם בהתנדבות מלאה כחלק מקמפיין גיוס כספים לעמותת "יד לנשימה", עמותה הנלחמת למציאת פתרון למחלה נדירה בקרב ילדים שמפסיקים לנשום ברגע שהם נרדמים
מותג הדיאודורנט AXE יעלה בקמפיין חדשני עם הנעה לפעילות בהיקף נרחב. את הקמפיין יוביל עידן תלם, יוצר תוכן וגיימר מהמובילים בארץ, הידוע הודות לערוץ היוטיוב שלו Inde Game. אתר ייעודי שהוקם לטובת הקמפיין יאפשר לרוכשים לעצב תמונה אישית שלהם בעזרת בינה מלאכותית
קניון עזריאלי תל אביב, בשיתוף כוכב הרשת עדן דניאל גבאי, יוצא במהלך דיגיטל ראשון מסוגו במסגרת נוצרה דמות חדשנית בשם "אגם גם" שחושפת את מגוון האפשריות בקניון. את הדמות ססגונית מגלם גבאי על רקע ביצוע שיר שנכתב במיוחד לכבוד הקמפיין
כוכבי הרשת שלי צירינג, עידן הגבר ודור עדי, נבחרו להוביל את קמפיין האביב החדש של אתר ההנעלה והאופנה SHOESONLINE, ההשקעה הכוללת בקמפיין נאמדת בכ-1 מיליון שקל והוא מתמקד בטיק טוק כמדיה מרכזית
רשת בתי דיור המוגן פאלאס כוללת 4 בתי דיור מוגן בתל אביב, רעננה, מודיעין ולהבים
קרבות הבינה המלאכותית בין התאגידים והיוניקורנים לא חדלים מלהאיץ את התעשייה, המדע והאקוסיסטם. כעת, גם קנבה מצטרפת למשחק ה-AI ומייתרת דור שלם של מעצבים שגדל על ברכיה
רשת הצעצועים עידן 2000 מתרחבת עם סניפים חדשים ויוצאת לכבוד פסח בקמפיין רחב היקף בכיכובו של פרזנטור חדש לצד טל מוסרי - JOY הקנגורו. דמות הקנגורו המזוהה עם הרשת מאז שנוסדה, זוכה כעת לראשונה לבובה חייה עם מפעיל. המהלך מוערך בכ-1.8 מיליון שקל
אחרי שגייסה 10 מיליון שקלים - Styletech חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם virtuality.fashion שמאחד את יכולות ה-Ai וה-3D שלהן לכדי מהפכה של ממש בעולם האופנה והקיימות
את המהלך הפרסומי לקיץ רשת תמנון יוביל המסר "יותר מבסיסי" והוא יכלול קמפיין פרסומי בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות, שילוט חוצות, דיגיטל, מדיות חברתיות ונראות בנקודות המכירה בהשקעה כוללת הנאמדת בכ-7 מיליון שקל. בקמפיין תככב הפרזנטורית עדן סבן לצד נבחרת דוגמנים
אמישראגז משיקה קמפיין המשך עם הפרזנטור יובל סמו. בקמפיין הקודם שעלה בחורף, בילה סמו בחדר הרחצה והשוויץ שלא נגמרים לו המים החיים. כעת הוא יוצא מהאמבטיה לגינה האביבית כדי לארח ליד המנגל, בין האורחים גם השף יוסי שטרית
Sauter, מותג מוביל לבישול ואפייה עולה עם קמפיין טלוויזיוני חדש בכיכובו של השף אסף גרניט, מעוטר כוכב המישלן שמארח לראשונה סביב שולחנו, נבחרת של שפים המייצגים את הרבדים השונים באוכלוסיה. "אוכל טוב מחבר בין אנשים" זו עובדה וזה גם המסר המוביל בקמפיין
בנק לאומי מצהיר על מהפכה בשירות ויעלה הערב עם קמפיין חדש בכיכובה של מרגלית צנעני לצידו של פרזנטור הבנק, גל תורן. בסרטון הקמפיין מבצעים השניים את הלהיט "טרילילי טרללה" עם מילים חדשות שמעבירות את המסר "תתקדמו לשיחה עם בנקאי ב-ZOOM". קבלו הצצה ראשונה לווידאו
שירות חדש מבית Fiverr מציע ללקוחות עסקיים להפקיד את הפרויקט בידיו המיומנות של מנהל פרויקט, שיקים עבורם צוות פרילאנסרים ייעודי, ירכז את ההתקשרות מולם וידאג לכל שלבי הפרויקט הפרויקט מא' עד ת'
קרן פלס, הפרזנטורית של 'רשת אופטיקנה' מככבת בקמפיין חדש למשקפי 'פורטיפוקל' תחת המסר: "פורטיפוקל, המולטיפוקל הראשונים שלכם". הקמפיין יעלה הערב (א) בפריסת מדיה רחבה ובהשקעה של כ-2 מיליון שקל
סדרת הרשת היקרה ביותר בישראל "צרחות", בכיכובן של אנה זק ויעל שלביה, הושקה על ידי פארק השעשועים Magic Kass
השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס נבחרה לשמש פרזנטורית לרשת העיצוב לבית "עוז קרמיקה". אטיאס חתמה על הסכם שנתי לקמפיין יוקרתי של הרשת שיעלה החל מהשבוע (24.2) בערוצי המדיה השונים, בפריסה רחבה ובהיקף השקעה כולל בקמפיין העומד על כ-4 מיליון שקל
המשביר מונה כיום 36 סניפים בפריסה ארצית לצד אתר האיקומרס של הרשת, THREE SIXSTY FIVE. התקציב ינוהל תחת המשנה למנכ"ל מרינה קפלון-דיגמי, המובילה את חטיבת הקמעונאות, התיירות והלייף-סטייל בחברה ואילנה צ'רננקו, סמנכ"לית שוק ההון וקשרי משקיעים
איש הטלוויזיה עידו רוזנבלום נבחר כפרזנטור הרשמי של הבנק הבינלאומי ויוביל את הקו הפרסומי שמתווה משרד הפרסום החדש. סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית בבינ"ל: "הבחירה ברוזנבלום נועדה להעביר מסר המתאר צמיחה, מומחיות וחדשנות"
המשרד יהיה אחראי על ניהול התקשורת השוטף של החברה ומותגיה, ויטפל במערך יחסי הציבור, הדוברות והמשפענים של המותג
חברת המדיה Warner Bros. Discovery חתמה על הסכם למתן רישיון משנה לשידורים חינמיים לארבעת המשחקים האולימפיים הבאים (2032-2026) לערוץ הספורט, חלק מקבוצת המדיה RGE. הערוץ ישדר את המשחקים בלוס אנג'לס 2028, בריסביין 2032 ואולימפיאדות החורף 2026 ו-2030
רשת אופטיקנה מחזירה לסט הצילומים את קרן פלס ועומר אדם לקמפיין משקפי הראייה של מותג קטאליה עם המסר "הגעת לגיל שאפשר להפסיק". הקמפיין המשותף יציע מבצע על מסגרת קטאליה עם עדשות ראיה במחיר נגיש במיוחד
מדובר בארגון בינלאומי המאגד את חברות יח"צ העצמאיות המובילות ב-60 מדינות ברחבי העולם
אתר האופנה SHOESONLINE, פיתח מערכת במיוחד עבור צה"ל וכוחות הביטחון וזכה במכרז המוערך בעשרות מיליוני שקלים בשנה לאספקת ציוד למועמדים לשירות ביטחון, חיילי צה"ל ואנשי קבע. עכשיו הם חוגגים בקמפיין שתוביל כוכבת הרשת איב בראונשטיין
עם חדירתו של מותג מוצרי החשמל גרונדיג (GRUNDIG) לישראל, עולה קמפיין חדש עם מסר ברור המעודד קיימות ודאגה לסביבה. את הקמפיין מוביל הסלוגן הבינלאומי של המותג: "קיימות לעתיד טוב יותר - זה מתחיל בבית" וההשקעה בו נאמדת בכ-3 מיליון שקל
אסי ישראלוף נבחר לפרזנטור החדש של תנובה ויגלם את עצמו כאבא, לצד בתו ירדנה. לפרסומת הראשונה שתקדם את סדרת היוגורטים החדשה GOLD לגיל השלישי, תצטרף השחקנית ריטה שוקרון בתפקיד אמא של אסי
שנה אחרי תום הסכסוך התקשורתי עם הפרזנטורית שליוותה אותה 6 שנים, מודיעה "טורנדו" על הפנים החדשות של החברה: נעמי לבוב תיכנס לנעליה של רותם סלע ותככב בקמפיין "טורנדו לוקח" שיעלה בשבוע הבא בהשקעה של כ-3 מיליון שקל
הבנק שהעמיד במרכז את המענה האנושי, יקדם מעבר בין הבנקים בלחיצת כפתור: מזרחי טפחות משיק קמפיין חדש ומציג את 'הכפתור הכתום' שיעביר אתכם בקליק מהבנק שלכם לסניף של דביר. הקמפיין בהובלת הפרזנטור דביר בנדק, יעלה בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל, לצלילי אנה זק
מלך האמבטיה: אמישראגז בחרה בשחקן יובל סמו כפרזנטור לקמפיין חדש, שיציג את מחמם המים המהיר של החברה. סמו דמות שעוברת לגור באמבטיה למשך תקופת החורף, כי לא נגמרים לו המים החמים. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-3 מיליון שקל
אשת העסקים, מנחת הטלוויזיה ומובילת דעת הקהל, קורין גדעון, מצטלמת בהלבשה תחתונה ומתייצבת מול המצלמה לראשונה כשלושה חודשים בלבד אחרי שילדה את בנה השני רפאל, עבור קמפיין להלבשה תחתונה של "טריומף" שיעלה בהשקעה של חצי מיליון שקל
בין החזרות המפרכות לפסטיגל, בו היא תגלם נסיכה שחולמת על אהבת אמת, ולא בשידוך לנסיך יפה תואר, הצטלמה הפרזנטורית הצעירה אנה זק, לקמפיין טלוויזיה ראשון של פארק השעשועים Magic Kass שיעלה בשבוע הבא, לקראת אירועי חג החנוכה. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכחצי מיליון שקל
נבחרת הפרזנטורים החדשה של קבוצת שופרסל נפגשה לצילומי קמפיין, שהוא בכלל סדרה קומית על ארבעה סוגים של לקוחות. את הלקוחות "הקבועים של שופרסל" מגלמים שחקנים מובילים ועל הכתיבה הופקד צוות שכולל גם את הכותבים של "ארץ נהדרת"
בכנס הודגמו פתרונות טכנולוגיים לשליטה, חיווי ובקרה על דלתות מוצא. דירקטור פיתוח עסקי בקבוצת אסא אבלוי העולמית, טים טימינס, הציג מערכת בקרת כניסה Incedo™, המשלבת פתרונות אבטחה וחומרה לבקרת גישה, עם תוכנה בסביבה אחת
לאורך השנים הקפידה 'רולדין' לחבר בין סופגניות פרי יצירתה, לבין עולמות האופנה, הלייף סטייל והאמנות וקמפיינים יצירתיים שהעלתה הרשת לקראת חג החנוכה במהלך השנים, זכו לחשיפה ובפרסים בארץ ובחו"ל. FOLLOW YOUR הוא הקמפיין החדש בשיתוף אמן ציורי גוף בינלאומי
מקדונלד'ס העולמית, ספונסרית של גביע העולם בכדורגל למעלה מ-25 שנה, פרשה חסותה גם על הטורניר הקרוב בקטאר, לצד קוקה קולה, ויזה, אדידס, יונדאי, וונדה וקטאר איירליינס ועלתה עם קמפיין שהושק בלמעלה מ-75 מדינות בעולם
הקמפיין החדש לאינטרנט העוצמתי של בזק עדיין "סודי ביותר" אבל נוכל לרמוז כי גם הפעם מדובר בקאבר לשיר אהוב שצפוי להיות להיט היסטרי. לצד "הפרזנטור הנצחי" גידי גוב, יככבו בסרטון אגם בוחבוט ותגלית הפופ שחר סאול
כלמוביל ישראל בחרה בשחקנית רונה לי שמעון, להוביל את הקמפיין לדגם Cross Eclipse. של מיצובישי. שמעון היא כוכבת הסדרה פאודה, שופטת התוכנית המצליחה "רוקדים עם כוכבים" ולאחרונה אף נבחרה לככב בסרט בינלאומי, לצד כוכבות כאווה גרין ורובי רוז
Touchdown היא חלק מקבוצת Ruder Finn, אחת מ-10 חברות יחסי הציבור המובילות בעולם
תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, יוצאת בפרסומת חדשה לסדרת בקבוקוני אלטרנטיב BIO ללא חלב, על בסיס שיבולת שועל ושקדים המועשרים בוויטמינים ובסידן. בפרסומת למוצר החדש מככבים ינאי פרישר גוטמן ובנו רוי בסצנת "בית קפה של בוקר" כאשר רוי הוא הלקוח וינאי, הבריסטה!
הכנס של DC Finance, המפיקה כנסים ברחבי העולם בשלל נושאים כלכליים, יעמוד הפעם בסימן Family Office & High Net Worth - מעבר בין-דורי בעסקים ועסקים משפחתיים.