לופים בחוויית משתמש: המלכודות הנסתרות בדרך להצלחה מסחרית
לופים או "חורים" בממשק המשתמש, שנגרמים מתכנון לקוי והיעדר אסטרטגיה, עלולים למנוע מלקוחות להשלים רכישות ולהשפיע לרעה על שמן הטוב אפילו של חברות מהשורה הראשונה. למה זה קורה ומה אפשר לעשות?
לופים או "חורים" בממשק המשתמש, שנגרמים מתכנון לקוי והיעדר אסטרטגיה, עלולים למנוע מלקוחות להשלים רכישות ולהשפיע לרעה על שמן הטוב אפילו של חברות מהשורה הראשונה. למה זה קורה ומה אפשר לעשות?
משתמשי טוויטר ניסו לצאת מאפליקציית X החדשה והגיעו לדף הבית; שינוי הלוגו האחרון של פייסבוק מכחול לכחול כהה יותר עורר תגובות משועשעות בכל העולם; אז מה קורה כששינוי עיצובי קריאייטיבי בא על חשבון חוויית המשתמש? מסתבר שזה יותר נפוץ ממה שחשבנו
למרות ההייפ סביב דאטה וטכנולוגיה, מרבית החברות עדיין לא עושות בהן שימוש נכון והתוצאה היא מסעות לקוח מייגעים שמתסכלים את העובדים והלקוחות. גיל שגיב מציע שינוי תפיסה
לירון אלדר, המשתתפת ב"דעת מומחים" בוואלה! שיווק ודיגיטל, היא מנכ"לית יוניק יו איי, חברת מומחים בתחום חוויית המשתמש בדיגיטל, מקבוצת yael group.
רשת ההלבשה התחתונה fix, נכנסת לעולם ה-VR להעצמת חווית הלקוח ותשתמש בטכנולוגיית מציאות מדומה שתיקח את הצרכנים לעולם ויזואלי קסום התואם להשקת קולקציית סוסי הפוני החדשה. ההשקעה במהלך מוערכת בכ-130 אלף שקל
לקראת קרב האיתנים בשוק הארנקים החכמים: אפליקציית התשלומים bit מבית בנק הפועלים, תאפשר לעסקים בישראל, באמצעות שיתוף פעולה עם חברת הפינטק PayMe, לקבל תשלום ב-bit
הביקוש מקפיץ את שכרם של אנשי חוויית המשתמש ■ לרוב העוסקים בתחום יש ניסיון של פחות משלוש שנים
בעידן שבו טכנולוגיה מכתיבה מציאות, עיצוב מוצר הוא אחד המקצועות החמים והנחשקים בשוק. איך מגיעים אל התחום, מצליחים בו ומייצרים השפעה? שגיא שרייבר וסער גיל, מובילי הקורס לעיצוב UX/UI בסטודיו 6B, חושפים את כל השלבים בדרך להצלחה