כבר לא "בורג קטן במערכת" - הכירו את הג'וב הגמיש שמארגן את מחלקות השיווק מחדש
שיווק בסגנון "פס יצור", כאשר כל עובד תחום לתפקידו וממתין לחברו גורם לעיכובים בהשקת מהלכים שיווקיים ולאובדן הכנסות. אבל כשה-AI זמין ונגיש לכולם, יש דרך טובה יותר
שיווק בסגנון "פס יצור", כאשר כל עובד תחום לתפקידו וממתין לחברו גורם לעיכובים בהשקת מהלכים שיווקיים ולאובדן הכנסות. אבל כשה-AI זמין ונגיש לכולם, יש דרך טובה יותר
בעידן הדיגיטלי המודרני, כשמילים לעתים קרובות אינן מספיקות, האימוג'יז הפכו לשפה אוניברסלית וכלי עוצמתי לביטוי רגש. אבל מתי בכלל הם הגיעו לחיינו ואיך הם שינו את הדרך בה אנחנו מתקשרים? לכבוד יום האימוג'י הבינלאומי שחל היום, חזרנו בזמן כדי להבין איך הכל התחיל
אחרי השוק הראשוני מהשבת השחורה, שרה כהן מצאה דרך מקורית להתמודד עם הכאב ויצרה סדרת תמונות AI המנציחות את הנופלים בדמויות של מלאכים. לקראת היום המאה למלחמה, ישבנו לשיחה קצרה כדי לשמוע על תהליך העבודה המורכב ולצפות בתמונות המרהיבות שיצרה
ה-AI פה להישאר, את זה כבר הבנו. אבל מה לגבי החסרונות? בייחוד כשזה מגיע לעסק בדיגיטל, חלקם יכולים להיות הרסניים. הד"ר יצא לבדוק מתי ה-AI עוזר לעסק ומתי הוא סתם מזיק לו?
בעוד שסטודנטים ברחבי העולם מפגינים בחריפות נגד ישראל ואף נוקטים באלימות נגד סטודנטים יהודים, במכון הטכנולוגי חולון מצאו דרך יצירתית להילחם בתופעה ולדבר לסטודנטים בשפתם - שפת הממים, הטיקטוק והרשתות החברתיות
ברבעון האחרון של 2023 יש המון מקום ליוזמות פורצות דרך, אך לצד השיבושים הטכנולוגיים, גם עולם העבודה משתנה ללא היכר וחברות שישכילו לנצל זאת עשויות לקטוף הגביע הקדוש של ההצלחה עוד השנה. אז איפה אנחנו עומדים ומה צפוי לנו ברבעון הזה?
משתמשי טוויטר ניסו לצאת מאפליקציית X החדשה והגיעו לדף הבית; שינוי הלוגו האחרון של פייסבוק מכחול לכחול כהה יותר עורר תגובות משועשעות בכל העולם; אז מה קורה כששינוי עיצובי קריאייטיבי בא על חשבון חוויית המשתמש? מסתבר שזה יותר נפוץ ממה שחשבנו
צבע אדום מבטא אהבה ולהט, אך בשילוב עם שחור הוא מבטא אזהרה או סכנה. סגול זה צבע רוחני, כחול משרה שלווה וגם מרפרר לעולם הדיגיטל והבנקאות, וירוק מנטה תמיד מתקשר לנו עם הרפואה. אז איך בוחרים צבעים לעסק בהקמה או במיתוג מחדש, ולמה צריך לשים לב?
יותר ויותר מעצבים מתעוררים להזדמנויות האינסופיות שמציעה הבינה המלאכותית. כעת, ענקית העיצוב קנבה מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת D-ID הישראלית במטרה להפיח חיים בעיצובים שלכם
מחוללי תמונות מבוססי בינה מלאכותית גנרטיבית (Generative AI) ממשיכים לעורר סערה בקרב אמנים, והפעם: טענות קשות נגד חברת אדובי על הפרת פרטיות המשתמשים, גניבת תהליכי יצירה וזכויות יוצרים
לאחר שהפכה את עיצוב המצגות והמסרים הויזואליים לנגישים לכל תקציבאי.ת, קנבה משיקה תכונות חדשות שיאפשרו לצוותים מבוזרים לתכנן תהליכים וקמפיינים ולעמוד בלו"ז
תמיד אמרו לכם שיש לכם דמיון מפותח? השרבוטים שלכם על הנייר מתפרשים אצל אחרים כמעשה אמנות? ייתכן מאוד שיש לכם מקצוע ביד, פשוט עוד לא הענקתם לו את הבמה הראויה לכך
תעשיית השיווק הדיגיטלי מבוססת על ויזואליות. הנראות של העמוד שלכם במדיה או פרסום שימשוך את עיניהם של הגולשים דווקא למודעה שלכם. תמונות המשולבות באתר אינטרנט, בדף עסקי, אפליקציות המבוססות על ויז'ואל, מצגות מונפשות, סרטוני תדמית ועוד
יצאנו לגלות איך כל ישראלי יכול לנגוס בעוגה הזאת בלחיצת כפתור
תחום בניית אתרי האינטרנט מתפתח בצעדי ענק ומתחדש מרגע לרגע, כאשר נוספים לו חידודים שונים שעושים את ההבדל בין אתר מיושן, לבין אתר מודרני שמעביר את המסר בצורה היעילה ביותר
הכירו את מאשה בר, מעצבת גרפית ובונה אתרים. היא, הקימה את העסק מתוך שליחות לעזור לאימהות שאפתניות להקים עסק מצליח ללא ויתור על זמן איכות עם הילדים והמשפחה
עם מעל ל-16 שנות ניסיון בתחום מספקת מיטל, הבעלים של MM design שירותי מיתוג ושיווק מקיפים ללקוחותיה - מעיצוב הלוגו ועד כתיבת תוכן קידומו
הקורונה תפסה את כולנו לא מוכנים: העולם השתנה במהירות, ענפים שלמים מושבתים וכלכלת העולם הפיזי סופגת מכה. העולם הדיגיטלי, לעומת זאת, מושך אליו תעשיות ועסקים. גם אם אין לכם ידע מוקדם, גרפיקס תהפוך אתכם למעצבים גרפיים ותעניק לכם את היכולת לעבוד מכל מקום
אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. העיצוב הגרפי והמיתוג של העסק הם הקשר הראשוני שכל עסק יוצר עם לקוחותיו הפוטנציאליים ולכן שירותים הניתנים על ידי מעצב גרפי מקצועי הינם בבחינת חובה לכל עסק שרוצה למתג את עצמו בהצלחה
מלאה בצבע, בכיתובים ובדמויות מוזרות - התערוכה שנפתחה במוזיאון העיצוב בחולון חושפת לקהל הישראלי איכויות חדשות של תקשורת חזותית. צמד המעצבים סטפן זגמייסטר וג'סיקה וולש שהגיעו מניו יורק מקפידים ליצור מציאות שאיננה מיופייפת
קחו עיר גדולה, הוסיפו לה מוסד אקדמי נחשב, צרפו סטודנטים מכל מיני מקומות ועכשיו נסו להפוך את כל זה לסימן אחד, עם צורה וצבע משלו, שיסמל את החיבור ביניהם. קשה, נכון? עפרי ומירב, סטודנטיות לתקשורת חזותית בויצו חיפה, מספרות איך פרויקט המיתוג שלהם זכה להצלחה
הוא קיבל כ-120 אלף לייקים בחשבון האינסטגרם ויותר מ-2,000 תגובות על האיור שעיצב בעקבות אירועי הטרור בפריז. כך יצר מעצב הגרפי הצרפתי ז'אן ז'וליאן, את האייקון המצמרר והמזוהה ביותר עם עמו