יונדאי איוניק 5N: החשמלית שאין לה שם
יונדאי איוניק 5N, היא מכונית כל כך שונה, שלא מתאימה לשום תבנית מוכרת שפשוט לא הצלחנו למצוא שם להאצ'בק חמה ממותג עממי שמציגה ביצועי מכוניות על. ולמה ביונדאי ישמחו שתקרעו לה את הצורה?
יונדאי איוניק 5N, היא מכונית כל כך שונה, שלא מתאימה לשום תבנית מוכרת שפשוט לא הצלחנו למצוא שם להאצ'בק חמה ממותג עממי שמציגה ביצועי מכוניות על. ולמה ביונדאי ישמחו שתקרעו לה את הצורה?
בסוף חודש מרץ תושק בישראל האיוניק 6, הסדאן החשמלית החדשה שנולדה כדי להתחרות בטסלה מודל 3. המחירים שפורסמו כעת בארצות הברית רומזים לנו למה לצפות בארץ
יונדאי חושפת את פרטים כמעט מלאים אודות המכונית החשמלית החדשה שלה, שתמוצב מעל האיוניק 5 בקשת הדגמים. הפרטים על הטווח, הסוללה והתאוצה בפנים
ארבע המכוניות שלפניכם מכוונות למכנה המשותף הרחב ביותר של משתמשי המשפחתיות המצויים הזכאים לרכב צמוד. כל אחת מהן עושה את זה בדרכה, אחת מהן עושה את זה טוב יותר
תוך שימוש בשם המשפחתית הקומפקטית שלה, המוצעת בגרסאות היברידיות, פלאג אין וחשמלית - מקימה יצרנית הרכב הקוריאנית יונדאי חטיבה כל חשמלית. בתוכנית: שלושה דגמים חדשים בתוך ארבע שנים
בסדרת כתבות חדשה אנחנו הולכים לעשות לכם סדר בין כל מסלולי הרכישה המוצעים כיום לרכב חדש. החל מקניה במזומן, עבור בעסקאות 0 ק"מ, מימון וליסינג לסוגיו השונים. כמה תשלמו בחודש, בשנה ובסוף התקופה. הפעם: יונדאי איוניק
שלוש שנים אחרי ההצגה שלה, יונדאי איוניק מקבלת רענון בדמות מתיחת פנים חיצונית ופנימית. אחרי השנים של הטבת מס מפנקת, היא הפעם תצטרך לעבוד הרבה יותר קשה כדי להמשיך להצליח
יונדאי איוניק מתחילה להימכר בגרסה מתוחת הפנים שלה, עם שינויי עיצוב קלים ואבזור נוסף. תשווק בשתי רמות גימור במחיר של החל מ-138 אלף שקלים