סקודה אוקטביה פלאג-אין: כמה שווה לכם חיסכון בדלק?
גרסת הפלאג-אין של אוקטביה הגיעה לישראל באיחור מהתכנון המקורי ופספסה את הטבות המס לרכב "ירקרק". האם היא שווה את המחיר?
גרסת הפלאג-אין של אוקטביה הגיעה לישראל באיחור מהתכנון המקורי ופספסה את הטבות המס לרכב "ירקרק". האם היא שווה את המחיר?
יבואנית סקודה מתחילה בשיווק האוקטביה והסופרב בגרסאות פלאג אין תחת השם iV. שתיהן מתגברות את מנוע ה-1.4 ליטר בתוספת חשמלית שתניע אותם למרחק של 50-60 ק"מ ומה המחירים?
ההנחה הראשונית הייתה שעם רשימת שבחים לדור היוצא, כמה כבר תוכל האוקטביה החדשה להפתיע אותי? כמה טעיתי. אז איך האוקטביה החדשה והשוואה מול יונדאי איוניק, טויוטה קורולה ופורד פוקוס
גדולה, מאובזרת, בטיחותית, חכמה ויקרה יותר. מלכת המשפחתיות הישראלית בדור הרביעי שלה פותחת את ההזמנות, חכו, כרגע יש רק דיזל, גרסאות הבנזין צפויות באוקטובר-דצמבר בלבד במחיר של החל מ-135 אלף שקלים
סקודה הציגה לפני זמן קצר את הדור הרביעי של המשפחתית אוקטביה. ארוכה, רחבה, ובעלת תא מטען גדול מבעבר. עם גרסאות היברידיות קלות. אצלנו היא תהייה רק ברבעון האחרון של 2020
לא נופתע אם טויוטה קורולה החדשה תוכתר כמשפחתית הנמכרת ביותר בישראל, אבל האם היא הטובה ביותר? יצאנו לעימות משולש מול שתי מתמודדות שנמצאות על מפתן הלקוח הפרטי ולקוח הליסינג
המירוץ הירוק של יצרניות הרכב בעיצומו ואנחנו שואלים, מה עדיף? מכונית היברידית או מכונית בנזין "רגילה" עם מנוע מוגדש וקטן? מה בנוגע לשאר הפרמטרים? לקבלת תשובה הצבנו את יונדאי איוניק מול סקודה אוקטביה עם מנוע 1.0 ליטר למבחן. התוצאות לפניכם
אם סקודה אוקטביה הרגילה היא משפחתית מרווחת וסולידית למשפחה הסולידית, סקודה אוקטביה RS245 היא המשפחתית שאם היו שירותי רווחה ועובדות סוציאליות לעולם הרכב היא הייתה קליינטית קבועה שלהם. קפצנו לנהוג בגרסה החזקה שלה על מסלול המירוצים