מתעדכנים: ב.מ.וו מרעננת את ה-X5 וה-X6
ב.מ.וו מעדכנת את שני רבי המכר הגדולים שלה ה-X5 וה-X6. יקבלו יחידה חשמלית משודרגת להנעת הפלאג אין. בישראל בסוף השנה
ב.מ.וו מעדכנת את שני רבי המכר הגדולים שלה ה-X5 וה-X6. יקבלו יחידה חשמלית משודרגת להנעת הפלאג אין. בישראל בסוף השנה
אז חיסכון בדלק הוא לא בדיוק המניע של מי ששולף כרטיס אשראי וקונה מכונית ב-600 אלף שקלים, אז מה באמת גורם לב.מ.וו להוציא לשוק גרסת פלאג אין הייבריד ל-X5 שלה. ותכל'ס איך הוא נוסע?
ב.מ.וו לא לוקחת שבויים בדרך לכיבוש פסגת ה-SUV הספורטיביים. מתחת למכסי המנוע של ה-X5 וה-X6 בגרסאות ה-M וה-Competition מנועי V8 בהספקים של 600 ו-625 כ"ס בהתאמה. אלינו הם יגיעו במהלך 2020
לפני עשרים שנה הציגה ב.מ.וו את X5 שנחשב לג'יפון-הפרימיום הראשון בעולם. הוא זכה להצלחה מרשימה, ומאז הצטרפו כל השאר לחגיגה. האם יצליח הדור הרביעי של X5 לשמור על מעמדו המוביל?
יבואנית ב.מ.וו לישראל מתחילה בשיווק מוקדם של ב-X5 החדש. בטיחות על סף האוטונומיה, סביבת נהג דיגיטלית לחלוטין ושורת מנועים חדשים ומתקדמים. החל מ-600 אלף שקלים
הרבה שנים עברו מאז טלטל ה-X5 הראשון את עולם הרכב בסערה, הרבה שנים שבהן נוספו לו מתחרים, חקיינים והפער הלך והצטמצם. אז הדור החדש של ב.מ.וו X5 מבטיח להציע משהו חדש ושונה. נהגנו בו לראשונה וחזרנו עם מסקנות
בשליחות החוק או בשליחות הבוס? ב.מ.וו משחררת לכביש גרסה ממוגנת ירי למכונית הכביש-שטח הוותיקה שלה
פילוסופית היעילות הדינמית של ב.מ.וו עולה כיתה. X5 דיזל-היברידית תוצג בתערוכת ז'נבה. עוד בתפריט גיר 8 הילוכים